Nou ja, die 3 beachlandingpockets heb ik er 1 opgeruimd, en die 2de en 3de gaat wel lukken denk ik. Maar het probleem is dan dat ik mn continent heb gezuiverd, maar eigenlijk is het dan wachten tot de volgende landingen en weer opruimen enzo. Ik heb namelijk een navy van 0, en een airforce van 2 vliegtuigen voor mn 2 paradivisies, dus in principe wordt het vanaf nu pappen en nathouden.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:49 schreef Pumatje het volgende:
euhm amerika omstreeks 1941 hoort best sterk te zijn![]()
je gaat me niet vertellen dat die latino's van je dat aan kunnen wel ?![]()
Updatequote:Op zondag 15 januari 2006 18:55 schreef Pumatje het volgende:
wajow, de rol van duitsland is nu in handen van die tortilla figuren van je
goed man..
kick some ass daarzo , gebeurd er nog eens iets
Alleen van de UK geloof ikquote:Op dinsdag 7 februari 2006 12:57 schreef VoreG het volgende:
Belgie heeft toch behoorlijk wat independence guarenteed?
wees inderdaad iets specefiekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 22:44 schreef Pumatje het volgende:
ik ben denk ik te dom om dit te spelen, kan het gewoon niet bevatten.
Met Rusland kun je het Bitter-peace event triggeren. Op http://hoi2.nsen.ch/wiki/(...)rio#The_Bitter_Peace kun je lezen wat je daarvoor moet doen. Het verschilt namelijk een beetje of je HOI2 Vanilla hebt, of Doiomsday.quote:Op zondag 11 maart 2007 06:16 schreef Boe-man het volgende:
Ik speel nu als Deutschlanden het gaat goed.
[afbeelding]
Maar iemand enig idee waarom frankrijg, Rusland of Engeland zich niet over geeft, of een wapenstilstand aanbied?
Want dit is vrij lastig om nog steeds tegen de Russen te vechten, terwijl ik m'n panzers goed ergens anders kan gebruiken.
wtf is HOI2 Vanillaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:02 schreef santax het volgende:
[..]
Met Rusland kun je het Bitter-peace event triggeren. Op http://hoi2.nsen.ch/wiki/(...)rio#The_Bitter_Peace kun je lezen wat je daarvoor moet doen. Het verschilt namelijk een beetje of je HOI2 Vanilla hebt, of Doiomsday.
Zelf speel ik trouwens het liefst met duitsland of rusland. Hoewel ik van plan ben na mijn huidige campagne eens als Italie of Nederland te spelen. Met de kolonies in indie zou er toch wat mogelijk moeten zijn als ik Nederland zelf verlaat.
in deel was ik al begonnen met nederland. Maar ook in dit topic; als je het even leest komen je de oranje screens van mij je vanzelf tegemoetquote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef santax het volgende:
Enne, doe mij eens even verwijzen naar die postDat is wel cool
![]()
geen tijd? of geen winkel kunnen vinden?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:10 schreef Pumatje het volgende:
ik wil dit zooo graag leren spelen , ik kom er alleen niet aan![]()
ooh hou op.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:39 schreef Roellie80 het volgende:
* Roellie80 is weer verslaafd![]()
vorig weekend een non-stop sessie van 26 uur gespeeld, en de afgelopen werkweek ook niet veel andere dingen gedaan.
Vanavond weer doorgaan tot het gaatje
Niemand anders die dit nog leuk vind?
quote:Op woensdag 4 april 2007 07:08 schreef Libris het volgende:
Ik ben eergisteren ook weer begonnen. Heerlijk. Maar is Doomsday de moeite waard?
quote:This download only product picks up where Hearts of Iron II: Doomsday left
off. Smaller in size and substantially smaller in price, Armageddon will
include two completely new alternative history scenarios, perfect for those
looking for new challenges! The scenarios will also have variable end dates
and in addition to a variety of new game options, gamers will find new
features like:
- New attachments for Naval units; do you scrap or upgrade those old ships
- Land units can now be built with brigades already attached.
- An Air Naval combat system that radically alters the combat balance
- New damage algorithms for the Air combat system, making organization more
important and allowing air units to fight longer.
het blijft wel realistische hè,quote:Op woensdag 4 april 2007 12:30 schreef santax het volgende:
Dat heb ik dus helemaal gemist... Hoewel ik straks van een maat effe Europe Universal III mag lenen. Maar deze moet ik ook hebben![]()
Denk zowieso dat ik de hele reeks ga kopen, dan kun echt beginnen in 1400 ofzo en doorspelen, want de savegames kun je converten... Moet je voorstellen hoe elite zo een aanvoerder is als je er in 1400 ofzo mee begint te spelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |