We zouden vrolijk doen in het depri-topicquote:
Komt wel als mijn ochtendhumeur weg is.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:02 schreef Reya het volgende:
[..]
We zouden frolijk doe in het depri-topic
Ik ook niet, maar het is eenvoudig te triggeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Ochtendhumeur?
Doe ik normaal al niet aan, maar vandaag zeker niet!
quote:Iemand iets gehoord over de laatste zet van Minister van der Hoeven? Ze wil een debat over de evolutietheorie
bron: http://teletekst.nos.nl/?103-01
Ah, je zat bloot te fokken?quote:Ik ga me even aankleden.
Bij mij is dat erg moeilijk, gelukkigquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar het is eenvoudig te triggeren.
Het wordt toch wel erg vreemd als dat dadelijk van overheidswege wordt gepropageerdquote:
Euhm, neequote:Ah, je zat bloot te fokken?
Als ik wakker word moet alles normaal zijn. Ik word geirriteerd om iets heel kleins. En iets kleins heb je best vaak.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bij mij is dat erg moeilijk, gelukkig
Ik doorgaans ook. De laatste tijd ben ik iets minder stabiel en goedgehumeurd, maar ik weet ook wat de oorzaken daar van zijn.quote:Ben een vrij stabiel goedgehumeurd persoontje, tegenwoordig
In mijn puberteit was dat wel anders![]()
Ik denk niet dat dat er in zit hoor.quote:Het wordt toch wel erg vreemd als dat dadelijk van overheidswege wordt gepropageerd
Op die manier.quote:Euhm, nee
Ik zat in mijn oude kleren te fokken, ik ga nu mijn reiskleren aantrekken
Iets kleins heb je heeel snelquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik wakker word moet alles normaal zijn. Ik word geirriteerd om iets heel kleins. En iets kleins heb je best vaak.
Ach, het is ook snel weer over.. Als je 's ochtends voor mijn voeten loopt vraag je er gewoon om..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Iets kleins heb je heeel snel
Lastig, lijkt me
Nouja, het is op het moment wel erg extreem. Maar is iets wat ook tijd nodig heeft. Komt wel een mooie tussenweg denk ik.quote:Dat scheelt. En als het dan ook nog van voorbijgaande aard is, is het ook niet zo rampzalig, toch?
Woei!quote:En omgekleed en klaar om te vertrekken
heb in mijn eentje een hele koffer gevuld met 20 kilo troep![]()
Ach, ik reis gewoon eens een keer niet licht
Have fun!quote:Doeidoei
Tot over een week of een keertje tussendoor als ik zin, tijd en internet heb
It's a hard life bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 21 mei 2005 10:00 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Zet es een leuk Queenplaatje opWerkt bij mij altijd wel aardig .
Ja, zo voel je je weer stukken beterquote:
Nope & Nopequote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:43 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Ja, zo voel je je weer stukken beter
Ga je nog een topic in R&P openen of ga je hier verkondigen wat je zo dwars zit?
Nee... en laat jij, samen met Lupa, nou net de gangmaker zijn in deze topicreeks.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:06 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoewel ik me aan de andere kant ook niet echt heb laten zien vandaag.
Ook waar.. Maar ook de rest van WFL vind ik erg stil..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:07 schreef Maethor het volgende:
[..]
Nee... en laat jij, samen met Lupa, nou net de gangmaker zijn in deze topicreeks.
Mja, helaas... waarschijnlijk wordt dat vanavond wel weer beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook waar.. Maar ook de rest van WFL vind ik erg stil..
Kat heeft honger.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:38 schreef het_fokschaap het volgende:
die kat zit als sinds m'n binnenkomst te miauwen. betekent dit iets ?
Zou kunnen dat je een kieskeurige kat hebt getroffen, ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik had al een zak whiskas geleegd op z'n schoteltje. vind ie de smaak niet lekker ?
Of hooghartig. Katten vinden het fantastisch om een kop te trekken als 'schotel je me dit voor????' en vervolgens als je even niet kijkt lekker te gaan smikkelenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:12 schreef Alicey het volgende:
Zou kunnen dat je een kieskeurige kat hebt getroffen, ja.
RC!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Of hooghartig. Katten vinden het fantastisch om een kop te trekken als 'schotel je me dit voor????' en vervolgens als je even niet kijkt lekker te gaan smikkelen.
Dan valt mijn sabeltandtijgertje nog wel mee geloof ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Of hooghartig. Katten vinden het fantastisch om een kop te trekken als 'schotel je me dit voor????' en vervolgens als je even niet kijkt lekker te gaan smikkelen.
ik las net op teletekst dat de rest van de CDA-fractie vindt dat de minister zich niet met deze materie moet bezighouden.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:01 schreef Doffy het volgende:
De reli's hebben anders hun slag alweer geslagen met Van der Hoeven die even haar macht misbruikt
Da's mooi. Waarschijnlijk zien ze ook wel in, dat als dit blijft woekeren, haar positie odd onhoudbaar wordt. Dat is het mi. nu al, maar dat zullen zij niet vinden.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:03 schreef het_fokschaap het volgende:
ik las net op teletekst dat de rest van de CDA-fractie vindt dat de minister zich niet met deze materie moet bezighouden.
Ja, nu je het zegt.quote:
heb je nog wat speciaals gezien bij het Solse gat ?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:08 schreef Alicey het volgende:
227. Alicey 31
Dat mag trouwens best even gemeld worden.
Eigenlijk niet echt.. De meeste "vreemde" dingen bleek gewoon maanschijnsel te zijn. Er schijnen wel aardig wat orbs gefotografeerd te zijn, maar da's even wachten nog eer ik die heb.. Als het niet duidelijk is waar ze vandaan komen komt er misschien nog een WFL-topic over.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je nog wat speciaals gezien bij het Solse gat ?
leuk dat er een WFL'er is meegegaan. Kunnen we er inderdaad een WFL topic van makenquote:Op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt.. De meeste "vreemde" dingen bleek gewoon maanschijnsel te zijn. Er schijnen wel aardig wat orbs gefotografeerd te zijn, maar da's even wachten nog eer ik die heb.. Als het niet duidelijk is waar ze vandaan komen komt er misschien nog een WFL-topic over.
Verder wel een paar keer iets gehoord en gevoeld, maar daar kun je ook weinig mee..
Orbs? Uit Lord of the Rings? Gaaf !quote:Op zondag 22 mei 2005 11:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Eigenlijk niet echt.. De meeste "vreemde" dingen bleek gewoon maanschijnsel te zijn. Er schijnen wel aardig wat orbs gefotografeerd te zijn, maar da's even wachten nog eer ik die heb.. Als het niet duidelijk is waar ze vandaan komen komt er misschien nog een WFL-topic over.
Verder wel een paar keer iets gehoord en gevoeld, maar daar kun je ook weinig mee..
Ik ook wel.. Bij 3000x2000 (zoiets was de resolutie) zie je meer dan op zo'n LCD-schermpje.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:23 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
leuk dat er een WFL'er is meegegaan. Kunnen we er inderdaad een WFL topic van maken
* het_fokschaap benieuwd naar de foto's is...
Nee, die zitten wat hoger.. Ook zagen anderen ze omhoog bewegen. Waterdruppels zijn het waarschijnlijk ook niet, omdat het aardig regende, en je zou zeggen dat er dan wel meer te zien zou moeten zijn..quote:
Nee, niet echt iets bijzonders. Wel soms het gevoel dat ik werd bekeken, maar dat zijn ook gevoelens die je zelf kunt oproepen..quote:Op zondag 22 mei 2005 12:48 schreef Reya het volgende:
Maar je hebt zelf niets bijzonders opgemerkt, Alicey?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |