Welke producten gebruik je nu dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:12 schreef imago het volgende:
Ik durf nu alleen niet echt nog andere spullen voor m'n gezicht te kopen, omdat ik bang ben dat dat dan net de werking van wat-het-dan-ook-is-dat-nu-werkt verstoort.
Dat doe ik ook, ik wil sowieso m'n oksel (heel gevoelig) niet met Lush wassen dus ik gebruik eerst gewone douchegelquote:Op zondag 22 mei 2005 15:17 schreef Sanne het volgende:
Wat ik nog wel eens doe is onder de douche eerst Dove (zuiver om het op te maken) en dan nog Lush erover heen. Ben ik nu gestoord eigenlijk?
Ik scrub 2x per dag m'n gezicht met scrubgel van Dr. van der Hoog. Dat mag eigenlijk maar 1x per 2 dagen, maar ik heb er geen last van als ik het vaker doe, en dit leek m'n huid dus al te verbeteren voordat ik Lush-spul ging gebruiken. Het gekke is dat ik van andere producten van Dr. van der Hoog eczeem krijg, maar van de scrub dus niet.quote:
Ik wil die wel een keer proberen.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:56 schreef bibi het volgende:
Heeft iemand al eens de creamed almond&coconut smootie al eens geprobeerd?
Wat is jullie all time favoriet?
Ja ik vind dat altijd zo moeilijk in te schatten, omdat rode plekjes en littekentjes vaak na verloop van (heel veel) tijd ook vanzelf wel wegtrekken. Ik zie dus wel verbetering maar ik weet niet zeker hoeveel daarvan direct gevolg is van die crème.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:14 schreef Sanne het volgende:
Imago, ik heb die PCLE creme ook, gebruik hem voor littekens idd.
Vind dat ie op mijn gezicht niet veel doet. Of tenminste ik heb het niet gemerkt.
Zie jij echt verbetereing door PCLE?
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Heb je angels on bare skin al eens geprobeerd imago? Volgens mij hebben wij een beetje dezelfde rothuid.
quote:Op zondag 22 mei 2005 17:57 schreef imago het volgende:
[..]
's Avonds doe ik hierna m'n gezicht nog een keer met Angels on Bare Skin van Lush.
Ja die doe ik dus 's avonds nog ná de andere scrubquote:Op zondag 22 mei 2005 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Heb je angels on bare skin al eens geprobeerd imago? Volgens mij hebben wij een beetje dezelfde rothuid.
quote:......het optimaal reinigen en scrubben van je gezicht. We hebben Angels on Bare Skin gebaseerd op een Middeleeuws recept dat in die tijd niet te betalen zou zijn geweest. Om je gezicht 'egaal en glad' te maken, maak je je gezicht nat, neem een klein stukje (zo groot als een erwt) Angels in je handen, breng het aan over je hele gezicht (wrijven!) en spoel het af. De gemalen amandelen scrubben.......
Ik heb 'm en het is echt lekker spul, ruikt heerlijk.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:56 schreef bibi het volgende:
Heeft iemand al eens de creamed almond&coconut smootie al eens geprobeerd?
Wat is jullie all time favoriet?
Dat is vertaald van exfoliating en voor zover ik het begreep is dat niet hetzelfde als scrubben, maar heeft het een veel lichtere werking. Je kan het ook dagelijks gebruiken en dat is niet zo met scrub.quote:
Zeur niet zoquote:Op zondag 22 mei 2005 19:54 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat is vertaald van exfoliating en voor zover ik het begreep is dat niet hetzelfde als scrubben, maar heeft het een veel lichtere werking. Je kan het ook dagelijks gebruiken en dat is niet zo met scrub.
quote:
Dat moet je niet doen. Dat weet je toch.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:09 schreef imago het volgende:
Ik heb net de prijzen van mijn verlanglijstje bij elkaar opgeteld...
me2quote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef PeRi het volgende:
Ik wil ook zo'n vriendje![]()
Hoi liefje, als je dit leest![]()
Ik weet niet of ze overal te krijgen zijn maar ik heb hem vorige week in Maastricht zien staanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:21 schreef imago het volgende:
Ze verkopen in NL niet de Dude-kado-box hè?Die lijkt me zo leuk voor vriendlief. Je kan de inhoud natuurlijk ook zelf bij elkaar kopen, maar in zo'n speciale doos is het toch leuker!
Nou dan vraag ik er in Amsterdam gewoon om en anders gaan ze em maar voor me halen!quote:Op maandag 23 mei 2005 00:49 schreef beaverhausen het volgende:
Ik weet niet of ze overal te krijgen zijn maar ik heb hem vorige week in Maastricht zien staan.
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:42 schreef Aventura het volgende:
Ik heb mijn T' eo geraspt
Ik baalde ervan dat ik 'm had gekocht want hij gaf totaal niet af, en was in no-time een soort keiharde puimsteen geworden. Op het Engelse forum las ik soortgelijke klachten, en daar hadden sommigen hem stukgemaakt en tot poeder vermalen. Nu gebruik ik het voor mijn voeten en in mijn sneakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |