Psies ... en de consument profiteert danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ze waren al aardig aan het concuren met een prijzenoorlog
Dus wie is hier nou de debiel?????quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Leuk indoor beachvolley toernooi gehad gisteren in Aalsmeer van onze transporteur.
Dresscode: Beach
Uiteraard liepen alle randstedelingen niet verkleed rond, maar er was een Limburgse debiel in hawai outfit met duikbril, snorkel, zwembandjes..........
Maar die debiel heeft wel twee vliegtickets voor een Europese bestemming naar keuze gewonnen met zijn outfit!
quote:
IK!quote:
O, jij snapt em nu alquote:
Zat te denken aan Milaan of Rome, maar kan ook best dat ik ze gebruik voor een nog te boeken zomervakantie!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:16 schreef Suijk het volgende:
Lekker franky, waar ga je heen?
Ah neejquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Mitt is Stefaan Tanghe in vermomming Ssssssssshhh![]()
Lachen. Wist ik niet. Maar nooit doorgebroken dus.quote:
Omdat we nog niet getrouwd zijn.....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:18 schreef Eilanden het volgende:waarom plaats je vrouw tussen aanhalingstekens???
OK, dacht dat je bedoelde dat je nog niet zeker van het geslacht wasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat we nog niet getrouwd zijn.....
ook niet in dezelfde leeftijdsklasse hoor als Kruys, maar wat een watje met een grote bek zegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lachen. Wist ik niet. Maar nooit doorgebroken dus.
Dat zegt iedereen die niet goed genoeg was...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef mitt het volgende:
zat goed bij mn eigen club, dus weinig motivatie.
Halal geslacht?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:20 schreef Eilanden het volgende:
OK, dacht dat je bedoelde dat je nog niet zeker van het geslacht was
Psies .... ook het motto van VDVquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef methodmich het volgende:
Precies, plezier gaat voor.
logisch tochquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:21 schreef Eilanden het volgende:
En als je dan Moderator bij FOK kan worden, dan is de keuze snel gemaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |