handig bedanktquote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef BertV het volgende:
http://www.fitness-island.com/anatomie.html
hier kun je zelf aanklikken welk onderdeel jij bedoeld, krijg je vanzelf de bijbehorende oefeningen.
http://www.adversus.nl/fitness/borst.html
hier vind je push-up variaties.
Dit klopt half: je pakt je triceps meer en je borst minder. Zet je je handen verder uit elkaar train je vooral je (hele) borst.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef DaYwALKuR het volgende:
Het lijkt me namelijk hoe dichter je de armen bij elkaar hebt, hoe meer je de triceps/binnenkant borst traint he?
ik vind bovenkant ook minder. mijn voorkant reageert goed op bankdrukken, dan kan ik het goed isoleren. voor de bovenkant doe ik vaak dumbeldrukken en fly varianten. met schuin dumbel drukken kan ik me bovenkant beter aanspannen.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:08 schreef Fatality het volgende:
nee dat leek mij ook, volgens mij train je met een smallere greep alleen je triceps meer. Ik vind het trouwens verdomd klote om de bovenkant te trainen van de borst. Geen enkele oefening die echt een goede pomp geeft en telkens acute failures
Volgens mij ligt het aan de stand van de spiegels.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:27 schreef BertV het volgende:
Ik heb deze vraag wel 's vaker gesteld, toen werd er lacherig over gedaan.
Maar is het bekend dat sportscholen speciale spiegels monteren om je breder te laten lijken?
Ik ben in die spiegels voor m'n gevoel breder dan thuis. En dat voor een ecto in ontkenningsfase.
k, dank... ik wist het bijna zeker, toch wel ziek dat ze zoiets doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:07 schreef diep-in-de-war het volgende:
bij mijn oude sportschool was het wel zo, bij de dumbels waren er spiegels die je iets groter laten lijken. en bij de cardio shit waren spiegels die je slanker deden lijken.
Er zou een wet moeten komen die dat vermijdt !quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:13 schreef diep-in-de-war het volgende:
ja vooral omdat die vette wijven dan denken dat ze slank zijn en niet meer komen
Eerder die johnnies die met zn 3-en of 4-en gaan en allemaal op 1 apparaat gaan. Dan duurt het echt een half uur voor ze klaar zijn.... echt irritant.quote:
Breezah-boys bedoel je. Van die iele gassies die veel te veel gewicht pakken bij bankdrukken, 2 reps maken met hulp van een breezah-spotter (die daarmee gelijk aan het deathliften is), en daarna heel stoer om zich heen kijken in de sportschool van: 'zag je mij ff 70 kg drukken'?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:28 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Eerder die johnnies die met zn 3-en of 4-en gaan en allemaal op 1 apparaat gaan. Dan duurt het echt een half uur voor ze klaar zijn.... echt irritant.
Ook doen ze meestal het merendeel van de oefeningen veels te snel, of verkeerd. Voor beginners is dat niet erg; maar dan zie je ze het echt voor de 15e keer finaal verkeerd doen...zucht... Het blijft wel komischquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef De_Wout het volgende:
[..]
Breezah-boys bedoel je. Van die iele gassies die veel te veel gewicht pakken bij bankdrukken, 2 reps maken met hulp van een breezah-spotter (die daarmee gelijk aan het deathliften is), en daarna heel stoer om zich heen kijken in de sportschool van: 'zag je mij ff 70 kg drukken'?
Erg vervelend zijn die ja.
wat de neuk zijn krachtstations?quote:Op woensdag 25 mei 2005 13:31 schreef BertV het volgende:
Heeft er iemand ervaring met "krachtstations", van die homegym achtige gevaartes?
(in mijn geval in combinatie met 2x per week sportschool)
Daar heb ik deze week ook al last van, ik moet veel lager in de gewichten zitten nuquote:Op woensdag 25 mei 2005 14:12 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Ook doen ze meestal het merendeel van de oefeningen veels te snel, of verkeerd. Voor beginners is dat niet erg; maar dan zie je ze het echt voor de 15e keer finaal verkeerd doen...zucht... Het blijft wel komisch![]()
Examenperiode is funest voor je spieren, per dag 5 uurtjes slaap :S Trainen gaat echt zwaar dan als je weinig nachtrust hebt gehad!
Dat iele maakt niet uit. Toen ik voor het eerst aan BB deed squate ik ook maar met 50 kg en bankdrukken met 35 kgquote:Op woensdag 25 mei 2005 10:03 schreef De_Wout het volgende:
[..]
Breezah-boys bedoel je. Van die iele gassies die veel te veel gewicht pakken bij bankdrukken, 2 reps maken met hulp van een breezah-spotter (die daarmee gelijk aan het deathliften is), en daarna heel stoer om zich heen kijken in de sportschool van: 'zag je mij ff 70 kg drukken'?
Erg vervelend zijn die ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |