te voor de hand liggendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:17 schreef gelly het volgende:
Wat is er mis met "Klusforum" ?
Wat creativiteit kan geen kwaad hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je aan de naam al begrijpt waar het forum over gaat
ja dat kan natuurlijk niet, dan zien mensen gelijk in welk forum ze moeten postenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja dat kan natuurlijk niet, dan zien mensen gelijk in welk forum ze moeten posten
ik pleit voor
DLZ-Doe het Lekker Zelf.
[DZI] Dat Zeg Ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:27 schreef Biancavia het volgende:
Gamma.
Ik hou m'n bier graag binnen ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Zoals Culinesse à gogo bijvoorbeeld, da's leuk gevonden
Nou... een pareltjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Karwei!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:27 schreef Biancavia het volgende:
Gamma.
De klus kwijt ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Klusserdeklus
We hebben een Hetro, een homo, en een hubo (doe het zelver)quote:
maar wat nou als je een ban krijgt?quote:
Laten we onze creativiteit vooral bottvieren op de materie en de naam duidelijk en simpel houden. Die zogenaamd leuke forumnamen zijn gewoon kut, dekken de lading niet en ik had nog een punt maar die ben ik vergetenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat creativiteit kan geen kwaad hoor
quote:
Dat zou nou echt Something Completely Different zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je aan de naam al begrijpt waar het forum over gaat
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, een echte domeinnaam. Dat Vok wordt nog wel eens wat..
Of "Puin uit eigen huis"?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:41 schreef Conflict het volgende:
Eigen huis in puin (of was die al voorbij gekomen?)
DKKquote:
KMF of KLUquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:15 schreef VoreG het volgende:
Klussen met Fokkers
KLUquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:32 schreef iDex het volgende:
Klussen doe je zo!
FHZquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef bankrupcy het volgende:
Fok! het zelf
Neuh DHZ klinkt lekkerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:49 schreef Brighteyes het volgende:
ik ben wel een beetje voor Doe Het Zelf, al was het maar vanwege de afkorting DHZ, KLU bekt niet lekker.
quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Neuh DHZ klinkt lekker-> Die Hoeren Zooi .
KLU -> KLussen
Ja maar... ik heb een bijkomend probleempje. In OUD heeft men het over 'klussen' als men bedoeld dat ze gaan neuken. Ik raak steeds zo in de war en denk dat ik ineens de nieuwe SEX mod ben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:25 schreef Lord Dreamer het volgende:
Neuh DHZ klinkt lekker-> Die Hoeren Zooi .
KLU -> KLussen
DHZ "doe het zelf". in sex denken ze dan aan pubertjes die voor hun beeldschermpje rukken. Snappie dus daar kan je ook zeggen dat je je dan de nieuwe sexmod kan voelen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja maar... ik heb een bijkomend probleempje. In OUD heeft men het over 'klussen' als men bedoeld dat ze gaan neuken. Ik raak steeds zo in de war en denk dat ik ineens de nieuwe SEX mod ben.
Hoezo alleen pubertjes?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:36 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
DHZ "doe het zelf". in sex denken ze dan aan pubertjes die voor hun beeldschermpje rukken. Snappie dus daar kan je ook zeggen dat je je dan de nieuwe sexmod kan voelen.
Hakken & Zagenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Zagen & Timmeren
in Ouders wordt al genoeg geklustquote:
Zie openingspostquote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:14 schreef Gurb het volgende:
wanneer wordt er trouwens beslist?
eind van de maand?
dieis heel aardigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Wegens Verbouwing Geopend
Die vind ik ook erg leukquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Wegens Verbouwing Geopend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |