Putten heeft een treinstation, en vanuit daar kun je bus 107 nemen naar Garderen, kom je er op loopafstand langsquote:Op zondag 22 mei 2005 16:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En in Putten stopt wel een trein neem ik aan? Of bus?
Ermelo of Barneveld denk ik?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:17 schreef qu63 het volgende:
bij welke gemeente hoorde Drie ook al weer??
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:18 schreef Reya het volgende:
Het ligt trouwens wel op de biblebelt. Dus je kunt zondag direct naar de vroege mis
Gemeente Ermelo is het dus.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:19 schreef qu63 het volgende:
http://www.connexxion.nl/(...)sinfo_dienstregeling en dan de rijstijdentabel en dan drie intikken. en dan vindt ie niks!
Dat komt omdat daar niet de Connexxion rijdt, maar de BBAquote:Op zondag 22 mei 2005 16:19 schreef qu63 het volgende:
http://www.connexxion.nl/(...)sinfo_dienstregeling en dan de rijstijdentabel en dan drie intikken. en dan vindt ie niks!
Je kunt toch drank meenemen naar die kuil? Dat verhoogt waarschijnlijk de kans om iets te zien.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:20 schreef Reya het volgende:
Zo'n meeting zou mij dus echt niets lijken. Ik zit liever 's nachts in de kroeg dan in een kuil![]()
Ik moet zeggen dat ik ook wel dat verlangen kreeg, daar zeiknat in een gat half zittend/staand en amper normaal kunnen lopen zonder gevaar om onderuit te gaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:20 schreef Reya het volgende:
Zo'n meeting zou mij dus echt niets lijken. Ik zit liever 's nachts in de kroeg dan in een kuil![]()
Ik ga gewoon een kroeg in die kuil openenquote:Op zondag 22 mei 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik ook wel dat verlangen kreeg, daar zeiknat in een gat half zittend/staand en amper normaal kunnen lopen zonder gevaar om onderuit te gaan.
Je had zeker weer de verkeerde schoenen aan, doos.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:22 schreef Alicey het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ook wel dat verlangen kreeg, daar zeiknat in een gat half zittend/staand en amper normaal kunnen lopen zonder gevaar om onderuit te gaan.
quote:Op zondag 22 mei 2005 16:24 schreef Doffy het volgende:
Met Lupa erbij wordt het vast een hele geile aangelegenheid
De geesten van seksueel gefrustreerde bible-beltersquote:Op zondag 22 mei 2005 16:24 schreef Reya het volgende:
En dan denken andere bezoekers in het donker dat het gehijg van geestesverschijningen komt![]()
Schoenen waren goed genoeg, alleen de rok die ik aan had was neit zo makkelijk (Rokken zijn uberhaupt niet zo praktisch eikquote:Op zondag 22 mei 2005 16:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je had zeker weer de verkeerde schoenen aan, doos.
qu had het er over dat ze wel eens een groep kinderen zijn tegen gekomen midden in de nacht. Die vonden het heel interessant om eens een sekte te zien.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:24 schreef Reya het volgende:
[..]
En dan denken andere bezoekers in het donker dat het gehijg van geestesverschijningen komt![]()
Zijn er al duidelijke foto's van?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef qu63 het volgende:
Niemand die weet waar die "rookwolkjes" vandaan komen? Het is iig geen adem
Vast wel. Ik moest gisteren zelfs nadenken om sommige sexistische verbanden te ontdekken. Je hebt zelf vast ook wel eens een dag dat je daar moeite mee hebt, dus misschien kun je daarmee je onschuld bewijzen.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vraag me af of ik mijn reputatie ooit weer kan herstellen.
Shit, ik zal er ook even eentje aanschaffen. Waar koop je die dingen?quote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef Doffy het volgende:
Zo'n gat is toch een uitgelezen moment voor je tuinbroek, Alicey?
Ohja, ik zal anders even die fokker terugmailen die me speciaal mailde dat hij een speciaalzaak er voor had.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef Doffy het volgende:
Zo'n gat is toch een uitgelezen moment voor je tuinbroek, Alicey?
Open een topic op Fok.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:34 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Shit, ik zal er ook even eentje aanschaffen. Waar koop je die dingen?
Beter opletten Aliceyquote:Op zondag 22 mei 2005 16:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
qu had het er over dat ze wel eens een groep kinderen zijn tegen gekomen midden in de nacht. Die vonden het heel interessant om eens een sekte te zien.![]()
![]()
![]()
Ik vraag me af hoe ze het noemen als er een sexorgie plaatsvindt.
Ik kan me niet herinneren daar ooit moeite mee te hebben gehad. Maar wat niet is kan nog komen.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:34 schreef Alicey het volgende:
Vast wel. Ik moest gisteren zelfs nadenken om sommige sexistische verbanden te ontdekken. Je hebt zelf vast ook wel eens een dag dat je daar moeite mee hebt, dus misschien kun je daarmee je onschuld bewijzen.
Misschien word ik gewoon oud.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:36 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren daar ooit moeite mee te hebben gehad. Maar wat niet is kan nog komen.
Ziet er zwart uit.. Maar zijn misschien mijn monitor-instellingen ..quote:Op zondag 22 mei 2005 16:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb er net 1 gepost
[WFL-LFC #91] Depri doen is ^O^
Nou, als ik een topic open over de vraag waar ik een tuinbroek kan kopen, dan kan ik mijn sexy uitstraling wel vergeten.quote:
Nou ja, misschien val je dan weer beter in de smaak bij lesbiennesquote:Op zondag 22 mei 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, als ik een topic open over de vraag waar ik een tuinbroek kan kopen, dan kan ik mijn sexy uitstraling wel vergeten.
Ja ik denk het wel. Als je namelijk in je OP zet dat je een tuinbroek zoekt omdat je lesbisch bent, krijg je er nog serieuze reacties op.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nou, als ik een topic open over de vraag waar ik een tuinbroek kan kopen, dan kan ik mijn sexy uitstraling wel vergeten.
Die periode heb ik een beetje gehad eigenlijk. Toen ik een jaar of 20 was, was ik lesbisch. Dacht ik dan.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:56 schreef Reya het volgende:
Nou ja, misschien val je dan weer beter in de smaak bij lesbiennes
Ja, ik heb dat topic een keer gelezen.quote:Op zondag 22 mei 2005 16:56 schreef Alicey het volgende:
Ja ik denk het wel. Als je namelijk in je OP zet dat je een tuinbroek zoekt omdat je lesbisch bent, krijg je er nog serieuze reacties op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |