quote:He became so powerful . . . the only thing he was afraid of was losing his power, which eventually, of course, he did. Unfortunately, he taught his apprentice everything he knew, then his apprentice killed him in his sleep. (smiles) Plagueis never saw it coming. It's ironic he could save others from death, but not himself.
Weet je niet. Misschien gaat hij nog wel eens terug om wraak te nemen op Wattoo, die hem immers toch als slaaf gehouden heeft en hem niet overdreven slecht, maar ook niet erg goed behandelde. Of misschien gaat het Keizerrijk alsnog proberen wat de Republiek niet gelukt is: Tatooine inlijven.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:10 schreef Toeps het volgende:
Ik zie Anakin nou niet zo snel terug gaan naar Tatooine, waar zijn moeder is gestorven. Misschien daarom?
Inderdaad. Het kan dus wel. Was dit stukje effe vergeten.quote:He became so powerful . . . the only thing he was afraid of was losing his power, which eventually, of course, he did. Unfortunately, he taught his apprentice everything he knew, then his apprentice killed him in his sleep. (smiles) Plagueis never saw it coming. It's ironic he could save others from death, but not himself.
Maar het is niet bepaald slim om 'm gewoon Skywalker te laten heten terwijl de mensen bij wie hij woont Owen hetenquote:Op maandag 30 mei 2005 11:10 schreef Toeps het volgende:
Ik zie Anakin nou niet zo snel terug gaan naar Tatooine, waar zijn moeder is gestorven. Misschien daarom?
Wat ik me dan weer afvraag, waarom worden de babies gescheiden?quote:Op maandag 30 mei 2005 10:59 schreef Frollo het volgende:
Misschien is het in een ander topic al besproken, maar ik vroeg me toch iets af:
Stel je eens voor dat je een baby'tje wilt verbergen voor zijn vader, omdat die zojuist de grootste schurk van de galaxy is geworden. Zou je dat baby'tje dan onderbrengen bij de halfbroer van de vader, en hem zijn achternaam laten houden? Ik zou het persoonlijk anders aanpakken denk ik, maar ja, ik heb dan ook niet de wijsheid van een Jedi
Dan vindt hij ze moeilijker. Daarbij weet hij niet dat Padmé een tweeling heeft gekregen, hij meent dat het er maar een is.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Wat ik me dan weer afvraag, waarom worden de babies gescheiden?
Nou als er 1 word ontdekt weten ze niet van de andere waar die is.... plus dat hij maar weet dat hij 1 kind heeft... dus als hij er 1 vind zoekt hij misschien niet meer naar een anderequote:Op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
Dat is nog wel logisch: twee personen zijn moeilijker op te sporen dan één, en bovendien weet Anakin niet eens dat hij twee kids heeft.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:34 schreef So_Addictive het volgende:
Daar heb je ook wel een punt jaquote:Op maandag 30 mei 2005 11:54 schreef basset het volgende:
Hij weet niet eens dat hij 1 kind heeft omdat hij denkt en palpatine hem verteld dat hij Padme gedood heeft................En ze was nog zwanger toen hij haar wurgde.
Tja, inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:54 schreef basset het volgende:
Hij weet niet eens dat hij 1 kind heeft omdat hij denkt en palpatine hem verteld dat hij Padme gedood heeft................En ze was nog zwanger toen hij haar wurgde.
Ik denk dat hij te druk was met het voelen dat Padme aan het bevallen was...quote:Op maandag 30 mei 2005 12:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, inderdaad.
Maar misschien dat hij via The Force voelt dat ze bevallen is. Ten tijde van de bevalling werd hij omgedoopt tot Vader, en schreeuwde hij gelijk met Padmé. Tis maar een idee hoor.
Leia zal denk ik de Force in zich zelf moeten ontwikkelen.
Maar Luke heeft geleerd het te gebruiken, Leia heeft nog helemaal niks geleerd.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:57 schreef Kyara het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Darth Vader in ANH een sterke force bij Luke voelt als hij achter hem vliegt maar Leia stond de hele tijd onder zijn neus en daar merkte hij niets aan.
En als Leia een veel minder sterkte concentratie van de force in zich heeft, waarom zegt Yoda dan in een ander deel dat niet alle hoop op Luke gevestigd hoeft te worden omdat er nog een is. Maar als Leia een minder sterke force in zich heeft dan hebben ze daar toch niks aan?
Luke weet ook hoe hij de force aan kan wenden (oproepen zeg maar) Leia weet dat (nog) niet.quote:Op maandag 30 mei 2005 11:57 schreef Kyara het volgende:
Wat ik niet goed begrijp is dat Darth Vader in ANH een sterke force bij Luke voelt als hij achter hem vliegt maar Leia stond de hele tijd onder zijn neus en daar merkte hij niets aan.
En als Leia een veel minder sterkte concentratie van de force in zich heeft, waarom zegt Yoda dan in een ander deel dat niet alle hoop op Luke gevestigd hoeft te worden omdat er nog een is. Maar als Leia een minder sterke force in zich heeft dan hebben ze daar toch niks aan?
Inderdaad, je moet gewoon een beetje meegaan met het hele verhaal.....quote:Op maandag 30 mei 2005 12:04 schreef basset het volgende:
Er zitten minder plotgaten in de film en er is meer over doorgedacht dan dat men George Lucas er credit voor geeft.
Jammer dat ze Anakin niet heeft kunnen overtuigenquote:Op maandag 30 mei 2005 12:09 schreef Toeps het volgende:
Ik heb het idee dat Padmé misschien nog wel een betere 'gave' heeft dan al die anderen in de film.
Terwijl de Jedi zich in de maling laten nemen door Palpetine, is Padmé de enige die steeds lijkt te weten wie goed is en wie fout is. Gewoon door haar rechtvaardigheidsgevoel te volgen.
quote:Op maandag 30 mei 2005 12:07 schreef TheMassive het volgende:
Ik vind padme een stuk minder knap dan toen ze jonger was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |