je weet dat kleren niet in de afwasmachine kunnen heh?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jawel. hij pompt alleen nog maar. en er komt maar beetje water. zal wel weer iets stoms zijn. Pas gekeden ook een monteur laten komen voor de droger, want hij werd niet heet. Stond ie op half vermogen![]()
SPANJAARD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef DracoAkaIk het volgende:
BIJNA WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ohquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:40 schreef babba_ het volgende:
[..]
je weet dat kleren niet in de afwasmachine kunnen heh?![]()
prettig weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga er nu echt vandoor, vriendje is ook onderweg (en die gaat me over mn buikie aaien)
doei, prettig weekend allemaal
Oh wou al zeggen komt hij soms dat spiraaltje uitproberen ? maar dat is dus niet het gevalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
ik ga er nu echt vandoor, vriendje is ook onderweg (en die gaat me over mn buikie aaien)
hojje, fijn weekeinde, sterkte you know the drill....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
Jup ben aan wardriven en onderweg... tot zo honnie ponniequote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef goddess-in-heaven het volgende:
nee dat sowieso niet vandaag (moet er ff niet aan denken)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Oh wou al zeggen komt hij soms dat spiraaltje uitproberen ? maar dat is dus niet het geval
Maar misschien hij welquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
nee dat sowieso niet vandaag (moet er ff niet aan denken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |