Zij willen doodgaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:25 schreef S1nn3rz het volgende:
Net of is een overdosis een snelle dood ofzo.![]()
Nieuwerkerk. (Rotterdam-Gouda).quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:26 schreef XiChico het volgende:
Waar was dat dan?
Lekker dan, huur dan een vuurpeloton inquote:
Kom je dan een beetje laat meequote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:27 schreef snabbi het volgende:
Groot gelijk! Geef ze allemaal maar de doodstraf
Omdat het asociaal is en kosten meebrengt voor anderen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat boeit hun die vertraging nou, ze zijn toch dood (als het goed is)
ik vind het echt verschrikkelijk voor je.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat het asociaal is en kosten meebrengt voor anderen?
Voor jou levert het geld op, GeldTerugBijVertragingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Goed, iets minder sarcasme mag ook wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vind het echt verschrikkelijk voor je.
Wat ben jij de laatste tijd serieusquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:30 schreef Conflict het volgende:
Had ik ook. 31 december om 15.00 uur. Klootzak. Ik had vier uur vertraging.
je was te laat voor je nóg vetter makende oliebollen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:30 schreef Conflict het volgende:
Had ik ook. 31 december om 15.00 uur. Klootzak. Ik had vier uur vertraging.
hoe bedoel je nog vetter makend?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je was te laat voor je nóg vetter makende oliebollen?
OVquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:30 schreef snabbi het volgende:
[..]
Voor jou levert het geld op, GeldTerugBijVertraging
ja de trein is OV jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
OV
Het kost de NS iig weer flink wat geld, kunnen ze geen schadevergoeding eisen bij de nabestaanden ofzo?
Een lichaam op het spoor kan een trein doen ontsporen, dat hoeft van mij ook weer nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van mij mogen ze doorrijden, en dan ipv stoppen op het station de te trein even door een wasstraat. Onkosten bij de familie verhalen. Wordt het voor die lui al een stuk minder aantrekkelijk om te doen, want er is ineens veel minder aandacht voor ze, en de familie krijgt er problemen mee.
Die regeling telt toch niet als je een OV-kaart hebt?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ja de trein is OV ja
maar ook met een Stundenten OV jaarkaart krijg je een aantal euro's terug, al leg je maar 100 meter af per treinals de vertraging maar groot genoeg is
Ja precies. Dat is het grootste probleem wanneer iemand zich ombrengt. Klopt hoor. Nou. Doei.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:29 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wat had ik dan kunnen doen om het te voorkomen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:36 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Ja precies. Dat is het grootste probleem wanneer iemand zich ombrengt. Klopt hoor. Nou. Doei.
Die hoeven we niet te huren, loop maar een marokkanenwijk inquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Lekker dan, huur dan een vuurpeloton in
je bent volgens mij nog fucking serieus ook he? domme zakkenwasser.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:31 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Goed, iets minder sarcasme mag ook wel.
Totdat jij ermee geconfronteerd wordt. Als machinist ofzo...
Nee hoor, dat splet vol uitelkaar en de trein rijdt de botjes tot aan zand. Als er iemand voor springt rijdt, voordat hij stilstaat, toch eerst de halve trein er over heen..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Een lichaam op het spoor kan een trein doen ontsporen, dat hoeft van mij ook weer niet
Mee eenns.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Van mij mogen ze doorrijden, en dan ipv stoppen op het station de te trein even door een wasstraat. Onkosten bij de familie verhalen. Wordt het voor die lui al een stuk minder aantrekkelijk om te doen, want er is ineens veel minder aandacht voor ze, en de familie krijgt er problemen mee.
Dan krijg je 2 euro zoveel terug dacht ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:35 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Die regeling telt toch niet als je een OV-kaart hebt?
Ik heb ook OV, als je dus een half uur vertraging hebt krijg je 2,27 en voor meer dan een uur 4,54.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:32 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
OV
Het kost de NS iig weer flink wat geld, kunnen ze geen schadevergoeding eisen bij de nabestaanden ofzo?
Dank je, ik ga maandag eens zo'n formulier halen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:43 schreef snabbi het volgende:
[..]
Ik heb ook OV, als je dus een half uur vertraging hebt krijg je 2,27 en voor meer dan een uur 4,54.
Zo heb ik deze week ook weer 12 euro gestort gekregen van de NS. Veel mensen vinden het te min, maar ik heb er toch al iets van 200 euro mee bij elkaar weten te schrapen.
Voordat je sprookjes gaat vertellen kun je misschien even wat beeld materiaal gaan bekljken op www.ogrish.com.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee hoor, dat splet vol uitelkaar en de trein rijdt de botjes tot aan zand. Als er iemand voor springt rijdt, voordat hij stilstaat, toch eerst de halve trein er over heen..
en ja, de regeling geldt ook met een st. ov kaart
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
stelletje onfatsoenlijke asociale lijkenpikkers
Ligt eraan of iemand wordt weggeslagen of de trein er over heen dendert. Wel is een steen op de rails gelegd? daar hou je heel mooi fijn poeder van overquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Voordat je sprookjes gaat vertellen kun je misschien even wat beeld materiaal gaan bekljken op www.ogrish.com.
Daar zul je zien dat botjes niet versplinteren tot zand.
Waarom? Als er vertraging is heb je recht op een vergoeding. Terecht, want soms ben je er uren mee kwijt, dat geldt voor honderden zo niet duizenden mensen en dat allemaal voor een of andere asociale malloot met een gebrek aan aandacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:46 schreef zoalshetis het volgende:
stelletje onfatsoenlijke asociale lijkenpikkers
ik snap je reaktie wel, maar niet zoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:24 schreef ScudRaket het volgende:
Kunnen gasten die zich zonodig voro de trein willen gooien niet stilletjes in een hoekje gaan zitten en dan een overdosis gaan nemen ofzo, in plaats van mij 1.5 uur vertraging en een hoop ergernis te bezorgen?![]()
![]()
![]()
ik hoop het alleen al omdat ts dan niks krijgt! wat een knurft, ongelooflijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik weet trws niet of de NS het bij zelfmoord op overmacht gooit, dan heb je geen recht op geld terug..
Je hebt groot gelijk, als je zelfmoord pleegt moet de hele maatschappij er van mee genieten. Van de kotsende conducteur tot de mensen die de restjes bij elkaar moeten rapen.quote:
ik hoop dat jij je vanavond verschrikkelijk gaat verbranden aan een pannetje olie ofzo.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, als je zelfmoord pleegt moet de hele maatschappij er van mee genieten. Van de kotsende conducteur tot de mensen die de restjes bij elkaar moeten rapen.
Euthanasie is een stuk eenvoudiger. Je hebt er als samenleving minder last van en je kan misschien nog wat mensen op andere gedachten brengen, maar hej dan missen we het genot natuurlijk.
Doen ze niet. Overmacht is bij de NS alleen dingen als aangekondigte werkzaamheden, een stroomstoring met landelijke uitstraling (dus gaat rotterdam cs plat krijg je wel vergoeding) en dingen zoals die zuidwesterstorm van laatst waar ik zelf ook 23 uur vertraging door had.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet trws niet of de NS het bij zelfmoord op overmacht gooit, dan heb je geen recht op geld terug..
edit: niet quote, dat was niet de bedoeling
Als je het niet van dichtibj hebt meegemaakt houd dan gewoon je bek dicht, want dan heb je totaal GEEN recht van spreken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:54 schreef snabbi het volgende:
[..]
Je hebt groot gelijk, als je zelfmoord pleegt moet de hele maatschappij er van mee genieten. Van de kotsende conducteur tot de mensen die de restjes bij elkaar moeten rapen.
Euthanasie is een stuk eenvoudiger. Je hebt er als samenleving minder last van en je kan misschien nog wat mensen op andere gedachten brengen, maar hej dan missen we het genot natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |