Veel te pittig !?!?!?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:18 schreef McCarthy het volgende:
Pizza is op zich ook goed
Ik prefereer dus de mediterane keuken boven d eaziatische (en in het bijzonder de chinese) keuken. Het is bovendien allemaal veel te pittig, mijn tong brand altijd.
kutvoedsel
dat was hem waar ik niet op kon komenquote:
beetje chinees eten afkraken, maar NIET op het meest STANDAARD gerecht kunnen komen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:34 schreef McCarthy het volgende:
[..]
dat was hem waar ik niet op kon komen
ook smerig vreten
Het vlees smaakt een stuk zoeter dan babi pangang en er zit niet zo'n goor krokant vetlaagje aan, wat bij onze Chinees vaak aan de babi pangang zit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef psv het volgende:
Tja Siu, Babi pangang zonder saus???
Yep, in Rotterdam ook trouwens, en nog goedkoop ook. Fu Yong Hai is trouwens een gerecht met wat Amerikaanse invloeden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:26 schreef Zephyrus het volgende:
n die chinese buurten in Amsterdam of Den HaagDaar eet je pas goed
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef McCarthy het volgende:
mijn ouders zijn er dol op dus sinds mijn 3e heb ik dit met regelmaat van de klok moeten kanen, ik geef ze echter sinds een aantal jaar een grote bek en dan mag ik Shoarma
En hoe oud ben je nu? 6?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:06 schreef McCarthy het volgende:
Kut voedsel, niet te vreten, mijn ouders zijn er dol op dus sinds mijn 3e heb ik dit met regelmaat van de klok moeten kanen, ik geef ze echter sinds een aantal jaar een grote bek en dan mag ik Shoarma
Dat is tenminste wel lekker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |