Hmm daar heb je eigenlijk wel gelijk in..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef Ruimer het volgende:
Met humor of creativiteit heeft dit allemaal niets te maken.
Wel met racisme.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:08 schreef Eilanden het volgende:
[afbeelding]
Volg mijn vinger ... je valt in slaap ... een hele diepe slaap....
Nou nou, een beetje humor mag toch welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:28 schreef Ruimer het volgende:
Met humor of creativiteit heeft dit allemaal niets te maken.
Wel met racisme.
diegene die de foto heeft geplaats lijkt me...quote:Op zondag 22 mei 2005 14:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
Wie is de jury?
idd, duurt wel lang nu. Pick a winner Samuraiquote:Op zondag 22 mei 2005 13:56 schreef Sickert het volgende:
kom eens met de winnaardan kunnen we weer een nieuwe doen
O sorry, moet ik een winnaar kiezenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
idd, duurt wel lang nu. Pick a winner Samurai
Buiten mededingingquote:Op zondag 22 mei 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Doe je zelf ook mee?
[afbeelding]
Zwakste inzender VI's fotosoepcompetitie toch nog beloond met plaatsing op FOK!
He dat bepaal ik welquote:
ja kommaar!quote:Op zondag 22 mei 2005 21:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
He dat bepaal ik wel![]()
Zijn we al klaar voor een uitslag dan?
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef Bjoro het volgende:
[afbeelding]
SCH toch blijkt donker braziliaantje
Gebrek aan creativiteitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:23 schreef twi het volgende:
Graag, want dit is weer zo'n foto waar je niks mee kan
Goed nieuws, deze ronde is voorbij.quote:
quote:Het reguliere seizoen zit er op, dus de hoogste tijd voor weer een nieuwe rubriek: VI.nl's De Foto en z'n verhaal. Hoe het werkt? Simpel. Wij bieden op woensdag een foto aan en aan jullie de taak om een orgineel bijschrift te verzinnen. De mooiste, beste, leukste, grappigste of creatiefste bijschriften worden donderdag zo rond het middaguur geplaatst. Voorbeeldje? NAC-trein bruut tot stoppen gedwongen of René Temmink laat NAC-spelers nummertje trekken. Maar goed, dat kunnen jullie vast en zeker beter. Inzenden kan via de button op de linkerkolom van de hoofdpagina. Succes!
Da's juist mooi, hebben we weer een goede bron voor leuke foto's voor in dit topicquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:35 schreef DeTolk het volgende:
Echt lullig van VI, kunnen ze niks orgineels verzinnen ofzo ???
Inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2005 12:57 schreef -Vaduz- het volgende:
En net stond er nog een foto van Gattuso.
Nee joh, zwart kleed gewoon mooi afquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:51 schreef Dr.Daggla het volgende:
Geheel offtopic. Hij begint eindelijk weer een beetje op een mens te lijken..
Ligt aan jouquote:Op donderdag 26 mei 2005 17:03 schreef wlsandman het volgende:
ligt het aan mij of doet het plaatje het niet zo goed meer???
vind iedereen !quote:Op vrijdag 27 mei 2005 11:53 schreef Sickert het volgende:
vind dit een leuk topic maar niet als de foto's te moeilijk zijn...
Eensch. Na lang piekeren kwam ik tot bovenstaand onderschiftquote:Op vrijdag 27 mei 2005 12:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het valt niet mee om hier iets leuks bij te verzinnen.
ben benieuwd !quote:Op dinsdag 31 mei 2005 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Morgen voor 12 uur doe ik de uitslag.
Damn.....dacht dat ik wel een winnende had .....zelfs de bookmakers dachten dat...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitslag:
1. TheVulture --> Na afkeuring "Hand van God" stuurt HIJ zijn eigen zoon maar naar beneden
2. -Schorpioen- -->Stijn Vreven heeft nieuw heilig grond gevonden...
3. Twi --> Hernan Crespo wil niet terug naar Chelsea
Nieuwe!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:26 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Damn.....dacht dat ik wel een winnende had .....zelfs de bookmakers dachten dat...
Hij is wel heel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Daar kunnen de Fokkers toch wel wat mee
Plaatje doet het niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:58 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Daar kunnen de Fokkers toch wel wat mee
Ik ook, maar dat is niet de reden dat jij hem ziet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:23 schreef -Schorpioen- het volgende:
http://img181.exs.cx/img181/7580/hehehe4hq.jpg
Succes met thumblinken , ik heb namelijk geen idee hoe daat moet
PS: Ik zie hem gewoon netjes staan.....maar ik heb dan ook windows XP hier
Fucking Hell, weer gewonnenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:37 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitslag:
1. TheVulture --> Na afkeuring "Hand van God" stuurt HIJ zijn eigen zoon maar naar beneden
2. -Schorpioen- -->Stijn Vreven heeft nieuw heilig grond gevonden...
3. Twi --> Hernan Crespo wil niet terug naar Chelsea
Jij, denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[afbeelding]
Stuttgart slaat slag op transfermarkt met aantrekken acrobatenfamilie van Circus Renz
Wie doet er eigenlijk de uitslag dit keer, Schorpioen of TWI?
OK is goed, ik doe deze keer wel buiten mededinging mee!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Als de winnaar er is en je bent er dus dan doet die het.
jullie zijn wel lastigquote:Op dinsdag 31 mei 2005 19:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zou mooi zijn als je het vanavond laat nog even doet, houdt de vaart in het spel.
dankje, ik vind et echt klote. Win ik weer eens. vorige keer kon ik ook al niet posten.quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik wel, vorige keer heb ik ook zelf het plaatje niet geplaatst maar wel de uitslag gedaan.
quote:
quote:• Lokhoff probeert team op de rails te krijgen
Martin Klaassen
welkomquote:Op donderdag 2 juni 2005 11:02 schreef Borizzz het volgende:
Yo! Ik ben hier nieuw en ik ga ook even een poging wagen![]()
Ik weet alleen nog niet precies hoe het werkt om een foto mee te sturen in je bericht.... maar toch:
Groetnis Borizzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |