Er stond een groot interview met haar in de NRC van zaterdag, waarin ze op de meeste punten terugkwam, maar dat ze eigenlijk vindt dat 'mensen kennis moeten nemen van elkaars standpunten' (geen letterlijk citaat). Dus nu opeens is het meer een algemeen verhaaltje, in plaats van evolutie vs. ID. Ze vond ook dat beide "ideee" op school thuishoren, maar evolutie bij biologie en ID bij levensbeschouwelijke lessen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:25 schreef speknek het volgende:
Ik heb er trouwens al een tijdje niets meer van gehoord, ik neem aan dat het plan van van der Hoeven van de baan is?
ik zou zeggen lees 2 Thimoteus 3 vers 1 tot en met 7quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:43 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ontken je nu gewoon dat een god de aarde heeft geschapen?
Heb je nu al een soort van argumentatie of blijft het hierbij?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:
Aha onze darwin fans geloven ook nog in marsmannetjes.
Persoonlijk geloofde ik dat sinds de kleuterschool al niet meer.
ah hij houd er van om honderd keer hetzelfde te horen, nou lees het hele topic maar door dan wordt mijn standpunt wel duidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef gargamel het volgende:
[..]
Heb je nu al een soort van argumentatie of blijft het hierbij?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:19 schreef gargamel het volgende:
[..]
Heb je nu al een soort van argumentatie of blijft het hierbij?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | , . ,~~~~~~~~. /| |\ (Oooooch...) {_;""\} ( *MHMPFF* )O o (* @'-, \|||/ `~~~~~~~~" ,~ \~,"" (o o) ; , (" ,----ooO--(_)-------. | | | | Please | /| | \ | don't feed the | ,(=~~==[]) | TROLL ! | ( \`-' ;( '--------------Ooo--' ) \ /\ \ |__|__| ( ) ) ) ) || || * /_/ /_/ ooO Ooo |_\ |_\ |
Jij hebt geen standpunt. Alleen one-liners.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
ah hij houd er van om honderd keer hetzelfde te horen, nou lees het hele topic maar door dan wordt mijn standpunt wel duidelijk.
http://www.talkorigins.org/faqs/homs/compare.htmlquote:Die flauwekul van Darwin en opvolgers zijn we meer dan zat.
Mensen van apen afkomstig, nou probeer ze maar eens te kruisen mooi dat je geen nakomelingen krijgt.
En waar zijn al die tussenvormen gebleven? Bij opgravingen vinden ze alleen maar mensen of apen.
Ik begrijp je standpunt wel maar ik zie zo weinig onderbouwing.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
ah hij houd er van om honderd keer hetzelfde te horen, nou lees het hele topic maar door dan wordt mijn standpunt wel duidelijk.
Reageer dan eens een keer inhoudelijk. Zolang jij je standpunt niet inhoudelijk verdedigd, valt er niks te minachten (behalve je weigering om serieus te reageren).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik ken die site heus wel, er staat alleen maar onzin in.
Hoezo oneliners? Ik heb een verhaal en een standpunt.
Dat jij dat minacht moet jij weten.
Zegt iemand die *gniffel* nog steeds in god gelooft.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:
Dat vind ik een beetje vreemd, die site refereert vooral naar bestaande informatie. De pagina waar hierboven naartoe werde gerefereerd is bijvoorbeeld vooral een verzameling gegevens over creationistische auteurs, dat dat onzin is wil ik wel met je eens zijn maar er staan ook genoeg verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek, iets wat je imho niet zomaar onzin kunt noemen. Mischien kun je dat wat meer onderbouwen?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:28 schreef lionsguy18 het volgende:
Ik ken die site heus wel, er staat alleen maar onzin in.
Hoezo oneliners? Ik heb een verhaal en een standpunt.
Dat jij dat minacht moet jij weten.
Ik vind het niet zo netjes om je gesprekspartners uit te lachen. Er is nog nooit aangetoond dat god NIET bestaat of bestaan heeft. Aan de andere kant het omgekeerde ook niet. Je gesprekspartnet moet je echte raltijd proberen serieus te nemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:33 schreef speknek het volgende:
[..]
Zegt iemand die *gniffel* nog steeds in god gelooft.
inderdaad. Zelden zo weinig argumenten in een discussie aangedragen zien worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:41 schreef speknek het volgende:
Je hebt gelijk, maar persoonlijk zie ik weinig nut in lionsguy18 serieus te nemen, het is niet alsof hij het ooit geprobeerd heeft ofzo.
Dat is altijd zo het probleem als het over goddelijke argumenten gaat. Ik ben nou wel eens benieuwd naar echt bewijsquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
inderdaad. Zelden zo weinig argumenten in een discussie aangedragen zien worden.
LionsGuy en die andere creationisten zeggen dat alle opgegraven fossielen of van mensen of van apen zijn, en dat er een duidelijke scheidslijn tussen die twee is. Die pagina is daar een reactie op, dus vandaar de verwijzingen naar de Creationisten. Er zijn ook verwijzingen naar de wetenschappelijke literatuur (via de links naar de individuele fossielen).quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:36 schreef gargamel het volgende:
[..]
Dat vind ik een beetje vreemd, die site refereert vooral naar bestaande informatie. De pagina waar hierboven naartoe werde gerefereerd is bijvoorbeeld vooral een verzameling gegevens over creationistische auteurs, dat dat onzin is wil ik wel met je eens zijn maar er staan ook genoeg verwijzingen naar wetenschappelijk onderzoek, iets wat je imho niet zomaar onzin kunt noemen. Mischien kun je dat wat meer onderbouwen?
44 Maar Ik zeg u: Hebt uw vijanden lief; zegent ze, die u vervloeken; doet wel dengenen, die u haten; en bidt voor degenen, die u geweld doen, en die u vervolgen;quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:41 schreef speknek het volgende:
Je hebt gelijk, maar persoonlijk zie ik weinig nut in lionsguy18 serieus te nemen, het is niet alsof hij het ooit geprobeerd heeft ofzo.
Even los gezien van het feit dat dit een non-argument is, heeft niemand in dit topic het over geloven in buitenaards leven gehad. Het ging over mogelijke micro-organismen op Mars, en ik zou niet weten hoe je een micro-organisme een marsmannetje zou moeten noemen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:59 schreef lionsguy18 het volgende:
Ja standpunt wel, maar ik heb nog geen enkel argument gehoord behalve "het is gewoon onzin" of "welke missing link?" zonder onderbouwing.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:23 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
1 En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:01 schreef lionsguy18 het volgende:
[..]
ik zou zeggen lees 2 Thimoteus 3 vers 1 tot en met 7
maar ik vrees dat je daar nooit van hebt gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |