Beter dan tijdens de TMF Awards.quote:
Ik denk dat er naast jou ook nog wel wat homo’s kijken hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond weer naar het songfestival gaat kijken?!.
Was dat die keer met de hanekam? Of iets wat daarop leek. Inderdaad ja dat was echt een gillerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:31 schreef BVO het volgende:
Beter dan tijdens de TMF Awards.. Dat was echt een giller.
.
Op zo'n avond komt het relnichterige wel in me naar boven ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik denk dat er naast jou ook nog wel wat homo’s kijken hoor![]()
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:32 schreef Dada het volgende:
[..]
Was dat die keer met de hanekam? Of iets wat daarop leek. Inderdaad ja dat was echt een giller
Beiden naar een nichtenprogramma dus.quote:
Ik had het over je "Stank voor dank"quote:
Hoe had ik dat moeten weten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:36 schreef Svensational het volgende:
Ik had het over je "Stank voor dank"
Oh wacht... ik kan alles gaan zienquote:
Ja goede tip, denk dat ik die opneemquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
Ik ga Stille Nacht kijken.Met
Caro en Victoria
Is die op TV?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:55 schreef Svensational het volgende:
Ik ga Stille Nacht kijken.Met
Caro en Victoria
Ned3 - 21 mei 2005, 22:35-00:00 uurquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:02 schreef mark_03 het volgende:
Is die op TV?
Ik zag het net ja... naja, misschien zet ik die er ook nog wel ff opquote:
In je fotoboekquote:
Ik zal m'n best doen...quote:Als je je gevoelens een beetje binnen de perken houdt mag je blijven hoor![]()
quote:
Ha....LEUGENS!!!quote:
Oké, goed dat je het toegeeft. Ik heb namelijk bewijsquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:37 schreef Christine het volgende:
Oké niet elke dag, maar ik kijk er wel graag naar
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:30 schreef BVO het volgende:
Ben ik de enige die vanavond weer naar het songfestival gaat kijken?!.
Het duurt meestal wel te lang ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind het niks aan
Daten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:09 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind het niks aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |