geen idee of die man tieten had,quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hikmet was toch de vent met het apenhaar zonder tieten?
Ik let ook liever op vrouwentieten!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
geen idee of die man tieten had, ik werd nogal afgeleid door z'n overbehaarde rug.....
Dat geheim heeft Claire meegenomen in haar graf...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:38 schreef babette21 het volgende:
geen idee of die man tieten had,
ik werd nogal afgeleid door z'n overbehaarde rug [correctie: arm].....
oooooh lag Hikmet in die kist....???? [ik dacht dat ie leeg was...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat geheim heeft Claire meegenomen in haar graf...
de redding van ONM betekent ook de redding van Ron Raven??quote:18-05-2005: [...] Heb trouwens in juni nog twee opname-dagen... [...]
19-05-2005 [...] die twee opname-dagen zijn niet in de studio [...]
Ieeeuww... dat is echt vies!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:02 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat geheim heeft Claire meegenomen in haar graf...
[afbeelding]
Hik-met-haar...
Hij kan zijn rug scheren voor als jij ooit een toupet nodig hebt.quote:
Ik ben gewoon fan van Roxyquote:Op maandag 23 mei 2005 19:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat deze niet mooi is zo.
Ik voorspel een dood vogeltje voor zometeen. Hillard weet alsnog weg te komen denk ik
Bron: ANP-foto Joyce_en_Roxylovertje/babette21
Dat is geen slet!!!!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:48 schreef TheVulture het volgende:
Die rooie die de slet van Antonie speelt zat toch in Bitches
Jij blijquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
(Robert de la Haye komt uit Heerlen, dus die verstaat me wel ...)
Teun is niet zo slimquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap iets niet. Tonnie kende Hillard toch ook? Hoezo herkende hij 'm dan niet?
Leuke theorie.quote:Op woensdag 25 mei 2005 04:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik snap nu de zwangerschap van Xena. Door de "eigen" koffie van de sekte , die Tara een week of wat geleden heeft gedronken, werd ze verdoofd. Ravens Ronnie heeft toen eicellen van Tara gestolen en die met zijn eigen zaad bevrucht. De bevruchte cellen zijn bij de onvruchtbare Xena geïmplanteerd en nu krijgt die een kiddie.
Zo oud ben ik nog niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Perrow het volgende:
@t Iwan1965: RTL4Actueel wil oude afleveringen van GTST van je kopen. Heb jij die? Zoja, verkoop je ze?
Omdat Xena Tara's zusje is hebben ze ongeveer hetzelfde DNA en dat is gunstig vanwege de karaktereigenschappen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Maar waarvoor hebben ze Tara nu dan nog nodig? Haar geld? Als vervanger voor Xena, omdat zij haar werkzaamheden vanwege de zwangerschap tijdelijk stil moet leggen? Of gewoon voor de vleselijke geneugten?![]()
Tara en gunstige karaktereigenschappen...quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Omdat Xena Tara's zusje is hebben ze ongeveer hetzelfde DNA en dat is gunstig vanwege de karaktereigenschappen.
Ja, maar je kan ook icon nemen die wel in het hokje pastquote:Op woensdag 25 mei 2005 15:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon fan van Roxy![]()
Ja, Ron moet toch meer van die labiele randdebielen hebben!? Een gezonddenkend mens loopt niet achter die behaarde berenkop aan! Alleen al vanwege zijn kop moet hij een pak slaag krijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:57 schreef Iwan1976 het volgende:
Tara en gunstige karaktereigenschappen...![]()
offtopic...quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, Ron moet toch meer van die labiele randdebielen hebben!? Een gezonddenkend mens loopt niet achter die behaarde berenkop aan! Alleen al vanwege zijn kop moet hij een pak slaag krijgen.
Daar heb je een puntje...quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar je kan ook icon nemen die wel in het hokje past
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |