Hoe lang geleden heb je hem gekocht?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:06 schreef Skaai het volgende:
[..]wat een goed idee. Ik heb een Kryzstal liggen, maar daar ben ik niet tevreden over.
De werking is nu al niet meer optimaal,! noteert
Ik heb hem nu alweer zo'n 2 maanden.quote:
Das ook jammer dat het zo kort meegaat.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:12 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik heb hem nu alweer zo'n 2 maanden.
Nouja, nog niet eens volgens mij.
Laat kritiek hier nou overbodig zijn, en wij hier alleen zijn om leuk over Lush en de producten te praten.quote:
Juist.quote:Op maandag 23 mei 2005 19:35 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je gewauwel over goedkope Lidl zeepjes, daar heeft niemand dus wat aan.
Daar open je maar ergens anders een topic over.
Toedeloe.
Tonicquote:Op maandag 23 mei 2005 20:57 schreef PeRi het volgende:
Wat is dat Breath of fresh air toner? Mondwater?
Je bent niet in je eentje, wij zijn er ook.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:40 schreef heaven7 het volgende:
Nou, ik vrees dat ik de meeting moet afzeggen, ik loop al een paar weken mensen mee te vragen maar de 1 heeft eigenlijk geen zin en de ander heeft dit en dat wat ie dan speciaal voor af moet zeggen enzo. En in m'n eentje is het niet leuk
Ik vermaak me altijd prima in Amsterdam in mijn uppie. Denk als je niet komt en je hoort onze verhalen achteraf dat je nog veel meer spijt hebt.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Ja maar ik moet een heel eind rijden en ik wil er nog een dagje of middagje Amsterdam voor plakken en dat is toch niet leuk in je uppie?
Oh, nou ik ben gisteren anders in m'n eentje een dagje Amsterdam gaan doen en ik vond het heel gezellig hoor.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:48 schreef heaven7 het volgende:
Ja maar ik moet een heel eind rijden en ik wil er nog een dagje of middagje Amsterdam voor plakken en dat is toch niet leuk in je uppie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |