Pleasure treasure ruikt een beetje oosters, maar wel heel zacht. Het is geen stevige geur zoals bv karma. Volgens lush zit er chinese roos in, hoe dat ook moge ruikenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:08 schreef jessie het volgende:
Ik heb de therapie massage bar. De bar zelf vind ik lekker en handig. De geur toch te citruserig. Waar ruikt die pleasure treasure naar?
Nummer 2.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:40 schreef Merisse het volgende:
Ik moet helaas alweer afzeggen voor 1 juni want er is iets tussen gekomen wat voor gaat
Verder is mijn huid weer helemaal over de zeik de laatste paar dagen ondanks het gelush. Heb het idee dat ik niet tegen Celestial creme kan. Balen hoor. Vanavond maar weer eens een maskertje ertegenaan gooien want ik heb het idee dat dat mijn huid wel goed doet.
Ik had van jou niet anders verwacht...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:31 schreef PeRi het volgende:
Ik kom nog wel.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:28 schreef Sanne het volgende:
Leuk mother-mother!!!
Heb je al eens iets van Lush geprobeerd of ben je nog een Lush-maagd in ons gezelschap?
Heerlijk spul. Je wil nooit meer wat anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:29 schreef mother-mother het volgende:
[..]
virgin
![]()
maar heb al beetje op die site me zitten vergapen aan die shampoo enzo![]()
me2quote:
Ze had het over 2 nieuwe massagebars. En die lotion die ik heb gekocht is dus ook nieuw. Qua zeep niets want dan was het me wel direct opgevallen. Tandpasta dus ook nog niet. Maar wie weet wat ze volgende week nog binnen krijgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 19:50 schreef PeRi het volgende:
Ik wil weten wat de nieuwe spulletjes zijn, wat je zei die ze hadden
Leuk!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Check, ik ben er 100% zeker bij!
wacht ff ik lees net dat t savonds is , moet ik nog ff checken danquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:03 schreef mother-mother het volgende:
[..]
die moet werken , maar zn moeder kan denk ik wel
![]()
Jij dacht dat wij gewoon overdag die winkel gingen bestormen? (Is ook een idee trouwens).quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:17 schreef mother-mother het volgende:
[..]
wacht ff ik lees net dat t savonds is , moet ik nog ff checken dan
ja eigelijk welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:19 schreef Sanne het volgende:
[..]
Jij dacht dat wij gewoon overdag die winkel gingen bestormen? (Is ook een idee trouwens).
Welnee, we hebben een VIP-avond
Ja, wilde je iets weten?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:04 schreef Igraine het volgende:
Is iemand van jullie wel eens in de winkel in Maastricht geweest? Volgende week ben ik toevallig in Maastricht en wil nu eigenlijk ook wel het een en ander aan Lush hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |