of ze gaan in een TBS-kliniek werken en daar fijn ff van huppekee met gedetineerden. Vieze wijvenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:28 schreef milagro het volgende:
Ja, dat zie je wel vaker, deedeetee, ook Dutroux heeft fans, allemaal vrouwen
Blijkbaar windt het ze op of zo
ach je hebt van die mensen die geloven in het goede in ieder mens, en in vergeving en een tweede kans voor iedereen, ongeacht wat de man gedaan heeft.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef deedeetee het volgende:
ieuw
Ik weet dat er vrouwen zijn die een zwak hebben voor * zielige vals beschuldigde mannen * maar in dit geval is de man duidelijk heel erg wél schuldig. Dan deug je toch niet als je je daar mee afgeeft.......
Ze zit zelf ook in de bak. In Duitsland.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:42 schreef deedeetee het volgende:
ieuw
Ik weet dat er vrouwen zijn die een zwak hebben voor * zielige vals beschuldigde mannen * maar in dit geval is de man duidelijk heel erg wél schuldig. Dan deug je toch niet als je je daar mee afgeeft.......
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ze zit zelf ook in de bak. In Duitsland.
Ik ben niet gauw agressief, maar als ik dit lees krijg ik letterlijk moordneigingen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 06:25 schreef schatje het volgende:
[...]
Eerst heb ik Claudia in het gat gelegd, toen ben ik Marieke gaan halen. Ten slotte heb ik Charlotte erin gelegd, met haar knuffelhondje.
[...]
De dag waarop hij ze als vermist bij de politie opgaf, zette hij nog de kinderbordjes met broodkruimels in de keuken, alsof ze die ochtend thuis hadden gegeten.
Vreselijk.quote:Ook de vermissing die hij verzon, had hij als fijn ervaren. "Ik ging er zelf ook in geloven. Al die aandacht deed me goed. Ik kreeg H. veel steun van mijn ouders en schoonouders en ik kon af en toe eens huilen."
wacht nu maar af eerst, zou ik zeggen... hij is toerekeningsvatbaar en heeft drie moorden met voorbedachte rade gepleegd, en ook nog eens geprobeerd ermee weg te komen, volkomen koelbloedig dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:28 schreef deedeetee het volgende:
Rechters........
Die spreken geen * recht * meer maar voeren de lettertjes van de wet uit en dat heeft met recht weinig te maken.
Dattie maar levenslang mag krijgen.quote:Uitspraak in moordzaak Richard H.
DEN HAAG - De rechtbank in Den Haag doet vrijdag uitspraak in de strafzaak tegen Zoetermeerder Richard H., die heeft bekend dat hij in de nacht van 6 op 7 april van het vorig jaar zijn vrouw en twee dochtertjes heeft vermoord. H. begroef de lijken van zijn gezinsleden in de bossen nabij het Brabantse Alphen-Chaam.
Het Openbaar Ministerie eiste begin deze maand een levenslange gevangenisstraf tegen H. Volgens officier van justitie J. Beliën tart de zaak elke beschrijving. H. heeft de moorden met voorbedachten rade en op zeer koelbloedige wijze gepleegd, aldus Beliën, en daarmee heeft hij een "onvoorstelbaar grote schok" in de samenleving teweeggebracht.
Honkbalknuppel
Tijdens de bewuste nacht sloeg H. zijn vrouw Claudia (31) met een honkbalknuppel op het hoofd, terwijl zij in het echtelijk bed lag te slapen. Vervolgens wurgde hij haar. Direct daarna wurgde hij zijn beide dochtertjes van drie en vijf jaar oud. Ook de kinderen lagen te slapen.
Webcamgirl
Het motief voor zijn gruweldaad was een relatie met een Poolse vrouw, die hij op internet als webcamgirl had leren kennen. H. had al enige tijd een verhouding met haar. Hij wilde de vrouw thuis in Zoetermeer kunnen ontvangen, zijn gezin stond hem daarbij in de weg.
Vermist
Enkele dagen na de moorden gaf H. zijn gezin als vermist op. In het weekend dat daaraan vooraf ging, deed hij voorkomen alsof hij met Claudia en de kinderen op stap was. In werkelijkheid beleefde hij een romantisch weekend met zijn Poolse vriendin. Het paar bedreef de liefde in het bed waar Claudia was vermoord. Uiterst luguber detail was dat H. bloedspatten op de slaapkamermuur had afgedekt met tekeningen die zijn kinderen hadden gemaakt.
Tien dagen na zijn melding van vermissing viel H. door de mand, door verklaringen van hemzelf en getuigen en dankzij bloedsporen bij zijn woning en in zijn auto. De man bleek er na zijn arrestatie meerdere dubbellevens op na te houden, gevuld met buitenechtelijke verhoudingen. Gedragsdeskundigen verschilden van mening over de vraag of H. volledig toerekeningsvatbaar is. Officier Beliën meent van wel.
Levenslang dusquote:Levenslang familiedrama Zoetermeer
` In Den Haag is een man uit Zoetermeer
tot levenslang veroordeeld.De rechtbank
achtte bewezen dat Richard H. (34) zijn
vrouw (31) en twee dochtertjes van drie
en vijf jaar vermoord heeft.Het OM had
ook levenslang geëist.
Richard H. doodde de drie in hun slaap
en begroef hen in de Brabantse bossen
bij Alphen-Chaam.Enkele dagen daarna
gaf hij zijn gezin als vermist op.
H. had een geheime verhouding met een
Poolse vrouw die hij via internet had
leren kennen.Zij wilde onverwacht naar
Zoetermeer komen en daarom wilde H. van
zijn gezin af.Hij werd gearresteerd via
bloedsporen in zijn huis en zijn auto.
bron: teletext
De enige juiste straf. Gerechtigheid!quote:
Psychopaatje eerste klas. Wat hem niet zielig, maar extra gevaarlijk maakt. Iemand die doodleuk kindertekeningen over hun eigen bloedspatten ophangt, die...tja...onderbuik...impalementquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef CartWOman het volgende:
![]()
Hier valt dan ook geen enkele verzachtende omstandigheid voor te bedenken. Die tekeningen van z'n kinderen over de bloedvlekken...![]()
Ben je mal, van die vent zijn ze in de bak óók vies hoorquote:
Ja, hij gaat dus in hoger beroep.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:33 schreef deedeetee het volgende:
Dat is een wijs besluit om die man levenslang te geven. Maaja we zijn er nog niet hij zal wel in hoger beroep gaan......
nu ja, hij heeft niets te verliezen, dus vanuit zijn oogpunt snap ik dit nog wel, we hebben hier tenslotte te maken met een egocentrische egoistische klootzak, die geen berouw in zijn systeem heeft zitten, enkel slachtofferisme.quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, hij gaat dus in hoger beroep.
bron
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |