Omdat we nog niet getrouwd zijn.....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:18 schreef Eilanden het volgende:waarom plaats je vrouw tussen aanhalingstekens???
OK, dacht dat je bedoelde dat je nog niet zeker van het geslacht wasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat we nog niet getrouwd zijn.....
ook niet in dezelfde leeftijdsklasse hoor als Kruys, maar wat een watje met een grote bek zegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lachen. Wist ik niet. Maar nooit doorgebroken dus.
Dat zegt iedereen die niet goed genoeg was...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef mitt het volgende:
zat goed bij mn eigen club, dus weinig motivatie.
Halal geslacht?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef Eilanden het volgende:
OK, dacht dat je bedoelde dat je nog niet zeker van het geslacht was
Psies .... ook het motto van VDVquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef methodmich het volgende:
Precies, plezier gaat voor.
logisch tochquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef Eilanden het volgende:
En als je dan Moderator bij FOK kan worden, dan is de keuze snel gemaakt![]()
Nou, Raffie denkt meer aan de juwelenkist van Sylvie.quote:
Ze zoeken nog modjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef Eilanden het volgende:
En als je dan Moderator bij FOK kan worden, dan is de keuze snel gemaakt![]()
Er is een klusjesforum, daar is hij misschien wel op zijn plek!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou Appel ... stuur een sollicitatie voor het SCH(oonmaak)-forum
hahaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Nou Appel ... stuur een sollicitatie voor het SCH(oonmaak)-forum
Ik merk iets van irritatie dat ik eerder wasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Er is een klusjesforum, daar is hij misschien wel op zijn plek!
Kijkend naar die laatste smiley is Appel misschien toch wat meer op zijn plek in het keldertjequote:
Slappe lul .. bang voor Suijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik merk iets van irritatie dat ik eerder was
Jij mag van mij de eerst van de 700-ste hebben![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijkend naar die laatste smiley is Appel misschien toch wat meer op zijn plek in het keldertje![]()
*sidder en beef*quote:
*Alvast de 700e klaar zet*quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
*sidder en beef*
Maar ik gun het Suijk gewoon
Volgende week (weekend) gaat het pas echt lekker weer wordenquote:
Nee, nou hoeft het al niet meer.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik merk iets van irritatie dat ik eerder was
Jij mag van mij de eerst van de 700-ste hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |