Ja dat dus ook, geen proefjes.quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:32 schreef cora4034 het volgende:
Nou ik ben meestal op die in de kalverstraat en je krijgt nooooooit monstertjes![]()
Of mijn hoofd staat ze niet aan![]()
Dat bedoel ik dus, ze motten me nietquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:36 schreef imago het volgende:
Ik kreeg in de Kalverstraat lekker wel een monstertje van een hele aardige verkoopster, puh!
Wat een onzin zegquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:40 schreef Together-Alone het volgende:
Ik had een keer dat ik een stuk Karma Soap wilde van 100 gram, en er lagen alleen maar grote stukken. En de verkoopster bleef maar volhouden dat ze allemaal 100 gram waren. Legt ze m op de weegschaal, wassie iets van 125/130 gram. Kben toch niet gehek.
Maar dan nog wilde ze geen kleiner stuk afsnijden. Toen heb ik aan een andere verkoopster een proefje Karma gevraagd.
Je hele badkamer ruikt ook naar rockstar ook al gebruik je hem niet en ligt hij alleen maar op een schaaltje!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 20:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
die honey kan je toch ook heel groot kopen?
in zo n camembert doosje zeg maar?
Ja, is het een grote of kleine winkel? Hebben ze gewoon ook alles daar? Word je een beetje leuk geholpen??quote:
hele zoete zeepquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:19 schreef mother-mother het volgende:
[..]
ik vind t ook heel leuk , en wat is rockstar?
goed spullie?
quote:Over fel roze gesproken, hier is een zeep voor iedereen die eigenlijk aangetrokken is tot de sophisticated kleuren beige en marineblauw maar het niet kan helpen alles te pakken wat roze is. De Rockstar zeep ruikt net als Creamy Candy Bath en omdat velen van jullie vroegen om meer producten met dezelfde zoete vanillegeur, zie hier het resultaat! Een zeep die ruikt als kaugom en waarin je soms kleine sterretjes ontdekt... Je hoeft de zeep niet cadeau te doen, maar het zal je wel populair maken als je het doet!
daar zou je toch zo n hap van nemenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:21 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hele zoete zeep
heb m zelf nog niet geprobeerd
[afbeelding]
[..]
nou, bijna wel jaquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:28 schreef mother-mother het volgende:
[..]
daar zou je toch zo n hap van nemen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |