abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27653758
Ik hoorde gisteravond veel mensen zeggen dat Human speler v/h jaar had moeten worden. Begrijpelijk, gelet op zijn aandeel in de kampioenscompetitie, maar hij heeft natuurlijk niet het gehele seizoen op dat hoge niveau gespeeld. Terugdenkend aan het begin van dit seizoen kan ik me nog wel herinneren dat ik Ferry een aantal keer de beste van het veld vond. Ik kan me dus wel vinden in het feit dat Ferry van Lare door de supportersvereniging tot speler van het jaar is gekozen.

Arjan Human heeft gisteravond overigens laten zien dat hij ook vanachter de draaitafel het publiek kan laten genieten. Hij heeft de strijd om de titel 'DJ van het jaar' dan ook makkelijk van Hans Klootwijk (ASWH soccersound) gewonnen.
pi_27653919
Ik moet aanstaande zaterdag mijn beveiligingsmensen meenemen?
pi_27655663
Hoeveel wil je voor je veiligheid betalen? Voor minimaal EUR 6 (entreekaartje) zal ik je een veilige middag op sportpark Schildman bezorgen. Voorwaarde is wel dat je, je lonsdale-shirt thuis laat.

Waren er gisteren trouwens beelden van de wedstrijd te zien bij de NOS? Is het niet zo dat Studio Sport in voorgaande jaren altijd beelden liet zien van de strijd om het algeheel amateurkampioenschap?

Volgens mij zijn de beelden van gisteren vanaf dinsdag via www.rtvutrecht.nl (Namen & Rugnummers) te bekijken. Nu zijn daar nog beelden van De treffers tegen Argon (algeheel zondagkampioenschap) en Barendrecht tegen Geinoord (p/d-wedstrijd zaterdag hoofdklasse) te zien.
pi_27657035
Da's een koopje. Ik zal mijn Feyenoord shirt dan maar aandoen

Ik heb vorige jaren inderdaad wel eens wat amateurkampioenschapswedstrijden (3 x woordwaarde) bij de NOS gezien. Zonde dat ASWH zo weinig landelijke aandacht krijgt, veel meer dan een plekje op 601 cq. 602 zit er niet in vooralsnog.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 05-06-2005 21:51:14 ]
pi_27657221
De aandacht is inderdaad wat minder. Jammer, omdat beide ploegen dat net zo goed verdienen als de bekendere topamateurploegen als HSC'21, Quick Boys en de IJsselmeervogels in eerdere jaren.
That's all folks!
pi_27675724
Tja, media-aandacht... Vandaag schrijft het AD een stukje, maar draait dan de namen van de trainers om. Zo was volgens de auteur Jack van den Berg erg tevreden dat Arjan Human na 62 minuten geblesseerd het veld verliet, omdat de spits het verschil maakte tussen beide hoofdklassers en toonde Jan Zoutman zich kritisch over Human. Dus ja... Rijnmond laat misschien wel wat zien?

En Ferry is op zijn plek natuurlijk ook iemand die minder opvalt, maar wel constant speelt. Van Kleef zal zo'n verkiezing nooit winnen, als alles of niets speler. Human zou alleen gewonnen hebben op basis van de duels in de nacompetitie, maar scoorde in de normale competitie toch te weinig, vond ik.

Persoonlijke favorieten als Sturrus, Van der Veeke en Alex de Jong had ik wel willen zien winnen, maar Ferry is ook zeker terecht. Aan de andere kant was iedereen vrij constant en was het een teamprestatie.

Zelf vind ik denk ik Roël Gorré de minste speler van de vaste basiself. Maar goed, op zich speelt die ook best leuk mee normaliter.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27744465
Leuk verslag in VI van de wedstrijd afgelopen zaterdag. Alleen is de speler op de grote foto toch echt Xander van der Veeke en staat er Johan Sturrus waar het Izaäk Verhoeven moet zijn op de kleine foto.
www.thuisuiteten.nl
pi_27744607
Dat viel mij ook al op ja. Ik zag gelijk dat dat Louis niet was op die foto linksboven. En Sturrus ziet er ook wel even anders uit. Erg slordig eigenlijk. Verder wel leuk gedaan.
That's all folks!
pi_27745487
Sturrus en Verhoeven lijken van afstand best wat op elkaar hoor.

en

www.thuisuiteten.nl
pi_27745623
Mwa, Johan kijkt vaak wat norser volgens mij.
That's all folks!
pi_27745655
Die is verdediger en moet dus aanvallers intimideren.
www.thuisuiteten.nl
pi_27746738
Die vrije trap!
pi_27789618
Die zat aardig binnen ja. Gelukkig voor ASWH doet die Kahramann (of zoiets) aanstaande zaterdag niet mee ivm een blessure. Lokken doet overigens ook niet mee. Naar het schijnt.

Op het forum van ASWH gaat nu het gerucht dat Human aan ASWH-zijde niet mee zal doen. Of is dit het begin van de psychologische oorlogvoering?
pi_27790745
Geen Volkan en Patrick? Dat zou een flinke klap zijn voor Argon. ASWH zou Arjan ook enorm missen als hij niet mee kan doen. Maar toch maar even afwachten lijkt me.
That's all folks!
pi_27802348
De indeling voor volgend seizoen:

Hoofdklasse A

Ajax
ARC
Capelle
DOTO
Excelsior Maassluis
Hoek
Katwijk
Kloetinge
Lisse
Noordwijk
Quick Boys
Rijsburgse Boys
Scheveningen
Katwijk

Hoofdklasse B:

ASWH
Bennekom/Tecpool
Deltasport
DOVO
Geinoord
GVVV
Heerjansdam
Kozakken Boys
SDC Putten
SHO
Spakenburg
Sparta Nijkerk
VVOG
IJsselmeervogels

Hoofdklasse C

ACV
Be Quick'28
DOS Kampen
Drachtster Boys
Excelsior'31
Flevoboys
SC Genemuiden
Go Ahead Kampen
Harkemase Boys
HHC Hardenberg
ONS Sneek
SVZW
Urk
That's all folks!
pi_27802464
Alle bollenclubs zijn weer bij elkaar ondergebracht. Dat was de wens van de meerderheid van de clubs in A en B. IJsselmeervogels, Quick Boys en Kozakken Boys zijn als enige geen voorstander van een 'bollenklasse'

De drie hoofdklassen zijn regionaal ingedeeld. Met name de hoofdklasse C heeft een gedaantewisseling ondergaan, doordat er maar liefst vier promovendi (Flevo Boys, SVZW, Drachtster Boys en Go Ahead Kampen) zijn bijgekomen. Dientengevolge verhuizen SDC Putten en VVOG van C naar B.

bron: Voetbalopzaterdag.com
That's all folks!
pi_27810386
Dit hoorde eigenlijk in de afzonderlijke topics. B is duidelijk de sterkste afdeling volgend seizoen, C is behoorlijk verzwakt op het oog met al die promovendi.
www.thuisuiteten.nl
pi_27810413
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 22:33 schreef DaCruz het volgende:
Die zat aardig binnen ja. Gelukkig voor ASWH doet die Kahramann (of zoiets) aanstaande zaterdag niet mee ivm een blessure. Lokken doet overigens ook niet mee. Naar het schijnt.

Op het forum van ASWH gaat nu het gerucht dat Human aan ASWH-zijde niet mee zal doen. Of is dit het begin van de psychologische oorlogvoering?
Volgens mij doen Kahraman en Lokken gewoon mee en zit de sv Argon ons op het ASWH-forum wat te dollen.

Human doet vermoedelijk ook gewoon mee, las ik net.
www.thuisuiteten.nl
pi_27811728
quote:
Op vrijdag 10 juni 2005 16:58 schreef methodmich het volgende:
Dit hoorde eigenlijk in de afzonderlijke topics. B is duidelijk de sterkste afdeling volgend seizoen, C is behoorlijk verzwakt op het oog met al die promovendi.
Zolang de algehele er nog is kan het hier nog wel. Ik kan ze ook straks wel even in de afzonderlijke topics zetten.
That's all folks!
pi_27811886
Okee, dan kunnen we daar verder discussiëren!
www.thuisuiteten.nl
pi_27834680
Nog 1 uur en 20 minuten. Het begint spannend te worden. Over een minuut of 40 eens richting sportpark gaan.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:40:33 #247
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27834720
Is traditie geloof ik, dat die duels om 17.00 gespeeld worden.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 11 juni 2005 @ 15:42:26 #249
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_27834755
Aha, nou succes in ieder geval, zaterdag moet uiteraard winnen. Zaterdag, voetbaldag.
pi_27834810
Vind ik ook hoor. Zou een stunt zijn. Dan is het helemaal af.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')