Die snor deed wel zijn best om op hem te lijken.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef Jane het volgende:
Nee, 2 van die meisjes. Nichtjes van hem, of zo.
quote:
Ja.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:52 schreef dutch-mamma het volgende:
Even serieus: is Marlous Fluitsma niet de (ex)vrouw van herman van Veen?
Ja, zeker! Ik kan me niet meer herinneren hoe ik het destijds vond, maar ik was er eentje die van punk en new wave hield, dus ik denk dat ik het toen niet zo wist te waarderen (en toch... Katja Ebstein vond ik geweldig!).quote:
Ze kijkt in elk geval alsof ze er de nodige coffeshops heeft bezocht voor de uitzending ...quote:
Foei, die had je toen nog niet!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze kijkt in elk geval alsof ze er de nodige coffeshops heeft bezocht voor de uitzending ...![]()
Just curious, neem je die met je digi van de tv, of printscreen?quote:
Oh, met het screenshot knopje van het programma van m'n tv-kaart. Niet geweldig, maar t voldoet voor nu.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:58 schreef dutch-mamma het volgende:
[..]
Just curious, neem je die met je digi van de tv, of printscreen?
OK, bedankt!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:59 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, met het screenshot knopje van het programma van m'n tv-kaart. Niet geweldig, maar t voldoet voor nu.
Oh, ik vond het toen ook al best mooi.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:01 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik vond dat vroeger een dráák van een song. En eerlijk gezegd denk ik er nog net zo over (sorry)...
Alle meisjes uit de klas vielen op die vent... Alle Travolta-foto's werden vervangen door Logan... Ik snapte er geen moer van...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Echt een slecht nummer , zelfs na 25 jaar ...
Nou, niet echt slecht, maar het is gewoon mijn smaak niet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Echt een slecht nummer , zelfs na 25 jaar ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |