Sta jij zo in de FRS G_E?!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:22 schreef Great_Expectations het volgende:
Bij de FRS moet je ze zelfs aanwijzen KIJK DIE KABEL DAAR STOMME MUTS! voor dat ze door hebben wat je bedoeld..
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weet je hoe sexy Captain Picard is? En DataSee??
Ohw? Ik vind de Mona Lisa anders best mooi.quote:
Praat jij even voor jezelf aub.quote:
Ik had het over Patrick Stewart. De mona lisa heeft wel wat. In het Louvre de echte gezien. Over de hoofden van al die japannertjes heenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ohw? Ik vind de Mona Lisa anders best mooi..
Die doet het dus niet.quote:
Ik was mijn spierballen aan het trainen met een rubberband. Ik mis de sportschoolquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:12 schreef Timmah het volgende:
Is iedereen "Het gevoel van het Songfestival" aan het kijken?.
Een stuk rubber van 15 cm breed en anderhalve meter lang. Dan zijn er verschillende oefeningen voor verschillende spiergroepen door die band op een bepaalde manier uit te rekken. Biceps bijvoorbeeld, je gaat op een uiteinde staan en trekt het andere uiteinde omhoog. Zes euro bij de scapino. Werkt op zich wel goed, maar je bent nogal beperkt in je oefeningen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:13 schreef Timmah het volgende:
Een Rubberband... Wat moet ik me daar bij voorstellen?.
Ah. Ok. Wel eens gezien... Ooit... geloof ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een stuk rubber van 15 cm breed en anderhalve meter lang. Dan zijn er verschillende oefeningen voor verschillende spiergroepen door die band op een bepaalde manier uit te rekken. Biceps bijvoorbeeld, je gaat op een uiteinde staan en trekt het andere uiteinde omhoog. Zes euro bij de scapino. Werkt op zich wel goed, maar je bent nogal beperkt in je oefeningen.
Ik heb hier niet de beschikking over een sportschool, en ik weet uit ervaring dat een paar weken niks doen, funest is voor je kracht en massa, dus ik probeert het maar een beetje bij te houden. Gaat niks boven losse gewichten, echterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:18 schreef Timmah het volgende:
[..]
Ah. Ok. Wel eens gezien... Ooit... geloof ik..
het gevoel van is altijd wel leuk.. jammer dat die kerel nu staat te playbacken.. kom dan nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:12 schreef Timmah het volgende:
Is iedereen "Het gevoel van het Songfestival" aan het kijken? [afbeelding].
quote:Problemen met televoting
Wat is er misgegaan met de televoting gisteren? Het verhaal gaat dat de mensen die op Nederland stemden met een sms'je een bericht terugkregen met: “Thank you for voting Croatia”. Hoe dit precies zit, dat wordt nu uitgezocht. Bekend is al wel dat Griekenland een officieel protest heeft ingediend tegen de hele gang van zaken. In hoeverre dit de uitslag heeft beinvloed is onbekend.
quote:
Het is bitter en zoet tegelijk. Waar het naar smaakt.. euhm..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:55 schreef Timmah het volgende:
Is dat nou lekker?.
* Het nog nooit gehad heeft *
Mjah het heeft wel wat ranja-achtigs.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is bitter en zoet tegelijk. Waar het naar smaakt.. euhm..
Bief? Waar smaakt het naar? Aanmaaklimonade eigenlijk heh?
Lekkerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah het heeft wel wat ranja-achtigs..
Moeilijk te omschrijven eik.
Mjah, ijs is noodzakelijk ja.quote:
Neej, maar het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:25 schreef beaverhausen het volgende:
Okeej, *snap*
[..]
Sta jij zo in de FRS G_E?!.
Oh, ik schrok al... ik zag al een helemaal rood aangelopen scheldend G_E-tje voor me.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Neej, maar het gaat om het idee..
doe maar op je boodschappenlijstje zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:04 schreef Timmah het volgende:
Hmmmm... Maar eens een fles aanschaffen dan.
Iehl.quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mjah, ijs is noodzakelijk ja..
Het is eik ranja met alcohol..
En je Beachberry dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:08 schreef Timmah het volgende:
[..]
Iehl.Geef mij maar een Baco-tje, Malibu cola, of een lekkere zelfgemaakte gepureerde vruchten cocktail met passoa.
Ik heb ook nog een volle fles. En een beetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ga naar aart morgen.. die heeft nog een volle fles staan
Oh.. en Beachberry natuurlijk.quote:
Mijn fles is nu net 1 glas legerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een volle fles. En een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |