Ik ben net terug uit Den Bosch en ben natuurlijk bij Lush geweest. Wat een ontzettend leuk winkeltje en aardige verkoopsters
![]()
Ik was alleen meer kwijt dan de bedoeling was maar volgens mij heeft iedereen dat wel
![]()
Ik vroeg nog aan een verkoopster om me te adviseren over de handcreme's en ik kwam thuis met dream cream. De verkoopster gebruikte dit zelf ook omdat ze altijd veel sneetjes etc had. De sneetjes en wondjes helen veel sneller door de aloe vera en de teatree zei ze. Hij trekt lekker snel in, maar heeft niet veel geur vind ik. Dat is wel een beetje jammer. Of het helpt weet ik nog niet, dat kan ik jullie over een weekje pas vertellen
![]()
Jullie zijn dol op lijstjes dus dit is wat ik heb gekocht :
- Karma zeep
- Sweetie stack
- Smoothie stack
- Milky bar
- Dream cream
- You snap the whip voor vriendlief
![]()
- Jungle
- American dream
- Ambrossia 250 ml
- Herbalism (proefje)
Ik had al (voor mijn verjaardag gehad):
- Lavender deodorant
- H'suan Wen Hua
- Karma komba bar
- Irresistible Bliss
- Karma zeep
- Lite lip balm
Het ergste is dat ik nu al weer terug voor wil :
- Karma parfum
- Miranda zeep (hadden ze helaas geen proefje meer van
![]()
)
- Honey trap lip balm
- Chocolate Whipstick Lip Balm
Een aantal tips die in het Lush forum stonden en die voor jullie misschien ook al handig zijn. Tenminste als jullie dit zelf al niet gelezen hebben
![]()
- Als de shampoo bar in het tinnetje blijf plakken moet je wat dotjes lijm, met je lijmpistool, erin doen.
- Als je pluizig haar hebt moet je je haar wassen met een shampoo en daarna met de jungle. Als leave-in conditioner moet je de American dream erin doen.
Heb je dit gedaan dan hoef je ook geen stylingproducten te gebruiken zeggen ze.
Dit ga ik dus ook uitproberen en uiteraard zullen jullie mijn bevindingen horen
![]()
I'm hocked