Ja, sponsor Stanley gaf 'm een messie.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:46 schreef babette21 het volgende:
trouwens, over tbs-ers.... herinneren jullie Arend Hoekstra nog??
die vond ik echt waanzinnig grappig altijd
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Frits Jansma gaat in het toneelstuk 'Champagne' spelen met Carry Tefsen.
BRON: RTL Boulevard
Robin van Rossum heeft me via e-mail om toestemming gevraagd.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:04 schreef Nano het volgende:
Iwan, mag goedetijden.web-log.nl jou foto's plaatsen? Want dat doen ze namelijk.
Omdat deze niet mooi is zo.quote:
en zelfs de sceptische twijfels wist ik nog weg te nemen:quote:Op woensdag 30 juni 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
Tuurlijk niet... Aafke duikt binnen een jaar weer op in ONM: Pauline kan namelijk geen nieuwe job krijgen omdat ze voor iedereen nu eenmaal "Aafke" is en besluit uiteindelijk - met hangende pootjes - terug te keren naar het vertrouwde nest.... waar ze natuurlijk met open armen ontvangen wordt want zeg nou zelf: wat is ONM zonder Aafke??????
quote:Op donderdag 1 juli 2004 00:58 schreef Wup het volgende:
ja maar, ow maar....
toen ik laatst ongeveer hetzelfde over Kim Pieters mijmerde riep je nog : 'how low can you go.'
sorry mensen, als ik had geweten wat de gevolgen waren geweest....quote:Op donderdag 1 juli 2004 10:05 schreef babette21 het volgende:
klopt helemaal.... maar ik denk dat Pauline heel laag kan gaan
Okquote:Op maandag 23 mei 2005 19:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Robin van Rossum heeft me via e-mail om toestemming gevraagd.
ja dat blijkt ook al uit de verhaaltjes, toch?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Ik voorspel een dood vogeltje voor zometeen. Hillard weet alsnog weg te komen denk ik
Bron: ANP-foto Joyce_en_Roxylovertje/babette21
Ja dus..ik vraag me af hoe hij weg kan komen zonder dat Niels dat kon zien..quote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
Ik voorspel een dood vogeltje voor zometeen. Hillard weet alsnog weg te komen denk ik
Klinkt veel beter natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
De moordenaar van Niels' vrouw? Hij was toch niet getrouwd?
Ja, Niels moet wel een complete mongool zijn dat hij Hillard niet weg heeft zien rennenquote:Op maandag 23 mei 2005 19:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja dus..ik vraag me af hoe hij weg kan komen zonder dat Niels dat kon zien..
En in seizoen 5, 6 en 7 was hij scenarioschrijver voor ONM.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hahahahahahahahahaha! Lars Boom? Dat is een productiemedewerker van Endemol en de vroegere assistent van Martin Brozius in "Ren Je Rot"!
Hoezo hoaxquote:Op maandag 23 mei 2005 19:28 schreef babette21 het volgende:
ik zie zo net dat die vervelende eeuwigdurende hoax over Aafke helemaal niet van wiv komt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |