Ok,... ik ga me snel ff scherenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ooh, wacht dan even met posten, even m'n lippenbalsem pakken![]()
Daar heb ik nog wel ff tijd voor... nog maar 2 te gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En wel een lekker luchtje opdoen hoor![]()
Nog even je tanden poetsen, misschien even een schoon shirt aanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog wel ff tijd voor... nog maar 2 te gaan
Nog meer wensen? Nu kan het nog... moet wel de perfecte zoen zijn toch?
Heb ik allemaal al gedaan ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:02 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nog even je tanden poetsen, misschien even een schoon shirt aan![]()
Hihi, Dizer zou daar wel een leuke Engelse reactie op weten.quote:
Oke, kom maar op, ik doe nu mijn ogen dicht en buig mijn hoofd een beetje naar vorenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb ik allemaal al gedaan ...
Ben je er klaar voor ??? Dan gaat het dan eindelijk gebeuren ... (4999)
Stank voor dank noemen ze datquote:
Ja maar ik ben toch verliefd op jou, niet op Dizerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Hihi, Dizer zou daar wel een leuke Engelse reactie op weten.
Ik zal genieten in stilte
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:04 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oke, kom maar op, ik doe nu mijn ogen dicht en buig mijn hoofd een beetje naar voren
Hmm.. is dat allesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was 'm dan ... 5.000
Was ik een beetje goed?
Ben er amper geweest de afgelopen tijd, op zo’n vent kun je toch niet verliefd wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:05 schreef Christine het volgende:
Ja maar ik ben toch verliefd op jou, niet op Dizer
Nu zit ik te blozen
Jaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 is verliefd op het liedje van Daniel Powter
Het speelde al langer hoorquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:09 schreef Dada het volgende:
[..]
Ben er amper geweest de afgelopen tijd, op zo’n vent kun je toch niet verliefd wordenNee bah, kappen, NU!!!
![]()
Ik luister nu naar Dean Martin![]()
Jaquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:11 schreef Tania18 het volgende:
Die tekening, die hij dan iedere keer gaat aanvullen
Ik ook... prachtig nummerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:10 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 is verliefd op het liedje van Daniel Powter
Welke foto’s?quote:
Als je je gevoelens een beetje binnen de perken houdt mag je blijven hoorquote:(Ok, nu ben ik weg)
quote:
Krijg lekker zelf de kolere. We weten nu wel dat je Bupatih niet grappig vindt, 't is vrij irritant dat je dat steeds weer laat weten.quote:Krijg maar lekker de kolere
Néééééééééééquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
* Tania18 gaat Sven even verwijderen bij favo user
Lief is niet hip meer tegenwoordig ... helaasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Nou, het was toch wel een beetje lief hoor![]()
quote:
Hahahahahaquote:Krijg lekker zelf de kolere. We weten nu wel dat je Bupatih niet grappig vindt, 't is vrij irritant dat je dat steeds weer laat weten.
Voor mij welquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:20 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Lief is niet hip meer tegenwoordig ... helaas![]()
Ach, zo’n gevoel is niet te beschrijven....quote:
Heeft ze daarvoor die lippenbalsem opgedaan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:06 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat was 'm dan ... 5.000
Was ik een beetje goed?
Jij snapt 'tquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heeft ze daarvoor die lippenbalsem opgedaan?Voor een kus op de wang
?
Gelukkig word je steeds duidelijkerquote:
Waarom zie ik zulke dingen altijd te laat... klootzak dat ik benquote:
Je bent geen klootzakquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Waarom zie ik zulke dingen altijd te laat... klootzak dat ik ben
Is aardig duidelijk volgens mijquote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:20 schreef Dada het volgende:
Ik gedraag me zoals ik me gedraag, als het je niet bevalt dan rot je maar op
In Rotterdam. Hij is er niet knapper op geworden.quote:
Hoe had ie z’n haar dit keer zitten?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:29 schreef BVO het volgende:
In Rotterdam. Hij is er niet knapper op geworden..
Maar wel een aardige jongen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |