abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27548294
Ik weet het nu wel weer.
That's all folks!
pi_27587407
quote:
Jack van den Berg weet waarmee hij bezig is

2 juni
De 46-jarige Barendrechter Jack van den Berg is aan zijn vierde seizoen bezig als trainer van ASWH. In zijn eerste jaar op sportpark Schildman viel hij gelijk met zijn neus in de boter door met zijn ploeg de titel in de hoofdklasse A te bemachtigen.

Hierna volgden een derde en een tegenvallende achtste plaats in respectievelijk de hoofdklassen B en A. Dit seizoen waren de Ambachters ongenaakbaar in de hoofdklasse A. Bovendien werd vorige week dinsdag en passant ook nog het landskampioenschap bij de zaterdagamateurs in de wacht gesleept. De hoogste tijd om Jack van den Berg eens aan het woord te laten over zijn succesvolle werkwijze.

Na de donderdagavondtraining staat de muziek keihard aan in de kantine van ASWH, waardoor we genoodzaakt zijn uit te wijken naar een andere ruimte. De buitendienstmedewerker van het UWV ontpopt zich tijdens het onderhoud als een geestdriftig articulerende causeur. Naar eigen zeggen kan Van den Berg beschouwd worden als een voetbaldier in hart en nieren: "Ik heb van mijn negende tot mijn achttiende bij Feyenoord in de hoogste elftallen gespeeld en als centrale middenvelder altijd in de as. Altijd denken over voetbal en een leider zijn. Toen ik bij Barendrecht kwam heb ik Jan Rab vijf jaar meegemaakt. En die vroeg mij als 21-jarige wel eens wat ik er van vond en overlegde met ons. En als ik thuis kwam van een wedstrijd en voelde dat het niet goed had gestaan, dan pakte ik een stuk papier en ging dan kruisjes en rondjes zitten tekenen. En dan dacht ik: ‘Zie je wel, dat was er aan de hand.’ Als je dat al heel jong hebt, dan heb je de basis al en moet je niet verbaasd zijn dat je later trainer wordt."

Van den Berg vervolgt: "Ik ben tactisch wel sterk, ja. Voorop staat natuurlijk dat als je geen wissels op de bank hebt zitten je ook niet slim kunt zijn. Maar ik heb een goede bank, want daar heeft ASWH ook van geleerd. Als je als club wat wilt bereiken, dan moet je een brede selectie hebben. Ik moet zeggen dat die kampioenscompetitie niet alleen voor ASWH glorieus is verlopen, maar ook voor mij als trainer. In de eerste wedstrijd van de kampioenscompetitie, bij ons thuis tegen IJsselmeervogels, bracht ik een speler in, die een zeer belangrijke rol zou gaan spelen. Ik stond op het punt om Ferry van Lare er af te halen, maar door het uitvallen van Johan Sturrus schoof ik deze middenvelder naar achteren en kwam Marphe Redjosetiko erin. En Redjosetiko zet vervolgens op het middenveld de wedstrijd geheel naar zijn hand. Dezelfde speler deed uit tegen IJsselmeervogels niet mee, want hij had nooit op kunnen brengen wat Ferry van Lare toen presteerde."

Van den Berg gaat verder: "Wat er hier thuis tegen Excelsior '31 gebeurde, daar ben ik wel een beetje trots op. Die wedstrijd laat ik zelf kantelen. Na het tweede doelpunt van de Tukkers heb ik Johan Sturrus een kwartier warm laten lopen, want hij moet – na die liesblessure, red. – goed warm zijn. Anders zou het risico te groot zijn, dus daar heb ik gewoon op gewacht. Wij spelen al vier jaar met vier man achterin, maar toen we overlopen werden ging ik achterin een-tegen-een spelen. Dat doen we nooit, maar nu wel, met een ruit op het middenveld. Niet dat we ineens fantastisch gingen voetballen, maar de wedstrijd kantelde wel. Toen konden we weer gaan hopen op een tegengoal voor de rust. Ik kan een opgewonden standje zijn, maar op die momenten ben ik juist heel rustig. En in de uitwedstrijd tegen IJsselmeervogels breng ik onze supersub Sjoerd van der Waal in. Op dat moment zie ik bij Philip den Haan de paniek enigszins toeslaan. Ik wilde Van Kleef eruit halen, maar bedacht me en wisselde Alexander de Jong en liet Van Kleef op zijn plek spelen. Ik gaf ze het idee dat we met drie spitsen alles of niks gingen spelen. Zij pasten zich aan en gingen weer met een laatste man spelen, of iemand er vlak bij. Twee minuten later haalde ik Van Kleef er alsnog af en bracht ik Walter van Ommeren, die toch weer iets anders speelt. Ik stond er echt van te kijken dat IJsselmeervogels na de 2-1 gewoon doorging. Er moest van onze kant dus iets gebeuren en wat er gebeurt is niet eens zo belangrijk, als de tegenstander er maar op reageert. Het pakte goed uit."

Het behalen van de zaterdagtitel is het voorlopig hoogtepunt van de vereniging Altijd Sterker Worden Hendrik Ido Ambacht. "Het zaterdagkampioenschap, daar gaat het eigenlijk om. Pas toen we de wedstrijd in Spakenburg aan het spelen waren, besefte ik pas dat we in het hol van de leeuw waren. Er zijn niet veel ploegen die bij IJsselmeervogels kampioen worden. Ik vond dat publiek van IJsselmeervogels erg sportief, maar dat geldt ook voor Excelsior '31 en in feite ook alle spelers. De kampioenscompetitie werd daardoor een groot voetbalfeest. Maar de supporters van IJsselmeervogels waren helemaal fantastisch. Ze stonden de hele wedstrijd achter hun ploeg, maar na afloop kregen wij alle gelegenheid om ons feestje te vieren. We hebben geen wanklank gehoord. En ze waren tevreden over IJsselmeervogels ook, met andere woorden: als jullie strijd leveren vinden wij het goed."

De kracht van de geoliede voetbalmachine is dat de ploeg in verdedigend opzicht weinig tot geen kansen weggeeft, op het middenveld spelers heeft rondlopen met voetbalinzicht, dynamiek en scorend vermogen en voorin krijgt een levensgevaarlijk aanvalsduo regelmatig de handen van het publiek (ook de aanhang van de tegenstander) op elkaar. Van den Berg: "We staan vrijwel altijd goed in het veld. Er zijn niet veel competitieduels geweest waarin dit niet het geval was. Voorheen werden we vaak als een counterploeg afgeschilderd, maar dit seizoen is het voetballend vermogen toegenomen. Daarnaast kunnen we verschillende systemen spelen. Verder mogen we er best een beetje trots op zijn dat we dit seizoen reeds twaalf keer de nul hebben gehouden. Op een paar wedstrijden na – de laatste wedstrijden in de competitie toen we de titel al hadden behaald – heeft ASWH in de competitie fantastische wedstrijden gespeeld. Alles staat of valt echter bij een goede organisatie. Doorgaans doen de spelers wat ze moeten doen."

Aanstaande zaterdag staat in Mijdrecht de eerste wedstrijd om de algemeen amateurtitel tegen Argon op het programma. Het elftal van de succesvolle trainer Jan Zoutman, afgelopen weekend tevens verkozen tot trainer van het jaar bij de amateurs, verloor in de competitie slechts één keer. Wat weet hij inmiddels van deze ploeg? "Ik heb ze zelf nog niet zien spelen, maar we hebben de ploeg ondermeer bekeken in de thuiswedstrijd tegen Schijndel (1-0). Als je zo’n sterk seizoen draait heb je natuurlijk wel wat in huis. Wat te denken bijvoorbeeld van de veelscorende spitsen Patrick Lokken (vertrekt volgend seizoen naar Gouden Gids-divisionist Haarlem en Tayfur Kahraman. Misschien is voor het ons wel een voordeel dat we zonedekking spelen. Het is moeilijk in te schatten wat voor wedstrijd het gaat worden. Het is bekend dat duels op dit niveau vaak worden beslist door details. Ieder foutje wordt meestal direct afgestraft. Jongens als Johan Sturrus, Izaak Verhoeven en Jan Willem Barendregt zullen normaal gesproken niet zo lang meer in de hoofdklasse spelen. Het zou dan ook weleens de laatste keer kunnen zijn dat deze hoofdprijs gewonnen kan worden."

Heeft de aimabele en van voetbal bezeten oefenmeester in de toekomst nog ambities om in de betaalde sector aan de slag te gaan, luidt de slotvraag. Van den Berg, die in ieder geval komend seizoen nog bij ASWH blijft, hoeft niet lang na te denken over het antwoord: "Dan moet je een aantal dingen tegen elkaar gaan afwegen. Ik heb een goede baan en een gezin. Je weet dat je in het betaalde voetbal zo van de ene op de andere dag op straat kunt komen te staan. Aan de andere kant denk ik wel van mezelf te mogen zeggen dat ik als assistent-trainer zeker geen gek figuur zou slaan in het betaalde voetbal. Ooit was ik met twee andere trainers kandidaat voor deze functie bij Excelsior. Ik zit ook niet vastgebakken aan deze regio. Mocht er in de toekomst een toonaangevende hoofdklasser interesse voor me aan de dag leggen, valt er altijd te praten en zal ik zeker niet op voorhand nee zeggen. Maar er moet natuurlijk wel wat tegenover staan."
Mooi stuk van VoZ, al lijkt Jack her en der onbescheiden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27588021
Dat kun je wel zeggen, maar dat mag hij best een keer zijn.
That's all folks!
pi_27612942
En ergens heeft hij wel gelijk. Enkele wissels van hem zijn bepalend geweest in de kampioenscompetitie. En hij is ook niets minder dan veel assisten of zelfs hoofdtrainers in pakweg de GGD.
www.thuisuiteten.nl
pi_27615083
Ik vind dat je als je zoiets presteert wel mag pronken. Zou ik ook doen. Achteraf kun je als winnende coach je eigen draai er wel aan geven. En een GGD club zou hij zo kunnen trainen ja.
That's all folks!
pi_27616436
Overigens vond ik alleen Excelsior '31 thuis niet helemaal hetzelfde als Jack. Golstein verraste Jack toen juist en Sturrus moest eigenlijk puur uit nood komen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27616587
Daar doel ik ook op, toen ging het toevallig net voor rust fantastisch. Maar het had net zo goed niet kunnen gebeuren.
That's all folks!
pi_27617442
Gaan er hier nog mensen zaterdag naar Mijdrecht?
Ik houd het bij de thuiswedstrijd, DaCruz is wel weer van de partij.
pi_27617505
Ik weet het nog niet, misschien met de auto. 17.00 is geen beste tijd, maar eigenlijk wil ik het duel ook weer niet missen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27630496
En Methodmich is on his way to Mijdrecht!
That's all folks!
pi_27632611
quote:
Argon en ASWH houden elkaar in evenwicht

Met een 2-2 gelijkspel hebben Argon en ASWH in Mijdrecht hun eerste wedstrijd om het algehele amateurkampioenschap afgesloten.

Ferry van Lare zette ASWH in de veertiende minuut op 0-1. Tayfur Kahraman trof na 27 minuten met een schitterende vrije trap vanaf zeker dertig meter doel. In de derde minuut van de blessuretijd kwam ASWH via Louis van Kleef opnieuw op voorsprong.

Argon gaf wederom een doeltreffend antwoord. Na zes minuten in de tweede helft maakte Erik Haveman opnieuw gelijk: 2-2. ASWH bleef daarna de aanvallende ploeg, maar Argon had de verdediging beter georganiseerd dan voor rust.

Zaterdag is om 17.00 uur de return in Hendrik Ido Ambacht.

voetbalopzaterdag.nl
Het was dus een enerverend middagje in Mijdrecht. Volgende week wordt het ongekend spannend. Morgen zullen we Methodmich z'n visie op de wedstrijd van gisteren wel horen.
That's all folks!
pi_27637925
Geen slecht resultaat 2-2 zeker aangezien bij een gelijke stand over 2 wedstrijden de uitdoelpunten dubbel tellen Een 0-0 of een 1-1 is komende zaterdag genoeg.
pi_27640862
De uitdoelpunten tellen niet Alpeko. Alles is nu in evenwicht.
That's all folks!
pi_27641467
quote:
Op zondag 5 juni 2005 12:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitdoelpunten tellen niet Alpeko. Alles is nu in evenwicht.
Volgens Atos Radio wel.
pi_27641484
Het is toch echt niet zo.
That's all folks!
pi_27641537
Die commentator had het nog speciaal nagevraagd. Het is ook nergens terug te vinden.
pi_27641685
Vreemd, ik ga ook even op zoek. Het is in ieder geval altijd zo geweest dat uitdoelpunten niet tellen in deze duels.
That's all folks!
  zondag 5 juni 2005 @ 15:38:19 #218
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27646440
Uitduels tellen niet. Bij een draw in HIA gaan we een derde duel spelen.

Ik was er erg laat, we zaten vast richting Utrecht en reden ergens nog verkeerd. Uiteindelijk aangekomen, pal voor de aftrap en plaats gevonden tussen enkele Mijdrechters op leeftijd. Heel de wedstrijd gestaan, ik heb dus DaCruz en Jaap Kense Fanclub HIA nergens gezien alpeko. Dat was jammer op zich.

Wel een ASWH dat meer had kunnen halen dan een gelijkspel. Moet gezegd dat de match niet top was. Argon begon volledig in de stress en na enkele blunders scoorde Ferry van Lare de terechte 0-1. Argon had mazzel met een vrije trap die door Kahraman schitterend binnen werd geknald, maar echte kansen hadden ze toen niet gehad. ASWH was voetballend beter, Argon deed alles hoog door de lucht. Alle ballen voor Willem-Jan, Xander of Richard dus.

Louis van Kleef miste een prima kans, maar maakte dat goed door 1-2 in te koppen in blessuretijd van de eerste helft. Na rust kopte de slechtste man van het veld, Haveman, de gelijkmaker binnen. Helaas voor ons. Hij viel wat snel. Nadien nauwelijks nog echte kansen voor de twee vermoeid ogende teams. Wel bleef ASWH puur voetballend beter. Aderlating was de blessure voor Arjan Human. Lokken, de gevreesde Mijdrechtse spits, kreeg maar één echte kans en maakte zijn faam daarbij niet waar.

Ik heb wel vertrouwen in een zege aanstaande zaterdag. Ook om 17.00.

's Avonds werd Ferry van Lare gekroond tot Speler van het Jaar. Redelijk verrassend toch wel, voor de kuitenbijter op het middenveld die in de jeugd nog een wat arrogante linksbuiten was die op 7 tegen 7 toernooien met een Calippo in de hand meevoetbalde. Ik kan er wel mee leven, want hij is wel vaak de man die er voor zorgt dat de opponents aanval onderbroken wordt in vroeg stadium.
www.thuisuiteten.nl
pi_27646563
Het eventuele derde duel zal dan wel op neutraal terrein gespeeld worden.
That's all folks!
  zondag 5 juni 2005 @ 15:44:50 #220
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27646647
Dat is uiteraard zo. Ik vermoed dat het niet nodig is, als ASWH zich nog één keer kan opladen. Argon viel me niet mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_27646751
Het blijft erg link. Argon heeft wel individueel goede spelers die ineens een keer uit hun slof kunnen schieten. Hopelijk is Human snel weer op te lappen. ASWH zonder Human is wel een klasse minder denk ik.
That's all folks!
  zondag 5 juni 2005 @ 16:02:25 #222
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27647188
Dan zal Sjoerd van der Waal of Walter van Ommeren spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27650352
quote:
Op zondag 5 juni 2005 15:44 schreef methodmich onder andere het volgende:
Argon viel me niet mee.
Ik vond Argon inderdaad ook een beetje tegenvallen. Jammer dat Argon twee keer uit een dood spelmoment gelijk maakt. Na de 2-2 en het uitvallen van Human was de wedstrijd eigenlijk gelopen. Ik denk dat Methodmich, die behoorlijk gecharmeerd is van de grillen van, Van Kleef, genoten heeft van de 2-1. Wat een lekker doelpunt was dat zeg. Van Kleef sprong vervolgens ook zeer fraai de supporters in.

Wij waren rond 16.00 uur reeds aanwezig in Mijdrecht. Tijdens de wedstrijd stonden we in de buurt van de, nog niet zo lang geleden opgerichte, 'A-side'. Methodmich, heb je de fakkels bij het begin van de wedstrijd nog gezien? Bart en ik hadden er beiden ook één in ons hand.

Het was wel jammer dat het eind van deze mooie voetbalmiddag na afloop nog ontsierd werd door een aantal incidenten. Heb je daar nog iets van meegekregen Methodmich?

Een vrouw, naar ik het ASWH-forum mag geloven de vrouw van Sturrus, kreeg de restanten van een fakkel tegen haar hoofd gegooid door een onverlaat uit het Argon-kamp. Zij lag dus met een behoorlijke bult op har hoofd gestrekt op het veld. Op de parkeerplaats vonden een aantal gasten uit Mijdrecht het vervolgens nodig om een ASWH-supporter, die een Feyenoordtrui aan had, aan te vallen. Nadat die ruzie aanvankelijk gesust was, liep het uiteindelijk toch nog even uit de hand toen er vanuit het ASWH-kamp het 'Hand in hand kameraden' werd gezongen.
pi_27650609
Hulde voor de PR-man van ASWH die op persoonlijke titel de navolgende open brief aan de supporters van ASWH en Argon heeft geschreven.
quote:
Beste voetbalfans,

Wat een entourage, wat een feest, prachtig vuurwerk en een spannende wedstrijd!

Argon en ASWH hebben er alles aan gedaan om op het veld spektakel te brengen. Ook de supporters van beide clubs hebben alles uit de kast gehaald om hun helden aan te moedigen. Zo horen supporters zich te gedragen. Je mag elkaar prikkelen, uitdagen, en een beetje voor schut zetten.

Toch wil ik mij op persoonlijke titel richten tot de supporters van beide clubs. Met supporters bedoel ik niet de duizenden toeschouwers die zich voortreffelijk gedroegen, maar de kleine groep raddraaiers onder hen.

De strijd vond niet alleen plaats op zaterdag 4 juni, vanaf 17.00 uur. De hele week was er al een “battle” gaande achter de anonieme schermen van het Internet. Leuk om te lezen hoe supporters denken over de wedstrijd, spelers, vuurwerk, spandoeken en bier.

Ons forum is daar een goed podium voor. Met verbazing lees ik de discussies, vaak met humor geschreven. Blascowitz is daar een goed voorbeeld van. Heerlijk zoals die man schrijven kan. Hij tergt zijn “tegenstander” met slimme en literaire vondsten. Zo moet het, zo hoort het en daar is het forum voor. Het is mede aan dit soort schrijftalent te danken dat ons forum in Mei ruim 24.000 unieke en verschillende bezoekers kende.

Het is heel makkelijk om het forum te misbruiken voor het spuwen van gal, discriminerende opmerkingen en het op een verkeerde manier uitdagen van je “tegenstander”. Je bent toch anoniem en niemand kan je iets maken. Het is dan heel simpel om je als een soort Rambo of Hooligan te gedragen. Toneelspelen zonder dat iemand je ziet.

Uiteraard weten wij wel wie er achter de namen schuilt, dus het is heel simpel om deze onverlaten van het forum te weren. Maar dat willen wij absoluut niet. Het forum is een succes en een uitlaatklep voor velen. Daar blijf je met je handen van af.

Je blijft ook af van de tegenpartij. Je gooit geen voorwerpen naar fans van een andere club. Dit is amateurvoetbal en de niet de wereld van het Hooliganisme. Als jullie dat willen moet je niet bij ASWH zijn en ook niet bij Argon.

Ik wil namens alle supporters van ASWH de idioot “bedanken” die de vrouw van Johan Sturrus een gebruikte vuurwerkhuls tegen het hoofd gooide. Ja, ze ging neer en heeft zeker 15 minuten roerloos op het veld gelegen. Uitgeteld en volledig groggy. Prachtig resultaat, een echte voltreffer. Echte helden gooien raak, goed raak!

Het resultaat van ons eerste elftal was niet meer van belang, althans niet voor mij. Wat is een overwinning waard of een gelijkspel als er nog idioten rondlopen die waarschijnlijk beter tot hun recht zouden komen in het Pieter Baan Centrum.

Na de wedstrijd waren er nog meer incidentjes tussen supporters van Argon en ASWH.
Dit kan niet, dit mag niet en dit laat ik niet gebeuren. Ik weiger het amateurvoetbal naar de “kloten” te laten helpen door een stelletje randdebielen.

Doe ook normaal op het forum, want uitlokking van dit soort incidenten wordt mogelijk mede veroorzaakt door de strijd via Internet. ASWH en ARGON zijn beide nette clubs, wij hebben het helemaal niet nodig om ons op asociale wijze te profileren.

Doe alsof je thuis bent, heb gewoon respect voor elkaar en sta open voor andere meningen. Ga de discussie aan, alles mag zolang het verbaal is en niet kwetsend. Maar andere middelen gebruiken om collega-supporters uit te schakelen is een teken van zwakte. Als je dat nodig hebt hoor je wat mij betreft niet thuis bij ASWH en ben je ook niet welkom tijdens ASWH-ARGON.

Volg de aanwijzingen op van stewards en stadionspeaker, dan blijft het gezellig. Voor jullie, alle andere supporters en voor de spelers, technische staf en bestuur van beide clubs.

Graag tot zaterdag en laat zien dat wij allen 100% ASWH supporter zijn!

Met vriendelijke groet,

Olav Bezem

Bron: www.aswh.nl
  zondag 5 juni 2005 @ 18:47:45 #225
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27651560
quote:
Op zondag 5 juni 2005 18:01 schreef DaCruz het volgende:

[..]

Ik vond Argon inderdaad ook een beetje tegenvallen. Jammer dat Argon twee keer uit een dood spelmoment gelijk maakt. Na de 2-2 en het uitvallen van Human was de wedstrijd eigenlijk gelopen. Ik denk dat Methodmich, die behoorlijk gecharmeerd is van de grillen van, Van Kleef, genoten heeft van de 2-1. Wat een lekker doelpunt was dat zeg. Van Kleef sprong vervolgens ook zeer fraai de supporters in.

Wij waren rond 16.00 uur reeds aanwezig in Mijdrecht. Tijdens de wedstrijd stonden we in de buurt van de, nog niet zo lang geleden opgerichte, 'A-side'. Methodmich, heb je de fakkels bij het begin van de wedstrijd nog gezien? Bart en ik hadden er beiden ook één in ons hand.

Het was wel jammer dat het eind van deze mooie voetbalmiddag na afloop nog ontsierd werd door een aantal incidenten. Heb je daar nog iets van meegekregen Methodmich?

Een vrouw, naar ik het ASWH-forum mag geloven de vrouw van Sturrus, kreeg de restanten van een fakkel tegen haar hoofd gegooid door een onverlaat uit het Argon-kamp. Zij lag dus met een behoorlijke bult op har hoofd gestrekt op het veld. Op de parkeerplaats vonden een aantal gasten uit Mijdrecht het vervolgens nodig om een ASWH-supporter, die een Feyenoordtrui aan had, aan te vallen. Nadat die ruzie aanvankelijk gesust was, liep het uiteindelijk toch nog even uit de hand toen er vanuit het ASWH-kamp het 'Hand in hand kameraden' werd gezongen.
Ah, DaCruz, mijn reisgenoot en ik waren er zoals gezegd kort voor de aftrap pas. Dat was wat jammer, maar goed, we zaten vast rond Utrecht zoals gezegd en hadden ook nog een afslag gemist. Fakkels zag ik wel, zagen er mooi uit, maar toen moesten we nog tussen wat Argon-aanhangers door een baan naar voren werken.

De rellen na afloop heb ik alleen maar gelezen, wij gingen direct na het laatste fluitsignaal de auto weer opzoeken, aangezien we 's avonds nog wat dingen hadden te doen.

Aanstaande zaterdag ga ik denk ik weer met mijn vader en dan zullen we de tribune wel opzoeken.

Goals van Van Kleef zijn altijd leuk natuurlijk. Prima spits toch? Dan mag ie er best af en toe één neermeppen van mij.

Ferry van Lare speler v/h jaar, mee eens??
www.thuisuiteten.nl
pi_27653758
Ik hoorde gisteravond veel mensen zeggen dat Human speler v/h jaar had moeten worden. Begrijpelijk, gelet op zijn aandeel in de kampioenscompetitie, maar hij heeft natuurlijk niet het gehele seizoen op dat hoge niveau gespeeld. Terugdenkend aan het begin van dit seizoen kan ik me nog wel herinneren dat ik Ferry een aantal keer de beste van het veld vond. Ik kan me dus wel vinden in het feit dat Ferry van Lare door de supportersvereniging tot speler van het jaar is gekozen.

Arjan Human heeft gisteravond overigens laten zien dat hij ook vanachter de draaitafel het publiek kan laten genieten. Hij heeft de strijd om de titel 'DJ van het jaar' dan ook makkelijk van Hans Klootwijk (ASWH soccersound) gewonnen.
pi_27653919
Ik moet aanstaande zaterdag mijn beveiligingsmensen meenemen?
pi_27655663
Hoeveel wil je voor je veiligheid betalen? Voor minimaal EUR 6 (entreekaartje) zal ik je een veilige middag op sportpark Schildman bezorgen. Voorwaarde is wel dat je, je lonsdale-shirt thuis laat.

Waren er gisteren trouwens beelden van de wedstrijd te zien bij de NOS? Is het niet zo dat Studio Sport in voorgaande jaren altijd beelden liet zien van de strijd om het algeheel amateurkampioenschap?

Volgens mij zijn de beelden van gisteren vanaf dinsdag via www.rtvutrecht.nl (Namen & Rugnummers) te bekijken. Nu zijn daar nog beelden van De treffers tegen Argon (algeheel zondagkampioenschap) en Barendrecht tegen Geinoord (p/d-wedstrijd zaterdag hoofdklasse) te zien.
pi_27657035
Da's een koopje. Ik zal mijn Feyenoord shirt dan maar aandoen

Ik heb vorige jaren inderdaad wel eens wat amateurkampioenschapswedstrijden (3 x woordwaarde) bij de NOS gezien. Zonde dat ASWH zo weinig landelijke aandacht krijgt, veel meer dan een plekje op 601 cq. 602 zit er niet in vooralsnog.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 05-06-2005 21:51:14 ]
pi_27657221
De aandacht is inderdaad wat minder. Jammer, omdat beide ploegen dat net zo goed verdienen als de bekendere topamateurploegen als HSC'21, Quick Boys en de IJsselmeervogels in eerdere jaren.
That's all folks!
pi_27675724
Tja, media-aandacht... Vandaag schrijft het AD een stukje, maar draait dan de namen van de trainers om. Zo was volgens de auteur Jack van den Berg erg tevreden dat Arjan Human na 62 minuten geblesseerd het veld verliet, omdat de spits het verschil maakte tussen beide hoofdklassers en toonde Jan Zoutman zich kritisch over Human. Dus ja... Rijnmond laat misschien wel wat zien?

En Ferry is op zijn plek natuurlijk ook iemand die minder opvalt, maar wel constant speelt. Van Kleef zal zo'n verkiezing nooit winnen, als alles of niets speler. Human zou alleen gewonnen hebben op basis van de duels in de nacompetitie, maar scoorde in de normale competitie toch te weinig, vond ik.

Persoonlijke favorieten als Sturrus, Van der Veeke en Alex de Jong had ik wel willen zien winnen, maar Ferry is ook zeker terecht. Aan de andere kant was iedereen vrij constant en was het een teamprestatie.

Zelf vind ik denk ik Roël Gorré de minste speler van de vaste basiself. Maar goed, op zich speelt die ook best leuk mee normaliter.
www.thuisuiteten.nl
pi_27744465
Leuk verslag in VI van de wedstrijd afgelopen zaterdag. Alleen is de speler op de grote foto toch echt Xander van der Veeke en staat er Johan Sturrus waar het Izaäk Verhoeven moet zijn op de kleine foto.
www.thuisuiteten.nl
pi_27744607
Dat viel mij ook al op ja. Ik zag gelijk dat dat Louis niet was op die foto linksboven. En Sturrus ziet er ook wel even anders uit. Erg slordig eigenlijk. Verder wel leuk gedaan.
That's all folks!
pi_27745487
Sturrus en Verhoeven lijken van afstand best wat op elkaar hoor.

en

www.thuisuiteten.nl
pi_27745623
Mwa, Johan kijkt vaak wat norser volgens mij.
That's all folks!
pi_27745655
Die is verdediger en moet dus aanvallers intimideren.
www.thuisuiteten.nl
pi_27746738
Die vrije trap!
pi_27789618
Die zat aardig binnen ja. Gelukkig voor ASWH doet die Kahramann (of zoiets) aanstaande zaterdag niet mee ivm een blessure. Lokken doet overigens ook niet mee. Naar het schijnt.

Op het forum van ASWH gaat nu het gerucht dat Human aan ASWH-zijde niet mee zal doen. Of is dit het begin van de psychologische oorlogvoering?
pi_27790745
Geen Volkan en Patrick? Dat zou een flinke klap zijn voor Argon. ASWH zou Arjan ook enorm missen als hij niet mee kan doen. Maar toch maar even afwachten lijkt me.
That's all folks!
pi_27802348
De indeling voor volgend seizoen:

Hoofdklasse A

Ajax
ARC
Capelle
DOTO
Excelsior Maassluis
Hoek
Katwijk
Kloetinge
Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijsburgse Boys
Scheveningen
Katwijk

Hoofdklasse B:

ASWH
Bennekom/Tecpool
Deltasport
DOVO
Geinoord
GVVV
Heerjansdam
Kozakken Boys
SDC Putten
SHO
Spakenburg
Sparta Nijkerk
VVOG
IJsselmeervogels

Hoofdklasse C

ACV
Be Quick'28
DOS Kampen
Drachtster Boys
Excelsior'31
Flevoboys
SC Genemuiden
Go Ahead Kampen
Harkemase Boys
HHC Hardenberg
ONS Sneek
SVZW
Urk
That's all folks!
pi_27802464
Alle bollenclubs zijn weer bij elkaar ondergebracht. Dat was de wens van de meerderheid van de clubs in A en B. IJsselmeervogels, Quick Boys en Kozakken Boys zijn als enige geen voorstander van een 'bollenklasse'

De drie hoofdklassen zijn regionaal ingedeeld. Met name de hoofdklasse C heeft een gedaantewisseling ondergaan, doordat er maar liefst vier promovendi (Flevo Boys, SVZW, Drachtster Boys en Go Ahead Kampen) zijn bijgekomen. Dientengevolge verhuizen SDC Putten en VVOG van C naar B.

bron: Voetbalopzaterdag.com
That's all folks!
pi_27810386
Dit hoorde eigenlijk in de afzonderlijke topics. B is duidelijk de sterkste afdeling volgend seizoen, C is behoorlijk verzwakt op het oog met al die promovendi.
www.thuisuiteten.nl
pi_27810413
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:33 schreef DaCruz het volgende:
Die zat aardig binnen ja. Gelukkig voor ASWH doet die Kahramann (of zoiets) aanstaande zaterdag niet mee ivm een blessure. Lokken doet overigens ook niet mee. Naar het schijnt.

Op het forum van ASWH gaat nu het gerucht dat Human aan ASWH-zijde niet mee zal doen. Of is dit het begin van de psychologische oorlogvoering?
Volgens mij doen Kahraman en Lokken gewoon mee en zit de sv Argon ons op het ASWH-forum wat te dollen.

Human doet vermoedelijk ook gewoon mee, las ik net.
www.thuisuiteten.nl
pi_27811728
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Dit hoorde eigenlijk in de afzonderlijke topics. B is duidelijk de sterkste afdeling volgend seizoen, C is behoorlijk verzwakt op het oog met al die promovendi.
Zolang de algehele er nog is kan het hier nog wel. Ik kan ze ook straks wel even in de afzonderlijke topics zetten.
That's all folks!
pi_27811886
Okee, dan kunnen we daar verder discussiëren!
www.thuisuiteten.nl
pi_27834680
Nog 1 uur en 20 minuten. Het begint spannend te worden. Over een minuut of 40 eens richting sportpark gaan.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:40:33 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27834720
Is traditie geloof ik, dat die duels om 17.00 gespeeld worden.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:42:26 #249
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27834755
Aha, nou succes in ieder geval, zaterdag moet uiteraard winnen. Zaterdag, voetbaldag.
pi_27834810
Vind ik ook hoor. Zou een stunt zijn. Dan is het helemaal af.
www.thuisuiteten.nl
pi_27834811
Ik hoorde gisteren dat Human gewoon een barman is tegenwoordig
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_27834877
Hij speelt ook weleens DJ in de Ambachtse kantine.

Wel leuk, een barman. We hebben ook al o.a. een glaszetter, een inspectie coördinator en een docent lichamelijke opvoeding.
www.thuisuiteten.nl
pi_27835016
Alleen jammer dat ie zelfs als barman arrogant is...
Want hij is natuurlijk wel Arjan Human he...
In Southern Sun
pi_27835038
Nou ja, na de kampioenscompetitie mag ie wel een beetje arrogant zijn van mij. Als ie vanmiddag nog eens beslissend is, dan helemaal. Ik woon toch niet in Middelburg e.o.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:55:32 #255
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27835090
wordt het druk MM?

Twijfel om te gaan of niet,HIA is in 45 minuten te doen voor mij
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27835117
Er zijn in de voorverkoop 1250 kaarten aan Ambachters en omstreken verkocht. Van Argon-kant worden 6 bussen verwacht. Er mogen maximaal 3000 man op het sportpark, dus er zijn wellicht bij de poort nog kaarten te verkrijgen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27835124
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 15:53 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, na de kampioenscompetitie mag ie wel een beetje arrogant zijn van mij. Als ie vanmiddag nog eens beslissend is, dan helemaal. Ik woon toch niet in Middelburg e.o.
Zo zou ik ook denken ja

Benieuwd ofie vanmiddag nog gaat scoren eigenlijk...
In Southern Sun
pi_27835163
Hij was wel lichtgeblesseerd, maar ik vermoed dat ie wel speelt.
www.thuisuiteten.nl
pi_27835274
Als DG nog gaat kijken, moet ie NU ongeveer weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_27837995
Het staat 1-1 in HIA. Na 25 minuten opende Van Kleef de score. Hij kopte raak uit een voorzet van Sturrus. Een kwartier later was het weer gelijk. Kahraman zat er goed bij na een communicatiefout tussen Verhoeven en keeper Barendregt.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2005 @ 18:02:07 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_27838080
Ok

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27838189
Als er na de reguliere speeltijd geen beslissing is gevallen, wordt er 2 x 15 minuten verlengd. Mocht het dan nog gelijk zijn, dan worden strafschoppen genomen.
That's all folks!
pi_27839135
Het is bijna afgelopen in HIA. De tussenstand is 2-2.

In de 71ste minuut kwam Argon op voorsprong door een dubieus doelpunt. Terwijl Verhoeven geblesseerd op de grond lag ging het spel verder. Kahraman profiteerde hiervan en tikte simpel de 1-2 binnen. Vier minuten later was het Walter van Ommeren die de gelijkmaker binnenwerkte. Er zijn nog een paar minuten te spelen. Een verlenging zit er aan te komen.
That's all folks!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:47:21 #264
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 18:47:50 #265
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27839205
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is bijna afgelopen in HIA. De tussenstand is 2-2.

In de 71ste minuut kwam Argon op voorsprong door een dubieus doelpunt. Terwijl Verhoeven geblesseerd op de grond lag ging het spel verder. Kahraman profiteerde hiervan en tikte simpel de 1-2 binnen. Vier minuten later was het Walter van Ommeren die de gelijkmaker binnenwerkte. Er zijn nog een paar minuten te spelen. Een verlenging zit er aan te komen.
kut spijt dat ik niet gegaan ben
NAAR HET ANDERE FORUM!
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2005 @ 18:47:54 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_27839206
Ja leuk om zo te lezen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27839631
Er de verlenging is begonnen. ASWH is in de blessuretijd van de reguliere speeltijd nog verschrikkelijk ontsnapt. Argon kreeg een penalty (ook dubieus) maar die werd door ASWH goalie Barendregt gepakt. (of door Patrick Lokken gemist)
That's all folks!
pi_27839702
Spannend tot de laatste snik, dat gebeurt niet vaak. ASWH gaat dus winnen, penalty pakken.
pi_27839732
Spannend zeg !
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2005 @ 19:14:33 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_27839898
Mooi

pi_27839976
En het staat 3-2!

ASWH speler Van der Waal werd na een solo in het strafschopgebied door Argon speler Westera naar beneden getrokken. Gevolg: een rode kaart voor de Argon speler en een penalty voor ASWH. Verhoeven schoot de penalty vlekkeloos raak.

Het kan haast niet meer misgaan!
That's all folks!
pi_27840002
Wat een ontknoping

Mooie pot moet dat geweest zijn.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2005 @ 19:18:06 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_27840003
Leuk voor Mich.

Jammer dat ie niet drinkt.

zaterdag 11 juni 2005 @ 19:18:52 #274
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_27840030
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:17 schreef -Vaduz- het volgende:

Het kan haast niet meer misgaan!
nou ja,als ik het hier allemaal zo lees.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_27840058
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 19:18 schreef tong80 het volgende:
Leuk voor Mich.

Jammer dat ie niet drinkt.

Leuke pot om een biertje op te drinken erna ja
In Southern Sun
pi_27840066
Een Pepsi light zal er wel ingaan lijkt me.

Maar het is nog niet afgelopen. In zo'n wedstrijd met een warrig fluitende scheidsrechter is nog alles mogelijk.
That's all folks!
pi_27840693
ASWH heeft het geflik! Voor het eerst in de clubgeschiedenis hebben ze de Algehele amateurtitel gepakt. Hulde!!!!!

Gefeliciteerd Methodmich!
That's all folks!
  zaterdag 11 juni 2005 @ 19:43:25 #278
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_27840721
Feli MM en de rest die ASWH een warm hart toedraagt
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_27840725
Gefeli inderdaad
In Southern Sun
pi_27840815
En Alpeko en Da_Cruz natuurlijk ook gefeliciteerd!
That's all folks!
pi_27840847
Feli MM
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 juni 2005 @ 20:01:02 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_27841219
Grote klasse. Gefeliciteerd Mich.

pi_27848343

De ASWH vreugde pyramide.
That's all folks!
  zondag 12 juni 2005 @ 10:57:45 #284
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Trouwste user 2022 zondag 12 juni 2005 @ 12:31:51 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_27853186
Ja zaterdag is weer eens duidelijk de betere gebleken.

pi_27854845
quote:
Op zondag 12 juni 2005 01:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[afbeelding]

De ASWH vreugde pyramide.
Het was eerst een pyramide, ze hebben nu het plaatje geweizigd op de ASWH site.
That's all folks!
pi_27856461
Ongelooflijk, wat een thriller! Ik zal middels dit verslag proberen de boel een beetje te schetsen voor zij die er niet waren.

Aangekomen op het sportpark, waren de spelers al aan hun warming-up bezig. Het was al lekker druk en ik moest zelfs op de tweede rij staan. Geen probleem, had goed zicht. Human scheen bij aankomst op Schildman al gezegd te hebben dat hij twijfels had omtrent zijn meespelen en deed een eigen warming-up. Hij kon toch starten. ASWH en Argon traden dus beide aan in de sterkste opstelling.

Argon begon de wedstrijd goed en zette ASWH onder druk. Human was ook niet echt fit, bleek al snel. Daardoor moest Louis van Kleef het in de aanval vrijwel alleen doen. Dat deed hij prima. Eerst ging hij wat al te enthousiast door op een opponent - gestrekt been, zeiden de twee hoogst irritante Mijdrechters voor me - en kreeg hij geel. Niets nieuws voor Loutje, die gewoon vrolijk doorging met vrije trappen versieren en her en der een beukje uitdelen. Al snel werd hij door alles wat blauw was vervloekt, waarna anderen soms profiteerden van de aandacht die Argon-spelers aan Van Kleef schonken. Human bijvoorbeeld, die echter voorlangs mikte. Voorlangs het doel van de zwaar irritante Martijn Middelbeek, bekend geworden omdat hij pupillen van de week niet laat scoren. Wel een goede keeper, eerlijk is eerlijk. Ondertussen was Argon de bal meer aan het rondtikken en kwam ASWH er maar moeilijk uit. Opvallend leek dat zondagspelers meer zaalvoetballers lijken. De blauwen lagen snel en veel en dachten dan ook telkens een vrije trap te moeten krijgen. In een luchtduel kwam Erik Haveman van Argon wat hard in aanraking met Loutje van Kleef en bij het neerkomen brak de Argon-aanvoerder zijn sleutelbeen. Dat was de reden van zijn pijn, niet de elleboog waar de Argon-aanhang gretig om riep. Louis van Kleef richtte dus een klein slagveldje aan en kwam zelf maar weer eens als winnaar uit de bus toen hij een voorzet van Alex de Jong binnenkopte. Hoog torende hij boven alles en iedereen uit en zijn welgemikte kopstoot betekende de 1-0!

Helaas kon ASWH de voorsprong niet naar de rust brengen. Er kwam wel meer lijn in, maar omdat Human totaal niet fit was kon ASWH weinig via hem doen. Ook werd Alex de Jong, de spelmaker, te weinig in het spel betrokken. De uitmuntende Richard Lodder en de voor zijn doen onrustige Xander van der Veeke konden slechts de lange bal richting Van Kleef spelen. Argon profiteerde van een misverstand tussen Verhoeven en keeper Barendregt. Patrick Lokken lepelde de bal over hen heen, waarna Tayfur Kahraman de gelijkmaker binnen kon tikken. De voorsprong had slechts een kwartier geduurd.

In de rust was er twijfel. Duidelijk was dat ASWH niet zo in de wedstrijd zat als normaliter, Human was niet fit en Argon combineerde vlot en vaardig. De Mijdrechters voor ons kregen ruzie met een oudere Ambachter, omdat één van hen wel erg flauw breeduit ging staan, zodat deze man niets kon zien. Woedend beet hij hem toe "in Mijdrecht maar lekker breed te gaan staan, maar niet hier, droplul". Vermakelijk.

Na rust zette Argon fel aan en kwam ASWH er een tijdje niet aan. Walter van Ommeren was na rust voor Human in de ploeg gekomen. Echt grote kansen kregen beide teams niet. ASWH begon weer mee te doen en daarom bracht Jack van den Berg het talent Sjoerd van der Waal in. De behendige en snelle spits kwam de moegestreden Van Kleef aflossen. Koud was Sjoerd binnen de lijnen of het stond 1-2. Een overtreding op Izaäk Verhoeven werd door de arbiter niet bestraft, de crosspass van de dader kwam bij Tayfur Kahraman en de Turkse linksbuiten maakte zijn tweede van de dag. Ondanks felle protesten ging de goal door. ASWH moest alles op alles gaan spelen en trok de stand verbazend snel recht. Uit een rommelige situatie werkte goudhaantje Walter van Ommeren de bal binnen. Zijn fanclub, achter het doel, denderde door, waarna een reclamebord instortte. Ik zag nog iemand weghinken, maar kon niet goed zien wat er precies aan de hand was. In ieder geval was het 2-2. Een actie van Sjoerd van der Waal had een beter lot verdiend en het leek verlengen te worden.

Toen werd het doodstil. Izaäk Verhoeven zette wat onbehouwen een tackle in en de Argon-aanvaller ging in de 95e (!) minuut gretig neer. Penalty, aldus de scheids. Veel protest, waardoor het lang duurde voor de strafschop genomen kon worden. Alex de Jong kreeg nog geel. Patrick Lokken, topscorer van Argon en volgend jaar spelend voor Haarlem, mocht voor het doel waar de Argon-fans achter stonden gaan aanleggen voor de beslissende trap. De zwaar tegenvallende spits wist echter ook nu niet te scoren en Willem-Jan Barendregt redde subliem! ASWH leefde nog!

Een verlenging was dus noodzakelijk. Eerst een kans via Sjoerd, toen een corner voor Argon. Die werd afgeslagen, waarna er weer een memorabel moment kwam. Sjoerd van der Waal ving op, zo'n 20 tot 25 meter van ons eigen doel af. Een Quincy-achtige run, waarbij hij enkele tegenstanders voorbij slalomde, bracht Sjoerd richting de zestien. Toen iedereen zijn schot verwachtte, ging Westera aan Sjoerds arm hangen. Dat was in ieder geval wel een duidelijke strafschop en tevens rood voor de Argon-speler. Ook de blauwen probeerden onze schutter te intimideren. Izaäk Verhoeven, 34 jaar en specialist, stond voor misschien wel de belangrijkste penalty van zijn voetballeven. Niet zo hard als normaal, maar goed genoeg ingeschoten, want het werd 3-2!!! Sensatie!!

Argon probeerde het, maar ASWH bleef via de onvermoeibare Jordi Boogers, de steeds beter in de wedstrijd geraakte Alex de Jong en de invallers Van Ommeren en Van der Waal ook loeren op uitbraken. Bovendien heerste Richard Lodder als een grootvorst. Desondanks was het nog even spannend toen Willem-Jan een wereldredding maakte op een inzet van de zijkant en Argon ook een vrije trap op de rand van de zestien kreeg. Specialist Tayfur Kahraman schoot echter in de muur.Toen kon en mocht het niet meer mis.

Dat gebeurde ook niet, een uitbraak leverde Walter van Ommeren nog een makkelijk gegeven penalty op en nog eens rood voor De Haer. De twee Mijdrechters waren toen al weg. Ze klaagden ook nog even dat hun keeper bekogeld zou worden, maar mijn opmerking dat keepers geen weerloze vrouwen zijn maakte de heren wel stil. Ze dropen dan ook af en zagen niet meer dat Sjoerd van der Waal, die als dank voor zijn invalbeurt de penalty mocht nemen, er geen 4-2 van maakte. Middelbeek stopte. Maakte niet uit, de scheids floot vrij snel erna af en het feest kon gaan beginnen.

Een heuse thriller!!!
www.thuisuiteten.nl
pi_27856571

Feli, goed verhaal!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27857155
En van de ASWH-website:

Beste Mikki,

Kun jij je melden bij mij, want ASWH heeft er een heuse copywriter bij voor volgend seizoen. Klasse. Dan kunnen we de taken van de vrijwilligers wat verdelen, want het succes is natuurlijk fantastisch, maar het heeft ook consequenties voor de werkdruk van een ieder die al druk bezig is voor ASWH. Mag ik op je rekenen? Eerst maar eens een gesprek aanknopen.

Groet,

O.B. (PR-man ASWH)

www.thuisuiteten.nl
pi_27857697
Een erg leuk en uitgebreid verslag, mooi om te lezen.

En ga je nu verslagen schrijven of iets anders doen?
That's all folks!
pi_27857732
Geen idee, moet nog contact met hem opnemen. Misschien wel verslagen schrijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_27857795
Ik vind het een vaag mailtje, ben benieuwd wat ze voor jou in petto hebben.
That's all folks!
pi_27858214
Looms heeft ons alweer gefeliciteerd, Vaduz.
www.thuisuiteten.nl
pi_27858268
Topgozer die Looms!
That's all folks!
  Trouwste user 2022 zondag 12 juni 2005 @ 19:05:59 #295
7889 tong80
Spleenheup
pi_27863624
Mooi stukkie Mich

pi_27870539
Inderdaad een mooi stukje Mich.

Ik heb heel de wedstrijd met Bart, Ramon en Alpeko naast de A-side gestaan. Het was een werkelijk een dag om nooit meer te vergeten. Op een gegeven moment was de spanning bijna ondragelijk. In de minuten voor de gemiste penalty van Lokken trok ik volgens mijn zwager bijna wit weg. De opluchting die ik daarna voelde, is echter onbeschrijfelijk. Op dat moment had ik ook niet meer het idee dat we deze partij konden verliezen.

Na de wedstrijd heb ik uitbundig genoten van de festiviteiten op het veld en in de kantine. Mich en zijn pa heb ik op het veld nog even de hand geschud.

Ben benieuwd wat we morgen op TV Rijnmond te zien krijgen.
pi_27870874
Ik ben ook benieuwd, ik zie de stream dan wel online verschijnen.
That's all folks!
pi_27876847
quote:
Op zondag 12 juni 2005 22:32 schreef DaCruz het volgende:
Op een gegeven moment was de spanning bijna ondragelijk. In de minuten voor de gemiste penalty van Lokken trok ik volgens mijn zwager bijna wit weg. De opluchting die ik daarna voelde, is echter onbeschrijfelijk.
Enigszins gespannen zag je er wel uit ja En Ramon was al op weg naar huis toen de penalty door Argon werd genomen. Qua spanning heb ik weinig klagen. De wedstrijd tegen Excelsior'31 was spannend maar de wedstrijd tegen Argon overtreft die wedstrijd. Jij hebt je verder in het feest gestort dus?

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 13-06-2005 12:02:10 ]
pi_27881026
Het is Excelsior'31.
That's all folks!
pi_27882052
quote:
Op maandag 13 juni 2005 11:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is Excelsior'31.
Wat zijn nu tien jaartjes op een mensenleven
Sorry, ik heb het aangepast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties