Zou het heel misschien ook niet zo kunnen zijn dat iemand die besluit zelfmoord te plegen enigzins teleurgesteld is in het leven en heel misschien ook wel een klein beetje wrok koestert tegenover de maatschappij. En zou het daardoor niet heel misschien kunnen dat het diegene geen fuck meer kan schelen als er een paar honderd mensen 2 uur vertraging hebben?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:22 schreef Farao het volgende:
en die gasten zullen best wel wat manieren tegen elkaar opwegen, dat ze dan toch gewoon 'n andere manier kiezen, ze weten best wel wat ze aanrichten met hun actie, al vinden ze zichzelf nog zo zielig.
lees mijn posts anders nog ff door, voordat je me onzin toedicht.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef Farao het volgende:
Heb je zelf uberhaupt wel eens gezien hoe dat uitziet als iemand voor de trein springt ? Zo niet dan moet je gewoon je mond houden want er komt toch alleen maar onzin uit.
Ik blijf erbij dat voor de trein springen een enorm egoistische en asociale daad is, en ik weet waar ik over praat, als ze nog nooit zoiets gezien heb kan je makkelijk roepen vanaf je pc'tje maar je weet totaal niet waar je over praat dan![]()
Dat 't zoiemand niet kan schelen dat mensen vertraging oplopen geloof ik ook wel, maar 't gaat hier niet om de vertraging, maar om 't trauma wat iemand oploopt als het zoiets voor z'n ogen ziet gebeuren, of voor de machinist die die persoon letterlijk doodrijdt, ookal was dat de intentie van die persoon.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Zou het heel misschien ook niet zo kunnen zijn dat iemand die besluit zelfmoord te plegen enigzins teleurgesteld is in het leven en heel misschien ook wel een klein beetje wrok koestert tegenover de maatschappij. En zou het daardoor niet heel misschien kunnen dat het diegene geen fuck meer kan schelen als er een paar honderd mensen 2 uur vertraging hebben?
ik denk dat de intentie van de persoon eerder snel en definitief dood is. eigenlijk hetzelfde als de vertraging waar je het over hebt.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:44 schreef Farao het volgende:
[..]
Dat 't zoiemand niet kan schelen dat mensen vertraging oplopen geloof ik ook wel, maar 't gaat hier niet om de vertraging, maar om 't trauma wat iemand oploopt als het zoiets voor z'n ogen ziet gebeuren, of voor de machinist die die persoon letterlijk doodrijdt, ookal was dat de intentie van die persoon.
Dat stukje dat "de hulpverlening in nl er verschikkelijk hard op achteruit gaat" volgens jou, dat is ook onzin.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:40 schreef zoalshetis het volgende:
lees mijn posts anders nog ff door, voordat je me onzin toedicht.
Gelukkig weten de meeste die zelfmoord willen plegen dat 't ook op andere manieren kan, waarbij je ook snel en definitief dood bent.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat de intentie van de persoon eerder snel en definitief dood is. eigenlijk hetzelfde als de vertraging waar je het over hebt.
nou het was wel meer dan een keer... ik snap dat het voor de bestuurder een trauma is, maar die valt in het niet met het truama van de persoon die uit het leven stapt.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:48 schreef Farao het volgende:
[..]
Dat stukje dat "de hulpverlening in nl er verschikkelijk hard op achteruit gaat" volgens jou, dat is ook onzin.
Ik lees nu wel inderdaad op de 2e pagina dat je een keer in een trein zat toen er iemand voor sprong, maar dat is toch anders als 'n lichaamsdeel tegen je aan geslingerd krijgen, of als je als machinist achter 't stuur zit.
Als jij in de bus zit en die bus rijdt iemand aan dan denk je wellicht even van "ow vervelend voor die persoon" ,maar jou leven gaat gewoon door, en even later ben jij 't al weer vergeten, maar die buschauffeur blijft echter wel met 'n heel ander gevoel rondlopen.
Beetje rare redenatie.quote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
ik snap dat het voor de bestuurder een trauma is, maar die valt in het niet met het truama van de persoon die uit het leven stapt.
Goh ik heb een trauma, dus ik maak mezelf van kant. Weet je wat? ik laat zo veel mogelijk mensen mee genietenquote:Op maandag 23 mei 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou het was wel meer dan een keer... ik snap dat het voor de bestuurder een trauma is, maar die valt in het niet met het truama van de persoon die uit het leven stapt.
Ja jij weet vast veel beter hoe die personen denken, jij heb vast veel langer als ik in de psychiatrie gewerkt, en jij heb vast nog veel meer personen gesproken na hun zelfmoord poging....quote:Op maandag 23 mei 2005 01:31 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk echt dat jullie, en dat neem ik met name de 'hulpverlener' kwalijk, niet weten hoe mensen denken als ze zelfmoord plegen.
blijkbaar heb jij idd erg weinig verstand van psych. mensen.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:59 schreef Farao het volgende:
[..]
Ja jij weet vast veel beter hoe die personen denken, jij heb vast veel langer als ik in de psychiatrie gewerkt, en jij heb vast nog veel meer personen gesproken na hun zelfmoord poging....
verder dan de meeste mensen hier kunnen indenken, zelfs de hulpverlening is inhumaan wat dat betreft en denkt vooral aan vertraging en hun eigen leed.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:16 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Ik heb een tijd in de Bijlmer gewoond in de eerste flat na het metrostation. Daar sprongen regelmatig mensen van de flat. Vaag genoeg meestal rond half vier, wanneer de scholen uitgingen. Een familielid van een vriendin van mij indertijd stond net met haar boodschappenwagentje bij de lifthal toen een springer de grond raakte. Haar hebben ze afgevoerd naar een inrichting. Maar ik denk dat de springers daar niet over nadachten. Je ziet jezelf vallen en je voelt jezelf het asfalt raken. Hoe ver moet je dan wel niet zijn, om dat te doen?
hyena's die graag 3 euro 18 wil hebben over de dood van iemand anders. het is een kille ijskoude wereld aan het worden.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:19 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
De mens is een mens, een wolf.
Egoisme viert meestal hoogtij.
idd, of je nou springt of voor een trein loopt of gewoon een kogel door je kop jaagt, er zal altijd wel iemand de dupe zijn van jouw dood. maar dat is evident aan zelfmoord. of de dood in het algemeen.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:22 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
En bijna niemand die het ziet...
dat klopt, maar is overmacht en niet aan te rekenen. vertragingquote:Op maandag 23 mei 2005 03:27 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Zelfmoord heb ik (te) vaak gezien. En ik blijf het een zwaktebod vinden.
ik welquote:Op maandag 23 mei 2005 03:41 schreef Aquamarijn_2000 het volgende:
Nee, dat bedoelde ik niet....
Jij snapt er echt niets van he ventje.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:18 schreef zoalshetis het volgende:
zelfs de hulpverlening is inhumaan wat dat betreft en denkt vooral aan vertraging en hun eigen leed.
Het is ook asociaal, als je gezien heb wat ik allemaal gezien heb, en meegemaakt heb wat ik allemaal meegemaakt heb, dan weet je wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 mei 2005 03:39 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die roepen dat het asociaal is en boos worden![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |