Ik heb een tweedehands apparaat tot 100kg op het oog.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
je spieren keihard aanspannen na elke beweging.
ik heb ervaring met 2 krachtstations en ben er niet over te spreken. het lijkt ideaal zoveel oefeningen op 1 apparaat maar de ene helft kun je niet goed uitvoeren, omdat je geen goede houding kan aannemen etc. en vaak gaan ze niet al te zwaar. ik zou het gewoon bij je 2 keer sportschool houden en me in die 2 trainingen helemaal afbeulen (maar niet langer dan 1,5 uur he)
Oeh, dat avies had een maat ook van me, volgde het ook op... wat doe ik met me stomme kop ? toen ik voor de eerste keer ging 'fitnessen' (het zit eigenlijk tegen BB aan) sinds 2 jaar 2 dagen achter elkaar gegaan met te zware gewichten + het keihard aanspannen van desbetreffende spiergroep na elke beweging. De dag erna was ik een wrak, zelfs het optillen van een bekertje ging bijjna niet. Het leek wel alsof er onzichtbaar gips om me armen heen zat! Maar nu weet ik wel beter....quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef diep-in-de-war het volgende:
je spieren keihard aanspannen na elke beweging.
ik heb ervaring met 2 krachtstations en ben er niet over te spreken. het lijkt ideaal zoveel oefeningen op 1 apparaat maar de ene helft kun je niet goed uitvoeren, omdat je geen goede houding kan aannemen etc. en vaak gaan ze niet al te zwaar. ik zou het gewoon bij je 2 keer sportschool houden en me in die 2 trainingen helemaal afbeulen (maar niet langer dan 1,5 uur he)
Zo moet het altijd zijnquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:58 schreef Vassili_Z het volgende:
De dag erna was ik een wrak, zelfs het optillen van een bekertje ging bijjna niet. Het leek wel alsof er onzichtbaar gips om me armen heen zat! Maar nu weet ik wel beter....![]()
www.hercules-fitness.nlquote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Waar kun je eigenlijk van die emmers met whey bestellen (5 kg) ?
ouwe fokkert!quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:21 schreef tomster het volgende:
tvp
Maar snel bestellen dan, want ik doe met die 750 gram potten meestal 3 weken ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
www.hercules-fitness.nl
als je t nu besteld heb je t morgen in huis
Aarbei. Altijd aardbei. Aardbei aardbei aardbei aardbeiquote:
meen je dat?quote:
echt niet te zuipen.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:41 schreef Fatality het volgende:
Vanillezit ook het minste suiker, smaakt naar milkshake,
het is alleen jammer dat ik 's ochtends nooit zo'n drang naar milkshakes hebt
Leuk he, die magere scharminkeltjes (of vadsige vrouwtjes) die jou wel even vertellen hoe het moet...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:48 schreef kikoooooo het volgende:
ik had t vanmiddag aan de stok met een ALO stagiaire
train nu nog in een health centerzit nog 5 maand aan mn abo vast namelijk, van hem mocht ik niet gelijk met kt beginnen! moest eerst 10 minuten warmfietsen.
Ja daaaaaaaag
sletjequote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:43 schreef Thermo het volgende:
[..]
ouwe fokkert!
Ga werken jij!
En laat gewichten over aan de mensen die er tijd voor hebben![]()
![]()
Dat hoor ik ook van iedereen, maar of het ook echt ooit onderzocht is?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 19:31 schreef Celt het volgende:
Ik heb gehoort dat alcohol spieren afbreekt...
nu train ik niet echt om echt om te bodybuilden maar een beetje spieren is wel leuk natuurlijk![]()
ik vraag me nu af hoe erg het is als je per week een paar biertjes drinkt. Weet iemand een antw hierop?
Ben nu een week bezig met ECA stacks, smorgens voor op de nuchtere maag. Een uurtje later cardio (zwemmen5 x per week). Ben nu precies 7 dagen verder en reeds 5 cm om mijn middel kwijt en ben naar een vet precentage van 12.3% gegaan.quote:Op woensdag 1 juni 2005 23:28 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand die ervaring heeft met stackers (de "niet" legale) ? Wat kan het voor voordeel zijn voor iemand die 5x per week traint?
En wat staat er allemaal in die boeken van arnold ? (domme vraag)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:25 schreef diep-in-de-war het volgende:
geen idee, ik heb alleen boeken van me held arnold
Gewoon spinning doen als je dat kan vol houden.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:16 schreef diep-in-de-war het volgende:
ik ben bezig om wat vet kwijt te raken, is het dan beter om een half uur hard te lopen 1 uur te mountainbiken of bij elkaar 30 min touwtje springen op een dag? als ik aan het touwtje springen ben ga ik helemaal kapot. volgens mij is het wel effectief.
Klopt, het wordt littekenweefsel. Huid zo soepel mogelijk houden is het enige dat je kan doen. Of niet te snel groeien.quote:Op zondag 5 juni 2005 17:45 schreef Mr.J het volgende:
Repareren gaat bijna niet dacht ik.
___________________________________________quote:Op donderdag 9 juni 2005 10:39 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Iemand wel eens HMB gebruikt en daar ook positieve effecten mee behaald?
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=27517quote:J Strength Cond Res. 2004 Nov;18(4):747-52. Related Articles, Links
Effects of beta-Hydroxy beta-Methylbutyrate on Power Performance and Indices of Muscle Damage and Stress During High-Intensity Training.
Hoffman JR, Cooper J, Wendell M, Im J, Kang J.
Department of Health and Exercise Science, The College of New Jersey, Ewing, New Jersey 08628.
Hoffman, J.R., J. Cooper, M. Wendell, J. Im, and J. Kang. Effects of beta-hydroxy beta-methylbutyrate on power performance and indices of muscle damage and stress during high intensity training. J. Strength Cond. Res. 18(4):000-000. 2004.- Twenty-six members of a collegiate football team were randomly assigned to either a supplement (S) (3 g of beta-hydroxy beta-methylbutyrate [HMB] per day) or placebo (P) group. Testing occurred before (PRE) and at the end of 10 days of preseason football training camp (POST). During each testing session, subjects performed an anaerobic power test, and blood samples were obtained for testosterone, cortisol, creatine kinase, and myoglobin analysis. No differences in anaerobic power were seen between PRE and POST in either group. Cortisol concentrations were significantly decreased from PRE (333 +/- 81 nmol.L(-1)) to POST (246 +/- 79 nmol.L(-1)), and a sixfold increase was seen in creatine kinase concentrations at POST. However, no significant differences between the groups were seen. No significant time or group effects were observed in testosterone or myoglobin concentrations. Results suggest that short duration HMB supplementation does not provide any ergogenic benefit in collegiate football players during preseason training camp.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |