abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27214506
Ik heb maar besloten helemaal geen conditioner meer te gebruiken, alleen retread als ik iets speciaals heb ofzo.

Die fuel doet helemaal niks en het kost alleen maar extra tijd en als mn haar eenmaal droog is, is het wel zacht.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 16:11:25 #52
30488 coolbabe
My little pwny
pi_27218016
Ik ken dat hele Lush niet Misschien moet ik maar eens naar zo`n winkel gaan om te gaan snuffelen want ik ben wel erg nieuwsgierig na het lezen van jullie verhalen
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_27218053
Ik heb voor mezelf ook maar een potje Helping Hands gehaald. En Angels Delight hadden ze niet meer in Haarlem.
''Going mental on the Wabbu''
pi_27218924
Ooh, als ik jullie lees hier en op de Lush website kijk word ik gelijk helemaal hebberig....

Als je online bestelt, hoe lang duurt 't dan voor je 't in huis hebt?? En heeft iemand een echte aanrader qua badbruisbal of i.d.??
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_27219027
Ik heb zelf alleen de Honey Bee nog maar geprobeerd, maar ik vond m heeerlijk.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 16:51:59 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27219078
Sicilian was heerlijk. Youki Hi prachtig, maar niet echt mijn smaak qua geur.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:17:45 #57
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27219770
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 16:50 schreef Together-Alone het volgende:
Ik heb zelf alleen de Honey Bee nog maar geprobeerd, maar ik vond m heeerlijk.
wil jij mij ff emailen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:18:10 #58
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27219785
Ik ben vergeten dat ik ook nog een flesje Happy For Sad heb
Whatever I want.
pi_27219849
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:17 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

wil jij mij ff emailen?
Gedaan.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:21:10 #60
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27219865
dank u
pi_27219987

Iemand die deze kent? met marsepijn erin
pi_27220225
Ik ben net terug uit Den Bosch en ben natuurlijk bij Lush geweest. Wat een ontzettend leuk winkeltje en aardige verkoopsters
Ik was alleen meer kwijt dan de bedoeling was maar volgens mij heeft iedereen dat wel

Ik vroeg nog aan een verkoopster om me te adviseren over de handcreme's en ik kwam thuis met dream cream. De verkoopster gebruikte dit zelf ook omdat ze altijd veel sneetjes etc had. De sneetjes en wondjes helen veel sneller door de aloe vera en de teatree zei ze. Hij trekt lekker snel in, maar heeft niet veel geur vind ik. Dat is wel een beetje jammer. Of het helpt weet ik nog niet, dat kan ik jullie over een weekje pas vertellen

Jullie zijn dol op lijstjes dus dit is wat ik heb gekocht :
- Karma zeep
- Sweetie stack
- Smoothie stack
- Milky bar
- Dream cream
- You snap the whip voor vriendlief
- Jungle
- American dream
- Ambrossia 250 ml
- Herbalism (proefje)

Ik had al (voor mijn verjaardag gehad):
- Lavender deodorant
- H'suan Wen Hua
- Karma komba bar
- Irresistible Bliss
- Karma zeep
- Lite lip balm

Het ergste is dat ik nu al weer terug voor wil :
- Karma parfum
- Miranda zeep (hadden ze helaas geen proefje meer van )
- Honey trap lip balm
- Chocolate Whipstick Lip Balm

Een aantal tips die in het Lush forum stonden en die voor jullie misschien ook al handig zijn. Tenminste als jullie dit zelf al niet gelezen hebben
- Als de shampoo bar in het tinnetje blijf plakken moet je wat dotjes lijm, met je lijmpistool, erin doen.
- Als je pluizig haar hebt moet je je haar wassen met een shampoo en daarna met de jungle. Als leave-in conditioner moet je de American dream erin doen.
Heb je dit gedaan dan hoef je ook geen stylingproducten te gebruiken zeggen ze.
Dit ga ik dus ook uitproberen en uiteraard zullen jullie mijn bevindingen horen

I'm hocked
pi_27220309
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:26 schreef tonks het volgende:
[afbeelding]
Iemand die deze kent? met marsepijn erin
Nee deze ken ik nog niet, hoe heet deze Tonks??
Is deze al verkrijgbaar in Nederland?
Hmmm ik ben dol op marsepein
pi_27220326
Ok, dringend hulp gevraagd. Ik heb vanavond een feestje en ik wil het Catastrophe Cosmetic masker nu opsmeren zodat ik een mooi hoofd heb vanavond. Hoe lang moet dat erop? En verder nog tips?
pi_27220329
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:39 schreef Darkphorze het volgende:

[..]

Iets met cake ofzo gezien op de japanse lush dacht ik
pi_27220737
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Ok, dringend hulp gevraagd. Ik heb vanavond een feestje en ik wil het Catastrophe Cosmetic masker nu opsmeren zodat ik een mooi hoofd heb vanavond. Hoe lang moet dat erop? En verder nog tips?
Staat dat er niet op? Volgens mij 5 tot 10 minuten gewoon, zoals bij de meeste maskers. En langer erop laten zal vast ook niet veel kwaad kunnen
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 17:56:08 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27220802
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:39 schreef Darkphorze het volgende:

[..]

Volgens mij is dit ook een kerstartikel.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:00:15 #68
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27220926
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:40 schreef tonks het volgende:

[..]

Iets met cake ofzo gezien op de japanse lush dacht ik
Zal waarschijnlijk de Snowcake zijn die alleen met Kerst verkrijgbaar is. Ook maar van horen zeggen hoor.
De Madrid al cielo
'La luna, la culpable, la viajera,
la luna de una muerta primavera'.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:01:42 #69
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27220967
Nee dat is snowcake niet

Dit is Snowcake, die vind ik niet zo lekker ruiken.
Whatever I want.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:06:23 #70
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27221114
Kan het ook niet de snowcake op zijn Japans zijn?
De Madrid al cielo
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:07:25 #71
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27221146
Vanmiddag was ik weer in de Kalverstraat en toen zag ik Ginger. Lag helemaal achteraf, ik had die nog nooit gezien! Vind hem heerlijk ruiken,.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:08:21 #72
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27221168
Och ja, je hebt gelijk. Ben aan het snuffelen op de japanse site en warempel. Wat kom ik tegen bij 'soap'? En wat staat er onder het plaatje? Snowcake soap!
Whatever I want.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:08:27 #73
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27221173
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:07 schreef Aventura het volgende:
Vanmiddag was ik weer in de Kalverstraat en toen zag ik Ginger. Lag helemaal achteraf, ik had die nog nooit gezien! Vind hem heerlijk ruiken,.
Van Ginger is ook zo'n hele lijn Aventura!!!

Ik vind hem zelf niet lekker, wel jammer want ben wel gek op uitgebreide lijnen.
pi_27221194
Inderdaad snowcake ja
pi_27221225
Zijn Japanners nou zo gek op vraagtekens, of ligt dat aan mijn browser ofzo.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:12:06 #76
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27221298
Deze hebben wij niet heh? Ziet er wel erg anti roos uit

Recon (Hair Moisturizer).
Ingredients: Sweet Almond Oil (Prunus dulcis), Nettle Leaf Infusion (Urtica Dioica), Rosemary Infusion (Rosmarinus officinalis), Beeswax (Cera alba), Lanolin, Propylene Glycol, Fresh Papaya (Carica papaya), Peppermint Oil (Mentha piperita), Menthol, Rosemary Oil (Rosmarinus officinalis), Rose Oil (Rosa centifolia), Juniperberry Oil (Juniperus communis), Lavender Oil (Lavendula hybrida), Salicylic Acid, Sodium Borate, Perfume, Methylparaben, Propylparaben.2021

It’s time to tackle a problem Let’s be honest. If you have a seriously manky scalp which itches and builds up layers of scaly skin then sheds it all over the place causing you bother, you need Recon. This is an outstanding rich scalp moisturiser and treatment with almond oil, beeswax and lanolin plus active nettle leaf, rosemary and peppermint to stop the microbes which cause the problem from continuing with their evil work. Fresh papaya’s enzymic action cleans away dead skin cells and we add salicylic acid (which occurs naturally in willow trees) to help you get a healthy scalp again. Follow the instructions and you’ll have a happy scalp in a week.

To use: Treat you scalp every day for a week then repeat weekly to stay healthy. Massage in an leave for 20 minutes and shampoo away. It’s phenomenally rich so this may take several goes. Condition lightly. Breathe a sigh of relief.
Whatever I want.
pi_27221365
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef Together-Alone het volgende:
Zijn Japanners nou zo gek op vraagtekens, of ligt dat aan mijn browser ofzo.
Ligt aan je browser dacht ik
  zaterdag 21 mei 2005 @ 18:18:10 #78
81260 La_Guiri
Qué quieres???
pi_27221465
Van die Japanse site word ik niks wijzer, kom er niet uit.

Oh ja, wilde nog 1 keertje zeggen hoe lekker Demon in the Dark is
De Madrid al cielo
pi_27221648
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:53 schreef imago het volgende:

[..]

Staat dat er niet op? Volgens mij 5 tot 10 minuten gewoon, zoals bij de meeste maskers. En langer erop laten zal vast ook niet veel kwaad kunnen
't Is een proefmonstertje. Maar bedankt!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:02:42 #80
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27226511
Daarnet fase I van Lush uitgeprobeerd
Shampoo: Blonde
Zeep: Cereology

Moest even wennen aan 't blok van de shampoo. Had ook niet door, dat 't begon te schuimen en heb dus veel te veel gebruikt waardoor het mega-schuimde toen ik 't nog even met m'n handen inmasseerde. Ruikt naar kamille-shampoo (goh, wat raar ) en of het doet wat 't belooft.. (je haar iets oplichten) . dat is afwachten, dat is pas na regelmatig gebruik.
Cereology.. Moest even wennen aan 't feit dat ik weer met een stuk zeep onder de douche stond. En dan ook nog een stuk dat niet echt 'anatomisch' prettig in de hand ligt. Eerst met een washandje geprobeerd, er zat veel zeep en schuim in m'n washandje, maar weer terug op m'n lichaam ging niet echt. toen maar het blok direct op de huid gebruikt. Na het afspoelen was mijn huid heel erg stroef, nu na het afdrogen helemaal niet meer Geurtje (beetje tarwe-achtig) is een beetje wennen en hangt nu nog in lichte waas om me heen. Ook tintelt m'n huid nu een beetje, dat voelt best grappig

Hoe doen jullie dat eigenlijk met die zepen? Washandje of vasthouden en direct op je huid?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_27226753
Met een washandje ET. Gewoon ff flink inzepen op t washandje en dan gaat het heerlijk romig schuimen (de zepen die ik heb) Ook als ik dan me huid wast schuimt het nog lekker.
Met dat blok wassen had ik ook dat ik dacht t schuimt niet. tot ik in de spiegel keek
De babyface om je gezciht te reinigen gebruik ik ook op een washandje. Echt gigantisch spul hoor. Dat mascara er simpel vanaf gaat zonder dat je ogen ook maar iets irriteren is voor mij een wonder
En verder ben ik helemaal in love met rockstar en honey i washed the kids
Ik wou dat ik al jarig was

Hoe ruikt die ginger dan Aventura?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:15:38 #82
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_27226982
ik gebruik zeepjes direct op de huid
of 'was mn handen ermee'zodat ik zeep op mn handen heb, en smee me ermeein
pi_27227048
Ik heb zown lufa-ding, van dat hele dunne gaatjes-spul in een bol. Dat schuimt echt geweldig.
pi_27227536
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 21:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik gebruik zeepjes direct op de huid
of 'was mn handen ermee'zodat ik zeep op mn handen heb, en smee me ermeein
Ik doe het precies hetzelfde
pi_27228121
Hier een kleine recensie :

Jungle : Na het wassen met de karma komba bar voelt mijn haar altijd een beetje stug aan, toen heb ik de jungle erin gedaan. Dit ging niet zo makkelijk als de shampoo bar, het schuimt niet, en je moet lang wrijven tot je het in je haren voelt. Het blokje zelf ruikt wel lekker maar eenmaal onder de douche rook ik het niet meer. Toen ik mijn haar uitspoelde voelde het in ieder geval zachter aan als na de karma komba. Mijn vriend vond mijn haar na het wassen niet lekker ruiken. Dus al met al, het gaat wel

I should coco : Heerlijk ruikende zeep, voelt lekker stug aan als je het afspoelt (Ik vind dat lekker anders voel ik me nog vies, raar maar waar) Na het douche lekker zacht maar de geur blijft niet zo sterk hangen als van de karma zeep.

Herbalism : Geweldig spul het brengt heel gemakkelijk aan en voelt super lekker aan. Het ruikt wel een beetje naar weilanden (?), lastig te omschrijven. Na het afspoelen voelde mijn huid super zacht aan. Ik heb wel 3 keer aan mijn vriend gevraagd of hij even wilde voelen, zo zacht

American dream : Deze heb ik gebruikt als stay in conditioner. Het ruikt ontzettend lekker! Het geurt naar vanille maar niet te overheersend.Hoe het er morgen uitziet en of het zacht is dat moeten we nog even afwachten.

Ambrossia : Deze gebruik ik na het scheren als aftershave voor mijn benen (klinkt een beetje gek ) mijn benen voelen nu echt heel zacht aan maar ze prikken wel een beetje. Misschien een beetje ontsmettend?

You snap the whip : Vriendlief zag er wel een beetje raar uit met een donkerblauwe/zwarte waas over zijn hoofd. Na het afspoelen voelde zijn gezicht glad en redelijk zacht vertelde hij. Of hij inderdaad de glimmende waas weg houdt van zijn gezicht is ook nog wel te bezien. Hij vond het best een goed product maar vertelde wel dat hij het liever in een tube had (ach het blijft een man, toch )

Dream cream : Het is best een fijne creme, maar zou hem niet als bodylotion willen gebruiken. Hij is niet heel erg vet maar er blijft wel een laagje over mijn handen heen zitten. Hij wrijft wel fijn uit! Het enige nadeel is, hij ruikt niet echt lekker.

Een fijne Lush ervaring gehad dus
pi_27231850
Ze verkopen in NL niet de Dude-kado-box hè? Die lijkt me zo leuk voor vriendlief. Je kan de inhoud natuurlijk ook zelf bij elkaar kopen, maar in zo'n speciale doos is het toch leuker!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 23:47:58 #87
101884 PeRi
Allons-y!
pi_27232817
Darkphorze; Weet je dat Ambrosia geen aftershave spul is, maar scheercréme? Een vervanger voor scheerschuim om mee te scheren?
Whatever I want.
pi_27233130
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:47 schreef PeRi het volgende:
Darkphorze; Weet je dat Ambrosia geen aftershave spul is, maar scheercréme? Een vervanger voor scheerschuim om mee te scheren?
Ja klopt, maar de verkoopster zei dat ik het zo ook kon gebruiken en ik vind het zo fijner. De werking komt op hetzelfde neer zei ze. Ofdat het tijdens het scheren in de huid trekt of erna het helpt beide tegen uitslag etc
  zondag 22 mei 2005 @ 00:02:47 #89
1087 Merisse
broddeltante
pi_27233367
ET, ik smeer de zeep op zo'n badbloem en dat schuimt goed

Gisteren mijn nieuwe bestelling binnen gekregen, 9! dagen na bestelling:
Baby Face reinigingsspul, goed spulletje, make up vloog eraf en liet geen vette laag achter.
Celestial, creme voor gevoelige huid, jammer ik had me hier veel van voorgesteld maar vind 'm een beetje vettig. Ga snel weer glimmen. Misschien toch maar een creme voor een vette huid proberen dan ? (maar die zijn vaak weer irriterend... )
Dream Cream bodycreme, hmmm beetje vettig en ik hou niet van vet om mijn lijf smeren, weinig geur, ben niet echt enthousiast. Echt zo'n zelf in elkaar geflanste creme of ben ik nou te kritisch?
Figs and Leaves zeep, weet ik nog niet, nog niet geprobeerd
Milky Bar zeep, lekker luchtje, ruikt naar sinasappel, maar ik vind Honey I washed the Kids lekkerder geloof ik
Ambrosia Scheercrème, lekker spul volgens mijn man

Oh ja en drie zeep proefjes maar liefst
Ooh la la
Cherry tree lane
Miranda
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_27233656
Merisse, je moet niet teveel nemen van celestial, je moet zelfs maar heel erg weinig nemen anders trekt het absoluut niet in. Het duurt sowieso even voordat het helemaal is ingetrokken, ik doe het 1 keer per dag een half uur voor ik ga slapen. Works for me
Wat vind je van de geur?

Volgens mij moet je van Dream cream ook niet teveel nemen (ik heb er een monster van), ik heb net een klodder op mn handen gedaan maar uiteindelijk trekt het wel helemaal in hoor
  zondag 22 mei 2005 @ 14:23:25 #91
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_27243510
Ook Swets has been lushed

Mijn Cereology en ThaBlonde-shampoo lagen nog in de douche, en Swets zag Blonde aan voor zeep.. Wie weet krijgt hij nu blond borsthaar
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 22 mei 2005 @ 14:29:40 #92
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_27243634
Ik wil ook aan de shampoo bars. Rood haar dat redelijk snel vet wordt. En hij mag best lekker geuren . Iemand een tip?
Net als de huidcreme die ik wil. Laatste tijd een wat droge huid, gebruik Angels on bare skin al, maar wil er daarna een cremepje op smeren.

Ik pas mijn lijstje btw elke keer aan. Ik wil Honey I washed the kids, Milky bar, Babyface en You've been Mangoed. Meer weet ik nog niet .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_27243982
Ik heb 1.5 week mijn gezicht gewassen met fresh farmacy maar zonder al teveel resultaat volgens mij, en nu was ik sinds woensdag mijn gezicht met angels.. (ja ik weet het, scrub, maar het scrubt nauwelijks dus dacht ik dat het wel iedere dag kon) lijken puistjes e.d al een heel stuk minder
Maar het is helemaal niet speciaal tegen puistjes toch?
Zelfs vriendje ziet het, die ziet nooit wat
  zondag 22 mei 2005 @ 14:45:13 #94
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27244009
Angels is gewoon geweldig heaven7. Kan niet uitleggen waarom, maar het werkt!
pi_27244296
Ja, ik ben er ook achter Sanne! Ik hoef ook geen creme meer op te doen na gebruik he! Hebben jullie dat ook? Mijn huid is superzacht en niet droog
  zondag 22 mei 2005 @ 15:04:50 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27244459
Hmmm, net weer uitgebreid gedoucht met dit keer..I Should Coco, Karma Komba bar en Babyface toe. Ik ben nu langzamerhand al mijn ' gewone' verzorgingsproducten aan het vervangen door Lush. Ik heb eigk zin om al mijn oude cremepjes en shampoos weg te tiefen en alles nieuw te kopen, maar dat gaat me toch net iets te ver

E.T.: ik heb je meel ontvangen, van de week gaat-ie op de post Ik kan natuurlijk ook effe wachten op de meet, neem ik 'm met korting voor je mee.
  zondag 22 mei 2005 @ 15:06:18 #97
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27244505
Wegtiefen gaat mij ook te ver. De was doe ik met de zwitsal die er nog ligt. Maar zou je bijvoorbeeld ook de was kunnen doen met Palmolive badschuim ofzo? Het komt toch nooit meer op. Dat weet ik nu al. Ga nog liever in bad met een stuk zeep dan met die ouderwetse meuk.
pi_27244592
Ik heb ook een hele kast vol met troep die nu nooit meer gebruikt worden.
  zondag 22 mei 2005 @ 15:09:48 #99
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_27244606
We kunnen een winkeltje beginnen met zijn allen.
  zondag 22 mei 2005 @ 15:12:50 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27244693
Hehehe herkenbaar verschijnsel dus. Ik heb een enorme krat ( ) vol met half opgemaakte flessen shampoo, etc, etc. Ik wil dat graag opmaken, maar mijn voorkeur gaat altijd naar een Lush-product
Ik kreeg laatst van een prijsvraag een Dove verzorgingspakket bestaande uit douchegel, bdylotion en een scrub. Lekker hoor, maar ik heb het toch maar aan m'n moeder gegeven..Ernstig..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')