neem ze ofdump ze probleem opgelsotquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef YebCar het volgende:![]()
![]()
![]()
omg........ wat zeurt ze nou?
zorg nou meer eerst dat je afstudeert binnen 3 jaar en een baan hebt en dan praten we verder.
begint ze nu al te zeiken over kinders...een te dure kinderopvang. dure hypotheek en auto
mijn god.....vang een rijke vent zou ik zeggen...
gelijk geen problemen meer.
leukquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef YebCar het volgende:
trouwens...dit moest in klaagbak....maar hier staat die ook best goed
Over mannen die zeikwijven uitkiezen, zodat ze zelf wat te zeiken hebbenquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over mannen die zeikwijven uitkiezen, zodat ze zelf wat te zeiken hebben![]()
(ik had al zo'n vermoeden dat mijn meervoudsvorm nog wel goed zou komen dit forum)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:17 schreef Dizzee het volgende:
mijn vriendin kan dr ook wat van hoor. maar gelukkig niet over kinders![]()
Heel goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:18 schreef djenneke het volgende:
[..]
(ik had al zo'n vermoeden dat mijn meervoudsvorm nog wel goed zou komen dit forum)![]()
Toch maar even naar klaagbaak dan maarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:14 schreef YebCar het volgende:
trouwens...dit moest in klaagbak....maar hier staat die ook best goed
natuurlijk joh...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 07:53 schreef luciferist het volgende:
nou die van mij wil alleen maar keiharde sex
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
3 keer raden wie dit is!!!!!! Je moet toch echt een keer leren hoe je jezelf uitlogt!!!!
Okay, Ik weet genoeg.........laat alles maar. Je bent t niet waard.
3 keer raden wie dit is!!!!!! Je moet toch echt een keer leren hoe je jezelf uitlogt!!!!
ik hoop dat dit serieus isquote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
Ge-wel-digquote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
Fijn he Cookiesquote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
Hier geloof ik dus geen kont van! Maar wel leuk geprobeerdquote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
Dit is bijna te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
Als dit echt is: You go Girlquote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
Ik krijg meer de indruk dat ie niet meer durftquote:Op maandag 23 mei 2005 20:38 schreef Molleke het volgende:
slotje ?
Ik krijg de indruk dat TS niet veel meer te klagen heeft
Het is nu wachten op een bericht op de FP: Vriendin steekt vriend neer wegens relatie problemen.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:38 schreef Molleke het volgende:
slotje ?
Ik krijg de indruk dat TS niet veel meer te klagen heeft
surrogaatlevenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef Jerruh het volgende:
FOK! levert dus niet alleen relaties op maar breekt ze ook.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef YebCar het volgende:![]()
![]()
![]()
zorg nou meer eerst dat je afstudeert binnen 3 jaar en een baan hebt en dan praten we verder.
begint ze nu al te zeiken over kinders...een te dure kinderopvang. dure hypotheek en auto
hoe is het nu met de toekomst van beide ?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef YebCar het volgende:
Zeg schat, denk hier eens over na: hij vindt jouw gezeik zo vervelend dat ie het op een forum moet posten! Hij zal er met jou wel niet over kunnen praten omdat je je dan gekwetst voelt e.d. Met je "je bent het niet waard." Zoek verdomme een hobby, zeikwijf...quote:3 keer raden wie dit is!!!!!! Je moet toch echt een keer leren hoe je jezelf uitlogt!!!!
pssst, 2005quote:Op zondag 23 september 2007 20:33 schreef tslh het volgende:
Als dit echt is kunnen we beter Relaties & Psychologie in de gaten gaan houden![]()
"mijn vriend denkt niet na over onze toekomst"![]()
"mijn vriend vernedert me op Fok!"![]()
Maar geen kuikens toch?quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:13 schreef YebCar het volgende:
lol wie kicked deze topic nou omhoog
hahahahaha
nee we wonen samen momenteel en alles gaat prima.zijn nog steeds bij elkaar na 3,5 jaar
enne ik was niet afgetuigd ofzo
Nou ja als stratemaker op zee en als pino zul je wel niet echt rijk wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:13 schreef YebCar het volgende:
:'(![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |