Ik hoop toch wel dat je DAT doorhebtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/japtalentshow.html
WTF heb ik gezopen op zo of is dit echt
neh heb geen drank op volgens mij gisteren.
Of toch wel. Weet het niet meer![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/cartire.html
Meesterlijk dit
Ja tuurlijk wel maar ik wil mensen die het niet snappen niet in verlegenheid brengenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je DAT doorhebt
Hij wil gewoon bij z'n vriendjes liggenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/cartire.html
Meesterlijk dit
gek beestquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:42 schreef ook_gek het volgende:
http://www.big-boys.com/articles/catfalls1.html
deze vond ik ook wel helemaal geweldig![]()
Als je nu eens leestquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:12 schreef ook_gek het volgende:
ze hoefd ze ook niet allemaal te bliepen. Want ze kan 1x bliep doen keer 72 is totaalbedrag einde verhaal.
En nee vraag me niet hoe ik dit weet![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:29 schreef ook_gek het volgende:
nee wil ik niet dat lezen
Ze weten inmiddels hoe de aangespoelde pianospelende man heet:
Wibi Tsunami![]()
![]()
![]()
OMGquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:09 schreef hermandeperman het volgende:
Ik weet niet waar de mijn moeder is maar iig niet in R'dam dus moet ik het zelf maar doen.
Er stonden 3 negers voor me, die hadden 3 kratjes heineken gehaald, gaan ze de kratten legen op de band, dus 72 flesjes op de band, laten ze de kratten in de winkel, komen de flesjes aan bij de bliepmiep, zegt ze, ja hoeveel zijn het er? die neger: ja 3 keer 24, dat mens: dus 60, zegt die neger: inderdaad! Kijkt ze mij aan (ik kom er iedere dag, ze kennen me) ik knik vanPakt ze een rekenmachine
![]()
komt ze uit op 72 dus. Dus ze bliept er 1, maal 72. Zegt ze tegen die neger, ja waar zijn je kratjes? Zegt hij: ja in de winkel
Zij: Nou, ga ze dan maar hier inpakken, want ik ga ze echt niet allemaal bliepen
![]()
![]()
Heb ik wel een 10 minuten staan wachtenDie negers hadden een tempo van lik-m'n-vestje
Graag gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:55 schreef Fugie het volgende:
sjoewe wat ik tot nu toe heb van die shit klinkt wel zwaar ok
Hee "mijn"plaatje wat doe je?quote:
ga je naar Herm?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:05 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Graag gedaan
Paffertje doen en op naar R'dam
vind m vet hyperquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:21 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hee "mijn"plaatje wat doe je?![]()
Tzaziki Duftbaum![]()
iedereen is daar gewoon stoned of bezopen achter die telefoon ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:06 schreef Hugster het volgende:
ja was het zeker
vannochtend rechtstreeks naar m'n werk, ik zat daar te meuren gek in m'n kleding met alcohol/teer aroma![]()
Er was btw 1 supervisor knetterlam
Rent ie ook ineens weg, ik er achteraan.... nekt ie uit het raam
ze kennen mij daar niet anders, ik werk vrijdagochtend en zaterdag, en ik feest op donderdag, vrijdag en zaterdag, dus ik ben of niet naar bed geweest of max. 2 uurquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
iedereen is daar gewoon stoned of bezopen achter die telefoon ?
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
ze kennen mij daar niet anders, ik werk vrijdagochtend en zaterdag, en ik feest op donderdag, vrijdag en zaterdag, dus ik ben of niet naar bed geweest of max. 2 uur
Als ik normaal ga stappen geef ik ook vaak rond de 100 a 150 euro uitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:03 schreef Hugster het volgende:
nou het was geen houseparty gewoon stappen
Morgen slaap je uitquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als ik normaal ga stappen geef ik ook vaak rond de 100 a 150 euro uit![]()
pin ik in 2 delen. Eerst 100 euro en er na dan nog eens 50 wanneer nodig![]()
cola zuigtquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef Hugster het volgende:
maar ik heb niet zo heel veel gedronken gelukkig, meeste cola, dus ik was niet uberbrak.
ik bedoelde het niet zoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:29 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik was onder invloed van hele andere dingen, geen bier nodig
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
Als het hier maar niet gaat onweren.
Want dan ga ik huilen.
vannacht heeft het hier geonweerdquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
Want dan ga ik huilen.
aaah dat vind ik zielig. Ga je dan ook fluisterenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:44 schreef ijsmeis het volgende:
Want dan ga ik huilen.
ik heb zo idee dat iemand mij gaat wakker bellenquote:
Hier blijkbaar ook..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:48 schreef Youp het volgende:
[..]
vannacht heeft het hier geonweerd
best leuk zo voor n keer
ik ben tijdens t onweer in slaap gevallenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hier blijkbaar ook..
Iedereen is er wakker van geworden, behalve ik.
Ik zie de zon voor mijn neus onder gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:03 schreef ook_gek het volgende:
hier is het lekker warm en droog. Mooooi weer hier
de zon schijnt vrolijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:03 schreef ook_gek het volgende:
hier is het lekker warm en droog. Mooooi weer hier
ga voor de pot goudquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:10 schreef Fugie het volgende:
nu schijnt de zon hier weerFf op zoek naar de regenboog want het regent ook nog
Hou je geld in de knip en spaar voor iets wat nuttiger is?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
trouwens nog iemand wat meer verstand van pda dan ik![]()
ik twijfel tussen de iPAQ 6340 en de Treo 650
vrijwel zelfde specs behalve dat de treo een camera heeft en de ipaq niet, maar de ipaq wel weer wifi heeft....
Verder draait de ipaq op windows en de treo op palm-os......
tips, adviesen enz zijn welkom
ik zie dat elke dag van uit mijn raamquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zie de zon voor mijn neus onder gaan.
Das mooi, kijkvoer!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef Tjabbo het volgende:
oi
ik zal zo ff wat foto's spammen van het werk van vandaag
ik blijf niet aan het sparen, en geld moet rollenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou je geld in de knip en spaar voor iets wat nuttiger is?
Ik nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik zie dat elke dag van uit mijn raam
lol wat denk je dan, dat ze het gratis doen ?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ben vanmiddag eens wezen informeren naar een Uni einddemper, kostte nog geen ¤95, vraag ik wat 't kost als hun m eronder mikken, wordt het opeens ¤212! Stelletje afzetters dat het zijn..
Ja klopt ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:33 schreef ThaFreak het volgende:
de tel hoort bij de auto![]()
zoow nu moet die onderhand toch wel redelijk af zijn (voorlopig)
ik heb een half jaartje met de Treo 600 op zak gelopen voor m'n stagequote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:15 schreef ThaFreak het volgende:
trouwens nog iemand wat meer verstand van pda dan ik![]()
ik twijfel tussen de iPAQ 6340 en de Treo 650
vrijwel zelfde specs behalve dat de treo een camera heeft en de ipaq niet, maar de ipaq wel weer wifi heeft....
Verder draait de ipaq op windows en de treo op palm-os......
tips, adviesen enz zijn welkom
Het probleem is het lassen. Zo'n uitlaat kost geen drol.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nee, maar een verdubbeling vind ik ook wel weer wat veel..
Toch maar eens vragen aan een maat van me of hij wat kan regelen bij een kennis, dat ik daar zelf gebruik kan maken van de brug..
Bij mij hoeft nieteens gelast te worden, gewoon over elkaar schuiven, vastmaken met beugeltjes en klaar..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het probleem is het lassen. Zo'n uitlaat kost geen drol.
De mijne kostte me 60$
boeiende informatie dat douchenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
![]()
* PeuRac is net thuis van t werken (heb me alwel gedouched)
Hebben jullie koopzaterdag? Of douch jij ruim anderhalf tot 2 uur?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:41 schreef PeuRac het volgende:
Hoi![]()
![]()
* PeuRac is net thuis van t werken (heb me alwel gedouched)
ik wou zeggen.. meeste uitlaten worden er niet onder gelastquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij mij hoeft nieteens gelast te worden, gewoon over elkaar schuiven, vastmaken met beugeltjes en klaar..
De mijne wel. Naja dat kostte me dan niets, maar het is wel 1 groot gelast stuk tot aan de downpipe.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef Youp het volgende:
[..]
ik wou zeggen.. meeste uitlaten worden er niet onder gelast
was via Brussaard voor Coca Cola aan t werk, bij de interantionale voorrondes van het WK jeugdvoetbal. Werd om 9u opgehaald (mn collega was om 7u Den Haag weggeredenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben jullie koopzaterdag? Of douch jij ruim anderhalf tot 2 uur?
met andere woorden het OS van de treo is stabieler dan het windows os.....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
ik heb een half jaartje met de Treo 600 op zak gelopen voor m'n stage
Heerlijk toestelalleen ben ik geil op grafische shit en dat ding had toen nog 160x160px scherm en een ruk camera, bij de 650 is dat allemaal verbeterd (320x320 tungsten scherm) betere cam, bluetooth. Maar 1 ding viel mij gewoon erg op na wat maanden pocket pc OS, het WERKT en het werkt ook altijd, veeeel minder crashes van apps en het OS dan PPC. Ik had toen ook een iPaq.
En vrienden van me ook met hun MDA Compacts, die hebben best vaak gezeik.
En je merkt gewoon dat die 650 gemaakt is met als basis een telefoon en telefoon functies en menu, bij PPC heb je echt het idee dat ze er 1 belprogrammatje op hebben gezet en klaar is kees.
serveersters zker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef ook_gek het volgende:
he cool ik ken mensen die bij coca cola werken
ja maar ook de functionaliteit van het OS vond ik op telefoongebied beter, dingen zaten gewoon op een handigere plek.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
met andere woorden het OS van de treo is stabieler dan het windows os.....
die wifi maakt me alleen fucking twijfelen bij de ipaq, wel weer kut dat die totaal geen cam heeft....en het lijkt me dat het windows OS beter te combineren is met een windows pc.....
overzetten data van pc naar pda, synchroniseren (kut woordquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja maar ook de functionaliteit van het OS vond ik op telefoongebied beter, dingen zaten gewoon op een handigere plek.
Ook is de Treo mega degelijk, je hebt echt een solide stevig ding in handen. En wat bedoel je combineren met een Windows PC? Je kan naast HotSync nog veel meer op je pc zetten voor Palm OS hoor
ja WAT wil je syncen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
overzetten data van pc naar pda, synchroniseren (kut woord)
nee 2 oud colleg,squote:
bovenstaande en dan nog, powerpoint, excel....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja WAT wil je syncen?
contacts, appointments, email enz..
hartquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee 2 oud colleg,s
Jezus het regent hier bagger hart en het onweert![]()
Ik ben bang wie gaat mij troosten
* ook_gek blaast alles richting ijsmeis hihihi
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee 2 oud colleg,s
Jezus het regent hier bagger hart en het onweert![]()
Ik ben bang wie gaat mij troosten
* ook_gek blaast alles richting ijsmeis hihihi
sorryquote:
ik ga gek typen uit angstquote:
Echt man, dat je ouders geen bier in huis hebbenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:03 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik moet tot 10 uur wachten, dan pas mag ik een beertender gaan opzoeken
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom op man, stoer doen over ferraris en dan janken over een beetje onweer![]()
mja is mar beter zo, anders ben ik al padje af voor ik ni de stad benquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Echt man, dat je ouders geen bier in huis hebbeniIk zou het desnoods zelf kopen
Dan begin je toch vast manquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja is mar beter zo, anders ben ik al padje af voor ik ni de stad ben
En mijn broertjes hebben 4 kratten amstel gekocht bij super de boer![]()
lukt nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:04 schreef Fugie het volgende:
[..]
kom op man, stoer doen over ferraris en dan janken over een beetje onweer![]()
't was deze week dacht ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:15 schreef Hugster het volgende:
picca's van vorige week, of wanneer was et?
Zie hier hoe hoog de motorkap is opgevouwen, dat ding is echt een stuk korter geworden
[afbeelding]
[afbeelding]
Megane heeft een lekkere klap op de wielophanging gehad
[afbeelding]
oh en btw, TMF![]()
dat accent, limbo's [afbeelding]
Schultenbrau is idd beter weg te werken danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:26 schreef Hugster het volgende:nee gek, dat is echt slootwater!!
Ik drink zonder grappen nog liever Hollandia () Bier (
) of Schultenbrau (
)
en Bier? da's euroshopper of C1000 toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Schultenbrau is idd beter weg te werken danAmstel
![]()
Hollandia heb ik nog nooit op omdat hier altijd de zwervers het kopen
Euroshopper is dat, bier van de Cdoezoe is nog wel te hachelen, Jäger is dat geloof ik...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:32 schreef Hugster het volgende:
[..]
en Bier? da's euroshopper of C1000 toch?
Gewoon bier van het merk Bier [afbeelding]
like youquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:41 schreef Hugster het volgende:
[..]
dude, doe eens ff niet zo gefrusteerd?
Draai ff een lekkere jongo dan
aaah tis nog in de maak ofzo....quote:
oja dat was ik effe vergetenquote:
ik probeer ook maar watquote:
heb ik gezien jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 22:54 schreef Hugster het volgende:
kerel je moet de presentatie van de Playstation 3 eens kijken (100mb) dat is gewoon te ziekelijk voor woorden. Dat is gewoon 30x sneller dan de huidige snelste pc
die lichteffecten
die resolutie
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heb ik gezien ja
wat was het? 3 cpu,s toch
Maar goed dat gaat nog wel effe duren dus eerst maar de PSP tot de PS3 komt![]()
jij ook hier?quote:
Dat is verneukt danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef Youp het volgende:
[..]
jij ook hier?
-edit-
mn maat is trouwens nog niet uitgekrikt en ik zit nog thuis
ja ik weet ik weet maar eerst de PSP maar want dan is dat afgelopen en gaan we over op de PS3quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:14 schreef Hugster het volgende:
man die ps3 spellen zijn fotorealistisch
je ziet de zon door een oor heen schijnen, de glinsteringen in ogen, gruwelijke surround sound engine en echt te zieke graphics![]()
ja ik zat al vanaf 1 uur smiddags te wachten.. ja kom vanavond maar zei ie.. ik bel je wel.. om 8 uur gesmst of ie al uitgeneukt was... geen reply.. om 10 uur gebelt hoe ver ie was.. ja eh nog niet klaar.. en toen had ik zoiets van steek t toch in je hol man, ik blijf lekker thuis bier zuipenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is verneukt dan
[..]
ja ik weet ik weet maar eerst de PSP maar want dan is dat afgelopen en gaan we over op de PS3![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:15 schreef Youp het volgende:
[..]
jij ook hier?
-edit-
mn maat is trouwens nog niet uitgekrikt en ik zit nog thuis
ik nietquote:
en jij begrijpt het niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik zat al vanaf 1 uur smiddags te wachten.. ja kom vanavond maar zei ie.. ik bel je wel.. om 8 uur gesmst of ie al uitgeneukt was... geen reply.. om 10 uur gebelt hoe ver ie was.. ja eh nog niet klaar.. en toen had ik zoiets van steek t toch in je hol man, ik blijf lekker thuis bier zuipen
die 2 zijn redelijk kansloos hebk t idee... die zitten al de hele dag handje in handje op de bank tv te kijken ofzo...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en jij begrijpt het niet?
Denk na debiel. Kan jij van 13uur tot 22 uur je lul stijf houden? Denk dat niemand dat gaat lukken. Dus no way dat die liggen te neuken. Ze willen je gewoon niet mee hebben op stap
waar zit jij dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
Niet eens?
Ik zag straks een hoop jongeren naar de herberg gaan hiero. Grmbl.
jij komt toch nergens inquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
Niet eens?
Ik zag straks een hoop jongeren naar de herberg gaan hiero. Grmbl.
Dat is gewoon een 'kroeg'quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij komt toch nergens in
Je kan met mij mee naar www.club-westwood.com op een vrijdag. 1 groot feest.
Dat ziet er uit als een boeren zuip schuur.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is gewoon een 'kroeg'. Dus daar kom ik wel in
. -> http://www.old-inn.nl/
de time-out kom je toch ook wel binnen... en dat is toch ook niet al te ver van jou af of vergis ik me nou?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is gewoon een 'kroeg'. Dus daar kom ik wel in
. -> http://www.old-inn.nl/
maar je neef ging ook opeens neuken of zoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:37 schreef Youp het volgende:
ik had vanavond met mn neef mee uit kunnen gaan... ook al te lang niet meer gedaan.. grmbzl
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een boeren zuip schuur.
daar kan ik me nooit thuis voelen
nee die zit zich ook thuis te vervelen.. had ANWB oproepdienst tot 10 uur.. en iedereen die normaal met hem meegaat zijn richting eindhoven enzo gegaan vandaag... voor 10 uur...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar je neef ging ook opeens neuken of zo![]()
Yeah, er gaat hier een bus naartoe.. kost iets van 15 euro geloof ik inclusief entree.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:38 schreef Youp het volgende:
[..]
de time-out kom je toch ook wel binnen... en dat is toch ook niet al te ver van jou af of vergis ik me nou?
och de time-out is best okequote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Yeah, er gaat hier een bus naartoe.. kost iets van 15 euro geloof ik inclusief entree.
Maar dat lijkt me dus geen flikker aan, omdat er allemaal mensen komen die ik ken.
En mensen uit Gennep zijn van die boeren die boeren..
Mja, misschien dat ik er in de zomervakantie een keer heen gaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:41 schreef Youp het volgende:
[..]
och de time-out is best okeben er zelf 1x geweest
maarja als er niemand met je mee wil schiet t niet op
Jezus dit ga je niet menen. PeuRac, Bas, en ik gaa toch een keer stappen daar in die buurt. Dan ga jij maar mee. Dan zal je zien wat stappen is.quote:
http://www.doornroosje.nl/quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus dit ga je niet menen. PeuRac, Bas, en ik gaa toch een keer stappen daar in die buurt. Dan ga jij maar mee. Dan zal je zien wat stappen is.
En ja het feit dat ik daar heen ga is simpel. Ik kan doen wat ik wil daar ik kom er toch nooit terug en niemand kent mij
Nog meer mensen die mee willen om dat gat daar eens op zijn kop te zetten![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jezus dit ga je niet menen. PeuRac, Bas, en ik gaa toch een keer stappen daar in die buurt. Dan ga jij maar mee. Dan zal je zien wat stappen is.
En ja het feit dat ik daar heen ga is simpel. Ik kan doen wat ik wil daar ik kom er toch nooit terug en niemand kent mij
Nog meer mensen die mee willen om dat gat daar eens op zijn kop te zetten![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:43 schreef ThaFreak het volgende:
time-out is alleen leuk in een grote groep en heel veel drank voor en tijdens
Sorry ik denk dat we rond die tijd allemaal wel iemand liggen te neukenquote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry ik denk dat we rond die tijd allemaal wel iemand liggen te neuken
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sorry ik denk dat we rond die tijd allemaal wel iemand liggen te neuken
Dat had je al gezegt op MSNquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:50 schreef ijsmeis het volgende:
Tering, ik ga even mijn lenzen uit doen.
Bekend verhaal. Kom je s'nachts thuis van het stappen je bent blij dat er een muur staat zo dat je niet omvalt. Je loopt naar de keuken toe. Links van je is een deur naar de woonkamer die ALTIJD dicht is. Goed je loopt dus tegen die muur aan richting keuken voor glaasje water. Opeens voel je dat je gaat vallen en tieft straalt gewoon plots de woonkamer in. Verbaast kijk je om je heen en ja hoor iemand heeft de kamerdeur niet dicht gedaan.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:47 schreef Youp het volgende:
ik ren net naar beneden om nieuw bier te halen... ren de trap af... hebben mn domme ouders daar toch gvd een domme 10kg zware glazen plantenbak/bol/watever neergezet op zo'n standaard van 1.20 hoog... ren ik toch vol tegen dat ding aan... kon m nog net opvangen met 3 flessen bier in mn handen
dat t teringding toch kapot gepleurd was
zo erg heb ik t nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bekend verhaal. Kom je s'nachts thuis van het stappen je bent blij dat er een muur staat zo dat je niet omvalt. Je loopt naar de keuken toe. Links van je is een deur naar de woonkamer die ALTIJD dicht is. Goed je loopt dus tegen die muur aan richting keuken voor glaasje water. Opeens voel je dat je gaat vallen en tieft straalt gewoon plots de woonkamer in. Verbaast kijk je om je heen en ja hoor iemand heeft de kamerdeur niet dicht gedaan.
Je schurt dus langs die muur omdat je zo dronken als een bosmarmot bent en dan opeens een gat in de muur en daar lig je![]()
Onverwachte dingen zijn nooit leuk![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ook niet.
Het ergste was toen.. hmm.. toen ben ik op de straat gaan zitten en heb iedereen uit mijn telefoon gebeld.
En dat was toen geloof ik om 4 uur snachts.
Maar zo gek is dat niet.
een klasgenoot van me dan.. die was eens uitgegaan met een stel maten van m.. en allemaal op de fiets.. hij ging eerder naar huis want hij was moe.. toen de rest naar huis ging vonden ze hem midden op t fietspad... slapendquote:Op zondag 22 mei 2005 00:07 schreef ThaFreak het volgende:
mijn ergste was na eindfeest.....
zo bezopen en lam dat me pa me met de auto heeft op moeten halen......
lag gewoon half te slapen op straat![]()
Dat doe ik ook als ik niet dronken benquote:Op zondag 22 mei 2005 00:04 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ook niet.
Het ergste was toen.. hmm.. toen ben ik op de straat gaan zitten en heb iedereen uit mijn telefoon gebeld.
En dat was toen geloof ik om 4 uur snachts.
Maar zo gek is dat niet.
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik niet dronken ben![]()
Mijn ergste keer is dan toch wel dat ik zo dronken was dat ik heel de gang onder gekotst had omdat ik mijn kamer schoon wilde houden. Toen vlak voor de WC ben gaan kotsen. Toen nog de pizza hut liedje gaan zingen luid keels en ondertussen de longen uit mijn lijf kotsen. En dat mijn moeder kwam vragen van WTF doe jij dandat ik droog zeg van. Zie je toch zingen. Toen mijn moeder de gang zag moest zij bijna kotsen. Waar op ik droog zeg van. He niet jij he het is nu mijn dag
ben de dag er na totaal van de wereld geweest![]()
* ook_gek luister Pincky_Vs_Mondello_live_at_katedral
Ik een keer in de tuin van iemandquote:Op zondag 22 mei 2005 00:14 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb gelukkig maar bar weinig kotservaringen
wel heb ik een keer een hele fontein volgekotst waar een week later een van mn maten in heeft gezwommen
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik een keer in de tuin van iemand.
Maar dat was ook stom.
We waren toen 12 ofzo en toen hadden ze 2 flessen Apfel Korn op tafel gezet.
Niemand lustte dat, behalve ik.
Maar ik wist niet wat dat was en ik dronk toen noooit.
Dus ik heb daarna alles uitgekotst toen ik ze alletwee op had.
Ieuwwwquote:Op zondag 22 mei 2005 00:18 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb nog eens een hoop in een bushokje gekotst nadat ik een giftige pizza gegeten had(voor de pizza voelde ik me nog kiplekker) en die lag LETTERLIJK 2 weken later nog
ja echt.. op een dag hoopte ik dat ie zou gaan leven en weg zou lopenquote:
ik kan me meestal gelukkig inhoudenquote:Op zondag 22 mei 2005 00:27 schreef ook_gek het volgende:
ag ik heb in mijn leven al heel veel foute en gekke dingen gedaan met drank![]()
Boefjequote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:55 schreef Hugster het volgende:
och ik ben het elke avond maar ik post het nooit
ik blow maar zelden....quote:
* ook_gek gaat ook slapen.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 01:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek gaat ook slapen.
word morgen vroeg wakker gebeld als het goed is![]()
Teveel bloed in je alcohol?quote:Op zondag 22 mei 2005 04:43 schreef Fugie het volgende:
toet toet. Vannacht tot de ontdekking gekomen dat er wel mooie vrouwen in zeeland zijnHelaas zat er iets teveel bloed in mijn alcohol om iets met die ondervinding te doen
dus je hebt aan tafel zitten ontbijtenquote:Op zondag 22 mei 2005 10:58 schreef Youp het volgende:
ik ben net wakker gemaakt door mn lastige ouders.. youp, t ontbijt staat klaar.. boeie ik heb geen honger.. 5 minuten later komen ze weer, kom eten bla bla gezellig IK HEB GEEN HONGER! toen werd er nog eens van beneden geblèrd IK HEB GVD GEEN HONGER SODEMIETER OP![]()
maar toen was ik wel wakker....
eten omdat het gezellig is![]()
![]()
nee... ik heb mn kop koffie achterover geslagen en ben weer vertrokken...quote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dus je hebt aan tafel zitten ontbijten
Vroeger toen ik klein was moest ik dat ook. Maar na mijn geweldige ochtend humeur was ik niet meer welkom![]()
dat moesten ze hier eens proberenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:13 schreef Hugster het volgende:
hier beginnen ze soms wel eens zondagochtend 09:00 de trappen te stofzuigen
en dan als ik op ze flip dan gaan ze zeiken dat het hun huis is en dat ze mogen schoonmaken wanneer ze willen
teveel van het verkeerdequote:Op zondag 22 mei 2005 09:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Teveel bloed in je alcohol?
Wat drink jij wel niet?![]()
Was ook de bedoeling maar mijn zusje en mijn moeder waren aan het "praten" Lees schreeuwen tegen elkaar omdat ze beiden in hun eigen slaapkamer lagenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij zou potdomme tot half 1 uitslapen !
Volgend weekend nog maar een keer proberen danquote:Op zondag 22 mei 2005 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Was ook de bedoeling maar mijn zusje en mijn moeder waren aan het "praten" Lees schreeuwen tegen elkaar omdat ze beiden in hun eigen slaapkamer lagen
En toen mijn zusje weg ging schreeuwt ze nog van WAAR STAAT DE AUTO!!!
Kijk dan god gloeiende tiefus ogen jo hoer. Die staat RECHT voor de deur afgekeurde tering jostie
Dat dacht ik dus. Toen ben ik verder gaan slapen en werd ik snel weer wakker met een leeg gevoel want ik miste wat
Probeer ik het morgen wel weer bij jouquote:Op zondag 22 mei 2005 12:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgend weekend nog maar een keer proberen dan.
lui varkenquote:
Hoop niet voor je dat je de trap af moet. Want als je beneden bent ben je al weer moequote:
Heel erg herkenbaar sinds ik die 19" TFT en de 17" TFT heb staan op mijn bureauquote:Op zondag 22 mei 2005 13:10 schreef Fugie het volgende:
heb een heel ontbijt meegesleept naar me kamer, nu past het alleen niet op me bureau
ga je wegquote:Op zondag 22 mei 2005 13:13 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat zo maar eens douchen, scheren,aankleden, en dan richting de stad om schoenen te zoeken![]()
Ik wil rode of blauwe puma schoenen![]()
En effe kijken voor kleren. Want ja ja ik heb weer geld en niet te zuinig ook. Mijn salaris is gestord waar ik nog recht op had. Wel 2 maanden in 1X dus ik ga los![]()
Doei vriendjes![]()
En fugie sterkte vriend ik zal aan je denken
[..]
Heel erg herkenbaar sinds ik die 19" TFT en de 17" TFT heb staan op mijn bureau![]()
Wanneer gaan we eens stappen in dat gehugt van jequote:
gehugtquote:Op zondag 22 mei 2005 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer gaan we eens stappen in dat gehugt van je![]()
waarom komt bas daar niet in danquote:Op zondag 22 mei 2005 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gehugt![]()
en bij mij valt er weinig te beleven, alleen Havana's, maar daar komt Bas niet binnenWe kunnen naar de Achterhoek ArenA gaan, maar die tent verloedert ook
de Radstake is ook niks, de Matrixx (Nijmegen kunnen we heen), maar daar komt Bas weer niet in (en ijsmeis ws ook niet).
Ga met ons meequote:Op zondag 22 mei 2005 13:25 schreef Fugie het volgende:
matrixx ga ik nog een keer naartoe, lekker 2,5 uur rijden![]()
14uurquote:Op zondag 22 mei 2005 13:30 schreef Fugie het volgende:
[..]
kan kan
ik ga strax maar eens f1 kijke, wanneer begint dat ?
hoe groot is jou lcd tv trouwens ?quote:Op zondag 22 mei 2005 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
14uur
ik ga zo maar naar de stad effe inkopen doen.
30" hoezo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |