abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:29:48 #126
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_35568008
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef milagro het volgende:
Ja, dat zie je wel vaker, deedeetee, ook Dutroux heeft fans, allemaal vrouwen
Blijkbaar windt het ze op of zo
of ze gaan in een TBS-kliniek werken en daar fijn ff van huppekee met gedetineerden. Vieze wijven
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 28 februari 2006 @ 11:42:49 #127
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_35568301
ieuw

Ik weet dat er vrouwen zijn die een zwak hebben voor * zielige vals beschuldigde mannen * maar in dit geval is de man duidelijk heel erg wél schuldig. Dan deug je toch niet als je je daar mee afgeeft.......
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_35568830
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef deedeetee het volgende:
ieuw

Ik weet dat er vrouwen zijn die een zwak hebben voor * zielige vals beschuldigde mannen * maar in dit geval is de man duidelijk heel erg wél schuldig. Dan deug je toch niet als je je daar mee afgeeft.......
ach je hebt van die mensen die geloven in het goede in ieder mens, en in vergeving en een tweede kans voor iedereen, ongeacht wat de man gedaan heeft.

om de een of andere reden zijn dat vaak vrouwen.
ms vallen ze wel op zo'n kerel, omdat zo iemand lekker afhankelijk is van hen, of zal worden, jij bent de enige op wie hij terug kan vallen, je zult hem niet zo gauw verliezen aan een ander.

ik denk dat dit soort dames een variatie zijn op die dames die zodra er een vent in hun leven komt, een blinde vlek krijgen en alles moet wijken om die vent te kunnen houden, krijgen, ook de kids.

oftewel soort zoekt soort.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 28 februari 2006 @ 12:55:21 #129
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_35570088
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef deedeetee het volgende:
ieuw

Ze zit zelf ook in de bak. In Duitsland.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 28 februari 2006 @ 13:31:18 #130
78780 deedeetee
pi_35571208
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ze zit zelf ook in de bak. In Duitsland.

Milagro zei het al : soort zoekt soort......
pi_35599417
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 06:25 schreef schatje het volgende:

[...]

Eerst heb ik Claudia in het gat gelegd, toen ben ik Marieke gaan halen. Ten slotte heb ik Charlotte erin gelegd, met haar knuffelhondje.

[...]

De dag waarop hij ze als vermist bij de politie opgaf, zette hij nog de kinderbordjes met broodkruimels in de keuken, alsof ze die ochtend thuis hadden gegeten.
Ik ben niet gauw agressief, maar als ik dit lees krijg ik letterlijk moordneigingen.

Als ik die gozer nu voor me zou zien zou ik niet meer te houden zijn

Godver zeg, ik word hier echt letterlijk misselijk van, van die hartverscheurende details...

Arme vrouw en kindjes
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
  woensdag 1 maart 2006 @ 12:23:20 #132
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_35601999
quote:
Ook de vermissing die hij verzon, had hij als fijn ervaren. "Ik ging er zelf ook in geloven. Al die aandacht deed me goed. Ik kreeg H. veel steun van mijn ouders en schoonouders en ik kon af en toe eens huilen."
Vreselijk.

May he hang, on the highest top.
Voor dit soort gasten moesten ze de doodstraf maar weer invoeren.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_35675794
Nou, er is iig levenslang geeist... laten we hopen dat de rechter ook zo beslist.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 13:28:56 #134
78780 deedeetee
pi_35676015
Rechters........

Die spreken geen * recht * meer maar voeren de lettertjes van de wet uit en dat heeft met recht weinig te maken.
pi_35676154
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:28 schreef deedeetee het volgende:
Rechters........

Die spreken geen * recht * meer maar voeren de lettertjes van de wet uit en dat heeft met recht weinig te maken.
wacht nu maar af eerst, zou ik zeggen... hij is toerekeningsvatbaar en heeft drie moorden met voorbedachte rade gepleegd, en ook nog eens geprobeerd ermee weg te komen, volkomen koelbloedig dus.

levenslang maakt een goede kans, lijkt mij, en zoniet 18 jaar anders, en 18 jaar als (eigen) kindermoordenaar in de gevangenis.... nou, ik vraag me af of hij die 18 jaar volmaakt..levend dus
  vrijdag 31 maart 2006 @ 10:25:35 #136
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36517017
Schopje.

Op NU.nl:
quote:
Uitspraak in moordzaak Richard H.

DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag doet vrijdag uitspraak in de strafzaak tegen Zoetermeerder Richard H., die heeft bekend dat hij in de nacht van 6 op 7 april van het vorig jaar zijn vrouw en twee dochtertjes heeft vermoord. H. begroef de lijken van zijn gezinsleden in de bossen nabij het Brabantse Alphen-Chaam.

Het Openbaar Ministerie eiste begin deze maand een levenslange gevangenisstraf tegen H. Volgens officier van justitie J. Beliën tart de zaak elke beschrijving. H. heeft de moorden met voorbedachten rade en op zeer koelbloedige wijze gepleegd, aldus Beliën, en daarmee heeft hij een "onvoorstelbaar grote schok" in de samenleving teweeggebracht.

Honkbalknuppel

Tijdens de bewuste nacht sloeg H. zijn vrouw Claudia (31) met een honkbalknuppel op het hoofd, terwijl zij in het echtelijk bed lag te slapen. Vervolgens wurgde hij haar. Direct daarna wurgde hij zijn beide dochtertjes van drie en vijf jaar oud. Ook de kinderen lagen te slapen.

Webcamgirl

Het motief voor zijn gruweldaad was een relatie met een Poolse vrouw, die hij op internet als webcamgirl had leren kennen. H. had al enige tijd een verhouding met haar. Hij wilde de vrouw thuis in Zoetermeer kunnen ontvangen, zijn gezin stond hem daarbij in de weg.

Vermist

Enkele dagen na de moorden gaf H. zijn gezin als vermist op. In het weekend dat daaraan vooraf ging, deed hij voorkomen alsof hij met Claudia en de kinderen op stap was. In werkelijkheid beleefde hij een romantisch weekend met zijn Poolse vriendin. Het paar bedreef de liefde in het bed waar Claudia was vermoord. Uiterst luguber detail was dat H. bloedspatten op de slaapkamermuur had afgedekt met tekeningen die zijn kinderen hadden gemaakt.

Tien dagen na zijn melding van vermissing viel H. door de mand, door verklaringen van hemzelf en getuigen en dankzij bloedsporen bij zijn woning en in zijn auto. De man bleek er na zijn arrestatie meerdere dubbellevens op na te houden, gevuld met buitenechtelijke verhoudingen. Gedragsdeskundigen verschilden van mening over de vraag of H. volledig toerekeningsvatbaar is. Officier Beliën meent van wel.
Dattie maar levenslang mag krijgen.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:15:51 #137
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36525131
quote:
Levenslang familiedrama Zoetermeer

` In Den Haag is een man uit Zoetermeer
tot levenslang veroordeeld.De rechtbank
achtte bewezen dat Richard H. (34) zijn
vrouw (31) en twee dochtertjes van drie
en vijf jaar vermoord heeft.Het OM had
ook levenslang geëist.

Richard H. doodde de drie in hun slaap
en begroef hen in de Brabantse bossen
bij Alphen-Chaam.Enkele dagen daarna
gaf hij zijn gezin als vermist op.

H. had een geheime verhouding met een
Poolse vrouw die hij via internet had
leren kennen.Zij wilde onverwacht naar
Zoetermeer komen en daarom wilde H. van
zijn gezin af.Hij werd gearresteerd via
bloedsporen in zijn huis en zijn auto.

bron: teletext
Levenslang dus
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 31 maart 2006 @ 15:18:48 #138
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_36525218
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef SeLang het volgende:

[..]

Levenslang dus
De enige juiste straf. Gerechtigheid!
pi_36525290

Hier valt dan ook geen enkele verzachtende omstandigheid voor te bedenken. Die tekeningen van z'n kinderen over de bloedvlekken...
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_36525540
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef CartWOman het volgende:

Hier valt dan ook geen enkele verzachtende omstandigheid voor te bedenken. Die tekeningen van z'n kinderen over de bloedvlekken...
Psychopaatje eerste klas. Wat hem niet zielig, maar extra gevaarlijk maakt. Iemand die doodleuk kindertekeningen over hun eigen bloedspatten ophangt, die...tja...onderbuik...impalement
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:33:22 #141
78780 deedeetee
pi_36527544
Dat is een wijs besluit om die man levenslang te geven. Maaja we zijn er nog niet hij zal wel in hoger beroep gaan......
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:59:08 #142
78918 SeLang
Black swans matter
pi_36528474

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 31 maart 2006 @ 17:03:31 #143
78780 deedeetee
pi_36528579
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef SeLang het volgende:
[afbeelding]

Ben je mal, van die vent zijn ze in de bak óók vies hoor
Dat wordt vast ouderwets in elkaar tremmen

pi_36530602
Misschien wordt ie wel in de fik gestoken zoals gebeurd is met kindermoordenaar Michel. S

Werkelijk onbegrijpelijk dat deze man meer waarde hecht aan het scoren van een 'piece of ass' dan aan drie mensenlevens. Wat zal hij er momenteel de pest in hebben dat een rendezvous met zijn nieuwe bajesliefje er 'voorlopig' niet in zal zitten

Sorry excuse for a human being
  zaterdag 1 april 2006 @ 12:57:27 #145
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_36548226
Waarvoor zit zijn nieuwe bajesliefje eigenlijk?
Hup, aan het werk!
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:37:09 #146
16715 Mylene
*schatje*
pi_37069200
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:33 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een wijs besluit om die man levenslang te geven. Maaja we zijn er nog niet hij zal wel in hoger beroep gaan......
Ja, hij gaat dus in hoger beroep.

bron
  dinsdag 18 april 2006 @ 18:43:08 #147
78780 deedeetee
pi_37069419
Tja dat zat er dik in, die man is trouwens ook * gestoord * in díe zin dat hij die moorden een goed idee, en onvermijdelijk vond. Een normaal mens ziet dat ánders....

Maar we weten onderhand wel hoe goed die zgn behandelingen in een TBS kliniek uitpakken. Dus zit er niks anders op dan zo'n man levenlang op te sluiten. Zo'n figuur kun je over 10 jaar toch niet z'n gang laten gaan ?
pi_37088948
Over 10 jaar dan maar iets organiseren met de FOK!-knokploeg?
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_37089864
quote:
Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, hij gaat dus in hoger beroep.

bron
nu ja, hij heeft niets te verliezen, dus vanuit zijn oogpunt snap ik dit nog wel, we hebben hier tenslotte te maken met een egocentrische egoistische klootzak, die geen berouw in zijn systeem heeft zitten, enkel slachtofferisme.
  woensdag 19 april 2006 @ 12:57:25 #150
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_37092744
de vader van die vrouw die overleden is werkt bij mijn vader, maar dit is echt erg nog in beroep gaan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')