Het is dat je em uitlegt anders had ik het echt niet gesnaptquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Zilveruitje![]()
![]()
![]()
(iemand die tweede staat en een tochtje maakt............zilveruitje![]()
![]()
)
oh, ik dacht Tongtochtig.....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Zilveruitje![]()
![]()
![]()
(iemand die tweede staat en een tochtje maakt............zilveruitje![]()
![]()
)
Nee, ik boycot de opening.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:29 schreef appelsientje het volgende:
En Suijk staat de nieuwe Hools al klaar ?
Dat hoor je SCH nooit zeggen.quote:
quote:
Dat gaat nooit goedquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:36 schreef Suijk het volgende:
[..]
Aan tong de eer om de 700ste hools te openen.
Ho ho, hij heeft computercursus gehad!quote:
Daar heb ik wel vertrouwen in, hij kan hetquote:
Anders belt hij maar naar Planetquote:
ja, en nog niet zo lang geleden ook nog .quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef appelsientje het volgende:
Nou deze dan maar vol maken...
Hey dat heb ik eerder gezegd deze dag
We zijn idd lekker bezigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:38 schreef Againzender het volgende:
hm, dat gaat hard hier!
Post zij ook in Hools? Het zou haar wel wat meer vertellen over haar zoon, denk ik.quote:
Twee uur terug zeker?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, en nog niet zo lang geleden ook nog .
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ja, en nog niet zo lang geleden ook nog .
Nee gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Post zij ook in Hools? Het zou haar wel wat meer vertellen over haar zoon, denk ik.
O ja, ook goedemiddagquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
We zijn idd lekker bezig
Goede middag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |