Zie mijn sig liefjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:53 schreef popolon het volgende:
Oh SCH darling, wil je mijn voorkeurstem hebben?
Ja daarom juist honey.quote:
Mooi.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik wil geen stem - Nederland wordt maar SCHor
Ik wil wel voor je stemmen hoor. Stem ik tenminste nog.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
[..]
Mooi.
Heb even wat informatie opgezocht wat ik zou moeten doen om te stemmen vanuit hier, wat een gedoe zeg.
Wat een tijdverspilling van Nederlanders die willen stemmen (in het butenland).
Als ik bij elke rclame moet gaan pissen ....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
Waarom zijn er nooit reclames als je naar de wc moet!
Het duurt nu al verdomme een half uur voor de volgende reclame en ik moet echt nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Als ik bij elke rclame moet gaan pissen ....
In de States elke 12 minuten commercial breaks toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
Als ik bij elke rclame moet gaan pissen ....
Maar erg kort dus voordat je bij de wc bentquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
In de States elke 12 minuten commercial breaks toch?
Is het met bandplooien?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
Ben nog veel te hyper van het uitzoeken van mijn trouwjurkje.
Ik kijk alleen sportquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
In de States elke 12 minuten commercial breaks toch?
Ik zit aan m'n 3e cola whiskyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben blij dat je getrouwd bent popje -= je post hier meer dan ooit
Nee, superstrak getailleerd pakje, waarin mijn buikje mooi uitkomt.quote:
He getsie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, superstrak getailleerd pakje, waarin mijn buikje mooi uitkomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |