abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:25:02 #276
8369 speknek
Another day another slay
pi_27517201
Ik heb er trouwens al een tijdje niets meer van gehoord, ik neem aan dat het plan van van der Hoeven van de baan is?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 16:29:05 #277
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_27517344
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 16:25 schreef speknek het volgende:
Ik heb er trouwens al een tijdje niets meer van gehoord, ik neem aan dat het plan van van der Hoeven van de baan is?
Er stond een groot interview met haar in de NRC van zaterdag, waarin ze op de meeste punten terugkwam, maar dat ze eigenlijk vindt dat 'mensen kennis moeten nemen van elkaars standpunten' (geen letterlijk citaat). Dus nu opeens is het meer een algemeen verhaaltje, in plaats van evolutie vs. ID. Ze vond ook dat beide "ideee" op school thuishoren, maar evolutie bij biologie en ID bij levensbeschouwelijke lessen.

We wachten af wat de naweeën zijn
'Nuff said
  dinsdag 31 mei 2005 @ 19:59:50 #278
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_27523096
Aha onze darwin fans geloven ook nog in marsmannetjes.
Persoonlijk geloofde ik dat sinds de kleuterschool al niet meer.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:01:52 #279
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_27523148
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Ontken je nu gewoon dat een god de aarde heeft geschapen?
ik zou zeggen lees 2 Thimoteus 3 vers 1 tot en met 7
maar ik vrees dat je daar nooit van hebt gehoord.
pi_27523626
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:
Heb je nu al een soort van argumentatie of blijft het hierbij?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:23:23 #281
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_27523757
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef gargamel het volgende:

[..]

ah hij houd er van om honderd keer hetzelfde te horen, nou lees het hele topic maar door dan wordt mijn standpunt wel duidelijk.
pi_27523782
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef gargamel het volgende:

[..]

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
                                        , .
                             ,~~~~~~~~.     /| |\
                            (Oooooch...)   {_;""\}
                            ( *MHMPFF* )O o (*  @'-,
                    \|||/    `~~~~~~~~"    ,~ \~,""
                    (o o)                 ; , ("
           ,----ooO--(_)-------.          | |  |
           | Please            |         /| |  \
           |   don't feed the  |       ,(=~~==[])
           |     TROLL  !      |      (  \`-' ;(
           '--------------Ooo--'       )  \  /\ \
                   |__|__|            (    ) ) ) )
                    || ||             *   /_/ /_/
                   ooO Ooo                |_\ |_\
pi_27523851
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

ah hij houd er van om honderd keer hetzelfde te horen, nou lees het hele topic maar door dan wordt mijn standpunt wel duidelijk.
Jij hebt geen standpunt. Alleen one-liners.
quote:
Die flauwekul van Darwin en opvolgers zijn we meer dan zat.
Mensen van apen afkomstig, nou probeer ze maar eens te kruisen mooi dat je geen nakomelingen krijgt.
En waar zijn al die tussenvormen gebleven? Bij opgravingen vinden ze alleen maar mensen of apen.
http://www.talkorigins.org/faqs/homs/compare.html

Nou? Ga je dit weer negeren?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:28:39 #284
92222 lionsguy18
sportbeest
pi_27523913
Ik ken die site heus wel, er staat alleen maar onzin in.
Hoezo oneliners? Ik heb een verhaal en een standpunt.
Dat jij dat minacht moet jij weten.
pi_27523914
niet voordat het topic vol is ben ik bang
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:32:00 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_27524004
maar het blijft een leuke discussie

theorie betekent niet dat het een feit is en een feit betekent nog niet dat een theorie kan worden verworpen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_27524006
quote:

[..]

Ik begrijp je standpunt wel maar ik zie zo weinig onderbouwing.
pi_27524032
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Reageer dan eens een keer inhoudelijk. Zolang jij je standpunt niet inhoudelijk verdedigd, valt er niks te minachten (behalve je weigering om serieus te reageren).
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:33:09 #289
8369 speknek
Another day another slay
pi_27524044
quote:
Zegt iemand die *gniffel* nog steeds in god gelooft.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27524163
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat vind ik een beetje vreemd, die site refereert vooral naar bestaande informatie. De pagina waar hierboven naartoe werde gerefereerd is bijvoorbeeld vooral een verzameling gegevens over creationistische auteurs, dat dat onzin is wil ik wel met je eens zijn maar er staan ook genoeg verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek, iets wat je imho niet zomaar onzin kunt noemen. Mischien kun je dat wat meer onderbouwen?
pi_27524232
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Zegt iemand die *gniffel* nog steeds in god gelooft.
Ik vind het niet zo netjes om je gesprekspartners uit te lachen. Er is nog nooit aangetoond dat god NIET bestaat of bestaan heeft. Aan de andere kant het omgekeerde ook niet. Je gesprekspartnet moet je echte raltijd proberen serieus te nemen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 20:41:28 #292
8369 speknek
Another day another slay
pi_27524305
Je hebt gelijk, maar persoonlijk zie ik weinig nut in lionsguy18 serieus te nemen, het is niet alsof hij het ooit geprobeerd heeft ofzo.
pi_27524359
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:41 schreef speknek het volgende:
Je hebt gelijk, maar persoonlijk zie ik weinig nut in lionsguy18 serieus te nemen, het is niet alsof hij het ooit geprobeerd heeft ofzo.
inderdaad. Zelden zo weinig argumenten in een discussie aangedragen zien worden.
pi_27524427
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:43 schreef Wombcat het volgende:

[..]

inderdaad. Zelden zo weinig argumenten in een discussie aangedragen zien worden.
Dat is altijd zo het probleem als het over goddelijke argumenten gaat. Ik ben nou wel eens benieuwd naar echt bewijs
pi_27524567
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:36 schreef gargamel het volgende:

[..]

Dat vind ik een beetje vreemd, die site refereert vooral naar bestaande informatie. De pagina waar hierboven naartoe werde gerefereerd is bijvoorbeeld vooral een verzameling gegevens over creationistische auteurs, dat dat onzin is wil ik wel met je eens zijn maar er staan ook genoeg verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek, iets wat je imho niet zomaar onzin kunt noemen. Mischien kun je dat wat meer onderbouwen?
LionsGuy en die andere creationisten zeggen dat alle opgegraven fossielen of van mensen of van apen zijn, en dat er een duidelijke scheidslijn tussen die twee is. Die pagina is daar een reactie op, dus vandaar de verwijzingen naar de Creationisten. Er zijn ook verwijzingen naar de wetenschappelijke literatuur (via de links naar de individuele fossielen).

Dit is het enige onderwerp waarover Lionsguy iets concreets gemeld heeft, dus...
pi_27524594
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:41 schreef speknek het volgende:
44 Maar Ik zeg u: Hebt uw vijanden lief; zegent ze, die u vervloeken; doet wel dengenen, die u haten; en bidt voor degenen, die u geweld doen, en die u vervolgen;

Mattheus 5 vers 44

Hoewel de herkomst van de bijbel uiterst discutabel is staan er nog wel eens goede dingen in.
pi_27533876
quote:
Even los gezien van het feit dat dit een non-argument is, heeft niemand in dit topic het over geloven in buitenaards leven gehad. Het ging over mogelijke micro-organismen op Mars, en ik zou niet weten hoe je een micro-organisme een marsmannetje zou moeten noemen.

En, geloofde jij vóór de kleuterschool dan wel in marsmannetjes?
Heeft Fok! verlaten, jeweetoch.
pi_27534930
quote:

[..]

Ja standpunt wel, maar ik heb nog geen enkel argument gehoord behalve "het is gewoon onzin" of "welke missing link?" zonder onderbouwing.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  woensdag 1 juni 2005 @ 17:13:00 #299
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_27549368
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 20:01 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

ik zou zeggen lees 2 Thimoteus 3 vers 1 tot en met 7
maar ik vrees dat je daar nooit van hebt gehoord.
1 En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden.
2 Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig.
3 Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden,
4 Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods;
5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van dezen.
6 Want van dezen zijn het, die in de huizen insluipen, en nemen de vrouwkens gevangen, die met zonden geladen zijn, en door menigerlei begeerlijkheden gedreven worden;
7 Vrouwkens, die altijd leren, en nimmermeer tot kennis der waarheid kunnen komen.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_27604898
A creationist's viewof dinosaurs and the theory of evolution: http://www.livejournal.com/users/theferrett/519211.html
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')