quote:Op woensdag 4 april 2007 14:58 schreef santax het volgende:
Ik niet![]()
Behalve in mijn laatste spel als duitsland dan.... Dat 5de front in de VS had ik niet moeten openen![]()
had je dan echt helemaal niks in europa achtergelaten?quote:Op woensdag 4 april 2007 16:33 schreef santax het volgende:
Hehehe het moet kunnen.
Ik had een front in afrika, 1 bij turkije, in tegen china aan (laatste beetje rusland nog) toen was ik onder met veul troepen van groenland richting canada om via die weg de VS te bereiken maar toen sloegen ze een gat in frankrijkdaarna was het vrij snel afgelopen, of in elk geval over met het derde rijk, waren zo tot aan berlijn, en als berlijn is gevallen, kap ik met spelen. Dan heb ik gewoon gefaald als duitsland.
dat ben ik dan weer helemaal met je eens; een aangesloten landmassa (en vooral europa) is gewoon leuk spelen. Ik heb ook nog nooit iets met Fighters/Bombers gedaan. Naval vind ik altijd wel erg handigquote:Op woensdag 4 april 2007 20:53 schreef santax het volgende:
Ik speel graag duitsland of rusland. Ik wil graag een compleet empire bouwen enzo, en dan daar zijn die wel geschikt voor. Amerika is met teveel kutten met naval. Uk vind ik ook niets omdat je dan al die klote kolonies hebt. Nee, geef mij maar een aangesloten landmassa![]()
en nog verder gekomen?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:09 schreef santax het volgende:
Hehe ik vind het een mooi moment om hem eens op te starten![]()
Tot volgende week ofzo![]()
quote:Russische marinier valt Japan binnen
De Japanse politie heeft afgelopen zaterdag een Russische marinier gearresteerd. De man was met een sloep van boord gegaan om bier in te slaan, maar werd opgepakt omdat hij zich onrechtmatig op Japans grondgebied bevond.
Sergei Mikhailovitch Vachkevitch voer met een sloep naar het eiland Hokkaido waar hij voor 10.000 yen, zo'n 63 euro, bier kocht in een winkel langs de snelweg. Hij werd gearresteerd nadat een visser het "verdachte vaartuig" had gemeld bij de politie. De 29-jarige zeeman is intussen beschuldigd van illegaal verblijf op Japans grondgebied.
varen...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:29 schreef SoupNazi het volgende:
Wat kon je ook al weer allemaal doen met de navy dan?
Ik wil weten waarom je veel navy-units zou gaan maken.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:39 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
varen...
wat wil je specifiek weten?
Japan en Amerika (en eigenlijk ook de UK) kunnen niet zonder navyquote:Op woensdag 11 april 2007 11:42 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik wil weten waarom je veel navy-units zou gaan maken.
Het probleem met een vloot is, je hebt 2 keuzes.quote:Op woensdag 11 april 2007 11:52 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ik heb ook niet altijd wat met een vloot gedaan, maar er komt altijd een moment in het spel dat het gewoon nuttig is. Op een gegeven moment kan je ook niet meer zonder.
Leuk!quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:09 schreef Pumatje het volgende:
Eindenlijk kan ik het beginnen met spelen!
Erg ambiteus om met nederland te beginnen. Maar veel succes toegewenst natuurlijkquote:Nou de tutorials doorgenomen en op goede hoop maar begonnen met Nederland
uiteraard zie ik de grenzen van Duitsland groeien en ik zie af en toe van Von kleist een pantserdivisie de grens bezoeken.. nou goed.
Waarom Battleshipsquote:Snel maar eens wat wapens aanschaffen. Ik heb nu onderzoek gedaan naar een Zwaar Battleship, Infanterie van "36", de Tankette ( heb ik halverwege per ongeluk gecancelled o god) en ik heb Feyenoord aangesteld als onderzoeker naast Daf.
Er is een industrial research welke de bouw van landforten versneld met 50%. Wel erg nuttig om deze te onderoeken. Hierna kan je in een maar maanden 10 forten bouwen per provinciequote:Ik bouw langs de grens Land fortifications , In rotterdam AA geschut ( je moet van geschiedenis leren toch?) , en naval fortifications in le
euwarden. Ook ben ik nu bezig met de ontwikkeling van een Pantserdivisie ( renaults? ) die pas klaar is in eind april 1937.. ( het is nu december 1936)
op het " view map" scherm zitten helemaal links bovenin een aantal knopjes voor je viegtuigen, land voertuigen, schepen en daarnaast een knopje om units te deployen.quote:Rare is.. ik kreeg net een bericht. You may now deploy your 1e pantser division.. ? Maar waar dan? Hoe...? snap het niet.
Belgie heeft vanaf het begin een groter leger als Nederland. Ook heeft belgie betere mogelijkheden dit leger groot te maken. Wel grappig dat je de controle hebt gekregen.quote:Oja.. Met belgie ben ik begonnen political influences.. heb handelsovereenkomst ermee gesloten.. en ik heb er een alliantie mee gesloten. Uiteindelijk leek mij de Belgische strijdkrachten wat sterker op het moment dan mijn eigen ( behalve de vloot ) dus ik vroeg of ik het Belgische leger mocht aanvoeren, geen probleem
In het begin hoef je je hier niet druk over te maken. Richt je maar helemaal op de nazi's qua leger. Daar ga je het nog veel moeilijker mee krijgenquote:Och, en dan nog dit.. Hoe zorg ik dat ik Nederlands indie bewaak... En is dat de moeite waard?
Wacht maar totdat ze gaan aanvallen. En de grens is niet alleen Duitsland. Bij de Noordzee zit dus ook een grens waar ze zomaar kunnen binnenvallenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:54 schreef Pumatje het volgende:
duitsland is ineens haar legers aan het vergroten
van 3 naar 4 divisies in elke provincie
maargoed ik ga gelijk op.
mijn 1e veldleger is bijna klaar![]()
( wat is de functie ervan eigenlijk?)
veldleger... zegt me zo niksquote:Op donderdag 17 mei 2007 19:53 schreef Pumatje het volgende:
oke, jongens bijna 1939 en ik weet nog steeds niet wat ik aan dat veldleger heb
Ga eerst eens met Rusland het hele Oostblok veroveren. Dan leer je het spel kennen en snap je de basis.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef Pumatje het volgende:
Godverdegodver!!!!
Nee dit is geen turn based, ik haat turn based spellen.. dit is real time.
maar ok, ik ben dus verslagen
ik ga het opnieuw spelen en dan gelijk goed aanpakken..
wel lullig is dat alle landen ineens banden verbraken.. en ik zat in een aparte alliantie met Belgie..
IS rusland het gemakkelijkste ja? niet gedachtquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ga eerst eens met Rusland het hele Oostblok veroveren. Dan leer je het spel kennen en snap je de basis.
whehequote:Op donderdag 17 mei 2007 22:59 schreef Pumatje het volgende:
Godverdegodver!!!!
Nee dit is geen turn based, ik haat turn based spellen.. dit is real time.
maar ok, ik ben dus verslagen
ik ga het opnieuw spelen en dan gelijk goed aanpakken..
wel lullig is dat alle landen ineens banden verbraken.. en ik zat in een aparte alliantie met Belgie..
Het is nooit echt een populair spel geworden omdat het nu eenmaal niet mooit graphics heeft.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:27 schreef Merovingian het volgende:
Ik zie nu pas dat dit topic uit 2005 is
Wordt ondanks de leeftijd dus toch nog veel gespeeld?
Mwah ik denk niet dat de graphics het grootste probleem zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:23 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is nooit echt een populair spel geworden omdat het nu eenmaal niet mooit graphics heeft.
Het vergt een beetje fantasie van de speler. Maar dan is het ook echt wel erg gaaf.
Het spel heeft bij mij bijna 2 jaar in de kast gelegen. Maar een paar maanden geleden weer begonnen in multiplayer. Vermaak me elke keer nog super wanneer we hier met z'n 3en een eigen alliantie beginnen met 3 minder grote landen proberen invloed op de gebeurtenissen
Door alle victorypoints van een land te hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:32 schreef Pumatje het volgende:
Hoe annexeer ik een land?
Omdat het volk dat niet zo leuk vindt. En die slechte grenstroepen hebben 5 minuten later versterkingquote:en waarom kan ik geen war declaren als ik een democratie ben![]()
Ik kan dan geen misbruik maken van de slechte grenstroepen van Duitsland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |