Ga anders even naar de site van de ANWB en reken aan de hand van de routeplanner uit hoeveel km's je zou willen rijden en bel je ouders vervolgens op of dat te veel is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:45 schreef Waxxer het volgende:
Nou, het gaat mij erom dat ik straks niet 288.000 op de teller heb staan ipv 286.000En dat ik dat ding niet total loss rijd of láát rijden.
Aan de andere kant, denk niet dat ik zoveel mag karren met de volgende
Neeeeee ik ga voor optie drie
Die zijn in staat om speciaal uit zw1t53rl4nd te komen om mij van een ritje D.H. te weerhoudenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ga anders even naar de site van de ANWB en reken aan de hand van de routeplanner uit hoeveel km's je zou willen rijden en bel je ouders vervolgens op of dat te veel is..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik had Timmah heel anders in mijn hoofd zitten trouwens..
Nou nou nou.... Het is, als ik goed ben ingelicht, de auto van je ouders waar jij op kosten van je ouders in rondrijdt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die zijn in staat om speciaal uit zw1t53rl4nd te komen om mij van een ritje D.H. te weerhouden
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Nou nou nou.... Het is, als ik goed ben ingelicht, de auto van je ouders waar jij op kosten van je ouders in rondrijdt..
Neem maar lekker de trein verwend nest!.
Op die foto's is het een best schattig ventje met lange blonde haartjes, toch?quote:
als je éénmaal een auto gewend bent....quote:
Mja ach, ik ben ook wel een beetje bijtellingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk, ik spring ook in de auto voor iedere scheet die ik laat, maar dat is omdat ik mijn bijtelling er wel een beetje uit wil halen..
Want?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Cybart het volgende:
tvp mag niet meer tegenwoordig he....
Yep.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
Dus jij moet een wind laten, dan neem je de wagen, je gaat naar een Diep Donker Woud, waar je dat heel stiekem doet, en dan ga je weer terug naar huis?
ach.. alleen muus kijkt hierquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:44 schreef Cybart het volgende:
tvp mag niet meer tegenwoordig he....
Timmah is haske Schattig.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Op die foto's is het een best schattig ventje met lange blonde haartjes, toch?.
quote:En zo had ik 'm niet in mijn hoofd zitten, maar ja. Opa G_E wordt oud en dement..
quote:maar meer dat Timmah kennelijk z'n haren heeft laten groeien.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
also I've read...
ok, I'm finishing my Palm....
night night
het is nu eindelijk gelukt (na een uur en een kwartier)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:08 schreef Cazman het volgende:
mogge!![]()
anders zijn de concertkaartjes zo weg. * Cazman] heeft datook al vaak zat megemaakt.[/me]
[me=Cazman gaat dit jaar maar weer eens naar lowlands
Naar welk concert ga je?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
het is nu eindelijk gelukt (na een uur en een kwartier)
alleen hoop ik dat het nu goed is gegaan, want anders heb ik 10 kaartjes ipv 5 besteld
Lowlands is kicken...
al ben ik niet zo van het kampeergedoe...
daarom doe ik rockinpark
jubileumconcert van Guus Meeuwis in de HMH eind september...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:26 schreef Cazman het volgende:
[..]
Naar welk concert ga je?
Je went aan het kamperen. dat maakt 't juist zo gezellig. D'r is weer eens een goeie line up en die maat uit engeland gaat weer mee dus dat wordt weer gezellig..
Guue Meeuwis? neeee hoe kan je dat nou doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
jubileumconcert van Guus Meeuwis in de HMH eind september...
inmiddels is het eerste concert uitverkocht (5000 kaarten) en is er een tweede in de verkoop gegaan... had ie net zo goed dus Ahoy kunnen doen
Lowlands heeft opzich altijd wel een goed eline up (beste van alle festivals in NL in ieder geval)
dat kamperen is inderdaad mischien juist wel wat het allemaal leuk maakt...
is het laatste weekend augustus ofzo
Hey. Heb je (eindelijk) een beetje een rustig weekend voor de boeg? Of moet je toch weer zwoegen?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:30 schreef Cybart het volgende:
moguh tech
Hey Sjaak man!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Guue Meeuwis? neeee hoe kan je dat nou doen
Ik vind z'n nieuwe nummer (cover dus) echt niet goed.
Yup, dat is het laatste weekend van augustus. ik hoop dat ik genoeg snipperdagen heb dan anders ben ik de sjaak
toch vervelkend dat je dan opeens "ziek" bentquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Guue Meeuwis? neeee hoe kan je dat nou doen
Ik vind z'n nieuwe nummer (cover dus) echt niet goed.
Yup, dat is het laatste weekend van augustus. ik hoop dat ik genoeg snipperdagen heb dan anders ben ik de sjaak
vanavond werken (en dan hopen dat ik een beetje op tijd klaar ben, want ik heb eigenlijk ook een verjaardag, en dan kan ik me daarbij voegen tijdens het stappen)quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef tech het volgende:
[..]
Hey. Heb je (eindelijk) een beetje een rustig weekend voor de boeg? Of moet je toch weer zwoegen?
ik wacht tot ik me schoenen uit de kamer van de slapende lamzak kan halen. en ik heb geen sigaretten dus ik heb nog geen zin om naar buiten te gaanquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey Sjaak man!Zúlk mooi weer en hét buitenmens zit binnen??
Tjah dan gaat er wel een lichtje branden bij me baas omdat ik toch al bekend sta als degene die nooit een ziektedag heeft opgenomenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
toch vervelkend dat je dan opeens "ziek" bent
rede van guus meeuwis:
vooral het oude vagant werk...
beetje feestje bouwen, niet al te duur...
altijd gezellig...gaat dus voornamelijk om de sfeer
en nee ik ben echt geen fan van hem (mn zus dan weer wel)
nog nooit een ziektedag...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:46 schreef Cazman het volgende:
[..]
ik wacht tot ik me schoenen uit de kamer van de slapende lamzak kan halen. en ik heb geen sigaretten dus ik heb nog geen zin om naar buiten te gaan.
[..]
Tjah dan gaat er wel een lichtje branden bij me baas omdat ik toch al bekend sta als degene die nooit een ziektedag heeft opgenomen
oude vagantwerk is nog wel leuk ja. De rest is erg. Ga je met je zus dan? of gewoon mt een aantal vrienden?
Lowlands dan, trouwerij in juni, 80 van de langstraat in september, motorrijexamen 12 juli, en een hele hoop werken in de vakantie. misschien nog een weekendje blackpool in oktober als ik dan nog snipperdagen heb.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
nog nooit een ziektedag...
ja dan gaat het in zo'n weekend wel opvallen inderdaad
ik ga met mn zus, "schoonbroer" en mn pa en ma (weer een uitstapje met de familia dus)
Rockinpark ga ik met MarkieMark doen
en eind oktober ga ik nog met een groep vrienden naar Night Of The Proms Belgie (bij die in NL moet ik waarschijnlijk werken).
wat staat er nog op jou agenda?
Ja, het wordt vervelend de laatste tiijd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:31 schreef Jerruh het volgende:
WHoeheo!
straks met Tom_Tom- naar Krezip concert whahaha
wat een geKrezip de laatste tijd!
ik krijg een overkillquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, het wordt vervelend de laatste tiijd.
Ik zag 't voorop het AD staan..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:51 schreef XMN8R het volgende:
Kingda Ka, The Tallest Fasted Roller Coaster On Earth!
Ik moet NU naar Six Flags Great Adventures!![]()
hoewel ik waarschijnlijk niet meer durf als ik in de rij sta.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zag 't voorop het AD staan..
Is het in de buurt van NYC?
quote:FROM NEW YORK AREA:
Take the George Washington Bridge, Lincoln Tunnel or Holland Tunnel to NJ Turnpike south to exit 7A. Proceed on I-195 east to exit 16A, then one mile west on Rte. 537 to Six Flags.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |