Hier een kleine recensie :
Jungle : Na het wassen met de karma komba bar voelt mijn haar altijd een beetje stug aan, toen heb ik de jungle erin gedaan. Dit ging niet zo makkelijk als de shampoo bar, het schuimt niet, en je moet lang wrijven tot je het in je haren voelt. Het blokje zelf ruikt wel lekker maar eenmaal onder de douche rook ik het niet meer. Toen ik mijn haar uitspoelde voelde het in ieder geval zachter aan als na de karma komba. Mijn vriend vond mijn haar na het wassen niet lekker ruiken. Dus al met al, het gaat wel
![]()
I should coco : Heerlijk ruikende zeep, voelt lekker stug aan als je het afspoelt (Ik vind dat lekker anders voel ik me nog vies, raar maar waar) Na het douche lekker zacht maar de geur blijft niet zo sterk hangen als van de karma zeep.
Herbalism : Geweldig spul
![]()
het brengt heel gemakkelijk aan en voelt super lekker aan. Het ruikt wel een beetje naar weilanden (?), lastig te omschrijven. Na het afspoelen voelde mijn huid super zacht aan. Ik heb wel 3 keer aan mijn vriend gevraagd of hij even wilde voelen, zo zacht
![]()
American dream : Deze heb ik gebruikt als stay in conditioner. Het ruikt ontzettend lekker! Het geurt naar vanille maar niet te overheersend.Hoe het er morgen uitziet en of het zacht is dat moeten we nog even afwachten.
Ambrossia : Deze gebruik ik na het scheren als aftershave voor mijn benen (klinkt een beetje gek
![]()
) mijn benen voelen nu echt heel zacht aan maar ze prikken wel een beetje. Misschien een beetje ontsmettend?
You snap the whip : Vriendlief zag er wel een beetje raar uit met een donkerblauwe/zwarte waas over zijn hoofd. Na het afspoelen voelde zijn gezicht glad en redelijk zacht vertelde hij. Of hij inderdaad de glimmende waas weg houdt van zijn gezicht is ook nog wel te bezien. Hij vond het best een goed product maar vertelde wel dat hij het liever in een tube had (ach het blijft een man, toch
![]()
)
Dream cream : Het is best een fijne creme, maar zou hem niet als bodylotion willen gebruiken. Hij is niet heel erg vet maar er blijft wel een laagje over mijn handen heen zitten. Hij wrijft wel fijn uit! Het enige nadeel is, hij ruikt niet echt lekker.
Een fijne Lush ervaring gehad dus