Ik word er helemaal nat vanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hou op.. ik probeerde het net te vergeten voordat ik helemaal in tranen uitbarst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Iets van : Goedkope hulpkracht, makkelijk voor de afwas ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
wat is het nu dan en wat moet het worden?![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
hou op.. ik probeerde het net te vergeten voordat ik helemaal in tranen uitbarst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu ik eraan terug denk....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:36 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al die spreekwoorden![]()
Ik kwam niet meer bij
Gehehe zoietsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:35 schreef babba_ het volgende:
[..]
Stagiaire: mv(s) regelmatig te vinden op FOK forum SES
jawel. hij pompt alleen nog maar. en er komt maar beetje water. zal wel weer iets stoms zijn. Pas gekeden ook een monteur laten komen voor de droger, want hij werd niet heet. Stond ie op half vermogenquote:
whahahhaah ..... zulke dingen gebeuren nu eenmalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:38 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
jawel. hij pompt alleen nog maar. en er komt maar beetje water. zal wel weer iets stoms zijn. Pas gekeden ook een monteur laten komen voor de droger, want hij werd niet heet. Stond ie op half vermogen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |