Als ik bij elke rclame moet gaan pissen ....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef VoreG het volgende:
Waarom zijn er nooit reclames als je naar de wc moet!
Het duurt nu al verdomme een half uur voor de volgende reclame en ik moet echt nodigquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Als ik bij elke rclame moet gaan pissen ....
In de States elke 12 minuten commercial breaks toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:30 schreef popolon het volgende:
Als ik bij elke rclame moet gaan pissen ....
Maar erg kort dus voordat je bij de wc bentquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
In de States elke 12 minuten commercial breaks toch?
Is het met bandplooien?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:26 schreef golfer het volgende:
Ben nog veel te hyper van het uitzoeken van mijn trouwjurkje.
Ik kijk alleen sportquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
In de States elke 12 minuten commercial breaks toch?
Ik zit aan m'n 3e cola whiskyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:33 schreef SCH het volgende:
Ik ben blij dat je getrouwd bent popje -= je post hier meer dan ooit
Nee, superstrak getailleerd pakje, waarin mijn buikje mooi uitkomt.quote:
He getsie.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, superstrak getailleerd pakje, waarin mijn buikje mooi uitkomt.
20% zicht maar en zulke passes kunnen geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:42 schreef VoreG het volgende:
Van Hanegem was dus gewoon zo blind als een mol
Dat je dan de tegenstander van medespeler kan onderscheidenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
20% zicht maar en zulke passes kunnen geven.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, superstrak getailleerd pakje, waarin mijn buikje mooi uitkomt.
Oh ja, had ik al vermeld dat het van leer is?quote:
Dat gaat stinken man.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh ja, had ik al vermeld dat het van leer is?
Origineel buffelvoorhuid-leer.
Ga je alweer je piemel meten?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand hoeveel cm/mm 1 pixel is?
Ik heb Tong even gebeld en om raad gevraagd en hij zegt:quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Weet iemand hoeveel cm/mm 1 pixel is?
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:58 schreef SCH het volgende:
Dat gaat stinken man.
Bluezz draagt slechts twee dahlias's zeker?
Je zou onze trouwringen nog niet verklappen.quote:
SCHat, dit zijn de cockringenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zou onze trouwringen nog niet verklappen.
Gelukkig zijn ze verstelbaar en op de 'groei' gekocht.quote:
Lijkt wel een Borg-implantaatquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef SCH het volgende:
Bluezz, je doet wel toch je Janet-klem aan?
[afbeelding]
Knoflooksaus?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb saus op mijn shirt gemorst
Er wordt zometeen hier een frikandel in de frituur gegooidquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef SCH het volgende:
ik heb ruzie met een avocado
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef Mindlight het volgende:Avond
Excelsior verkocht gesigneerde wedstrijdballen voor ¤5Toch maar eentje meegenomen dus.
Hij was wel goed.quote:
Was dat niet zo ongeveer het meest ongezonde wat je naar binnen kunt krijgen, na smeerolie?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:17 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook.
heb net een f.r.i.k.a.n.d.e.l gegeten *ril*
Ik dacht dat het zelfs nummer 1 op die lijst isquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:19 schreef Suijk het volgende:
Was dat niet zo ongeveer het meest ongezonde wat je naar binnen kunt krijgen, na smeerolie?
1980..ff nadenken..staatsgreep in Suriname door Bouterse, Zoetemelk die als 2e Nederlander de tour wint, rellen rondom Bea's troonopvolging...en het dieptepunt: John Lennon werd vermoordquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:43 schreef Suijk het volgende:
Wat was 1980 eigenlijk een topjaar.
Zoetemelk, songfestival, ik geboren.
Nederland wordt redelijk roemloos uitgeschakeld op het EK in Italië (Belgie verliest de finale), teletekst wordt voor het eerst 'uitgezonden', CNN wordt gestart...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
1980..ff nadenken..staatsgreep in Suriname door Bouterse, Zoetemelk die als 2e Nederlander de tour wint, rellen rondom Bea's troonopvolging...en het dieptepunt: John Lennon werd vermoord
Voor zover mijn geheugen mij niet in de steek laat was ik toen 26.
Dat eerste van NL die uitgeschakeld werd weet ik ook nog wel te herinneren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:29 schreef Suijk het volgende:
Nederland wordt redelijk roemloos uitgeschakeld op het EK in Italië (Belgie verliest de finale), teletekst wordt voor het eerst 'uitgezonden', CNN wordt gestart...
Bewogen jaartje!
Luistert.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Suijk het volgende:
Jij doet knoflooksaus op je frikandel?
Dan vraag je om de schijterij!
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:35 schreef Suijk het volgende:
Je was 26 zei je? Waarschijnlijk heb je heel 1980 weggeblowd.
beetje werk...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Gezelligheid ten top
Wat doe jij nog op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |