abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:05:16 #101
60947 DamagedBrain
Ik ben klaar met drama...
pi_27189062
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
de Sinclair QL
de Commodore CDTV
de Sega 32x, Saturn, Dreamcast en Nomad
de Atari Falcon en Jaguar
de Bandai Wonderswan
de NeoGeo pocket
de 3DO
de GP32 (hoewel deze wel populair is bij hobbyisten)

En vast nog een hele hoop meer computertjes
Anders doe jij ff een normale naam....
Zal ik jou doodmaken met een blije mus... }:|
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:07:03 #102
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_27189155
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef Integrity het volgende:

[..]

Zijn het daar meer mensen mee eens?
Ik koop luiers, geen Pampers...
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
pi_27189238
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef highworker het volgende:

[..]

nou, ik zit midden in de luiers (kind van bijna 2 ) en wij zeggen tegen de albert heijn ,supermarkt luiers toch echt geen Pampers, dat is voor mij echt een merknaam.
mee eens
ik zeg ook gewoon luier, heb je luiers gehaald?
maar niet pampers want die zijn een stuk duurder.
it's better than yours
pi_27189399
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Welke fout in godsnaam? Het is marketingtechnisch gezien een zegen als de consument jouw merknaam gebruikt om een hele productgroep aan te prijzen..

Zie Spa, Xerox, Kodak..

Ontopic: 1 van de grootste flops allertijden die bijna het waardevolste merk aller tijden om zeep hielp: New Coke. Zoeter, leek meer op Pepsi, enorme marketing, maar helaas: het was niet te zuipen. lees dit
Wat heeft dit te maken met de naam discman? Als Pepsi haar naam verandert in Coke, worden klanten toch ook misleid?
pi_27189477
PS voor de mensen die ff gereageerd hebben op het Pamper verhaal, ik d8 in 1e instantie dat de merknaam teveel naar het product neigde, ik had dat fout. Dank jullie wel voor jullie reactie hierover, ik ga liever niet van mezelf uit (als marketeer ). Dit stukje komt niet in de SWOT.

Dank!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:15:17 #106
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_27189490
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:41 schreef Integrity het volgende:

[..]

Zijn het daar meer mensen mee eens?
Ja, hier heten luiers gewoon luiers en geen pampers. Pampers betekend niet luier maar "te duur".
If at first you fail, re-define your objective.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:17:41 #107
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_27189584
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef LissaP het volgende:
wat was CDI ook alweer ik weet dat het heeel eventjes een hot item was, maar wat het nou precies inhield..
CDI moest de eerste stap worden naar interactieve televisie. Eigenlijk was het een videospeler en spelcomputer in één apparaat. Het idee op zich was goed, de uitwerking stukken minder.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_27189755
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef abraham het volgende:

[..]

Ja, hier heten luiers gewoon luiers en geen pampers. Pampers betekend niet luier maar "te duur".
Zit verschil in kwaliteit. Zolang de toegevoegde waarde de prijs compenseert voor jouw geloofwaardigheidsgevoel is het goed, toch? Katoenen luiers zijn het goedkoopst trouwens, ideetje?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:25:35 #109
117715 highworker
High at work
pi_27189842
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef Integrity het volgende:

[..]

Zit verschil in kwaliteit. Zolang de toegevoegde waarde de prijs compenseert voor jouw geloofwaardigheidsgevoel is het goed, toch? Katoenen luiers zijn het goedkoopst trouwens, ideetje?
katoen het goedkoopst valt nog te bezien als je waskosten en arbeidstijd goed gaat berekenen.
Alweer 2½ jaar papa!!
pi_27189847
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef DamagedBrain het volgende:

[..]

Anders doe jij ff een normale naam....
Anders zeik jij niet zo offtopic
alias Capriccio Dieu Donné
pi_27190092
Dreamcast ...
pi_27190156
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef highworker het volgende:

[..]

katoen het goedkoopst valt nog te bezien als je waskosten en arbeidstijd goed gaat berekenen.
Naar de supermarkt gaan met je auto of brommer om luiers te halen kost ook arbeid en benzine, dat is de meest gangbare als het gaat om vervoersmiddel. Oppertunity costing in dit geval
pi_27190644
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:02 schreef Thetallguy het volgende:

[..]

7-up Ice Cola

Jaa, dat was zo lekker! Maar door wie was dat nou gelanceerd, pepsi of coca cola. Ik herinner me dat t coca cola was. Maar de naam 7up dat is van pepsi. Want coca cola die heeft sprite...?
pi_27190646
FF een vraagje tussendoor.. katoenen luiers.. zijn dat hergebruik dingen ofzo.. ?
pi_27190673
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef Integrity het volgende:

[..]

Wat heeft dit te maken met de naam discman? Als Pepsi haar naam verandert in Coke, worden klanten toch ook misleid?
Ald klanten de naam discman gebruiken als ze een draagbare cd-speler met koptelefoon bedoelen, is dat toch niet de schuld van de concurrenten van Sony? Het is wel een bewijs dat de merknaam van Sony zo sterk is dat consumenten hem gebruiken om een productgroep te benoemen.

Beter kun je het als fabrikant echt niet hebben hoor..

En nee, dat heeft niets te maken met het New Coke verhaal, vandaar dat ik daar ook het woordje Ontopic voor had gezet. Feit blijft dat New Coke een flop was ter waarde van 4 miljard dollar, en ik denk niet dat er in de geschiedenis een duurdere flop is geweest dan deze.
Big dick.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:50:05 #116
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_27190744
Wat ik hier nog niet tussen zie staan:

De chip-knip!!

Laten we eerlijk zijn, wie gebruikt dat nou???

Wat mij betreft: een echte flop!
Niet mieten! Door gieten!
pi_27190761
Stond er al tussen..
pi_27190785
Dan is de chipper eerder een flop..
  vrijdag 20 mei 2005 @ 16:52:06 #119
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_27190834
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Welke fout in godsnaam? Het is marketingtechnisch gezien een zegen als de consument jouw merknaam gebruikt om een hele productgroep aan te prijzen..
Een zegen? Mensen willen dankzij Sony een Discman aanschaffen, ze gaan naar de winkel, zien een leuke Merk X portable CD-speler liggen, kopen het en zijn blij met hun "Discman". Ja, echt een zegen voor Sony
pi_27190880
De VCD, hoewel dat in Azië wel goed liep/loopt.
...
pi_27190919
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:47 schreef Omkron het volgende:
FF een vraagje tussendoor.. katoenen luiers.. zijn dat hergebruik dingen ofzo.. ?
In katoenen luiers is de hele wereldbevolking eeuwenlang opgegroeid tot aan begin jaren zeventig.
Deze luiers kun je, hoe vreemd dat ook in je oren klinkt, gewoon wassen, net zoals je T-shirt bijvoorbeeld.
pi_27190925
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ald klanten de naam discman gebruiken als ze een draagbare cd-speler met koptelefoon bedoelen, is dat toch niet de schuld van de concurrenten van Sony? Het is wel een bewijs dat de merknaam van Sony zo sterk is dat consumenten hem gebruiken om een productgroep te benoemen.

Beter kun je het als fabrikant echt niet hebben hoor..

En nee, dat heeft niets te maken met het New Coke verhaal, vandaar dat ik daar ook het woordje Ontopic voor had gezet. Feit blijft dat New Coke een flop was ter waarde van 4 miljard dollar, en ik denk niet dat er in de geschiedenis een duurdere flop is geweest dan deze.
Ik gaf geen verwijten naar de concurrent toe hoor, dat is een ontwikkeling waar je als bedrijf rekening mee kunt houden. Coca Cola kun je op elke hoek van de straat kopen, die 4 miljard missen ze vast niet .
pi_27190937
VCD is nooit een echt formaat geweest bedacht door een bedrijf volgens mij.. (kan het fout hebben hoor..)
pi_27190940
Coca cola vanilla trouwens ook, was veel reclame op tv en ik tijdschriften, met "reward your curiosity, try vanilla coke" maar het is ondertussen al uit de handel gehaald (de 1.5 l flessen, de kleine 0.5 l flesjes zijn nog wel te koop).
pi_27190968
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 16:54 schreef FiveseveN het volgende:

[..]

In katoenen luiers is de hele wereldbevolking eeuwenlang opgegroeid tot aan begin jaren zeventig.
Deze luiers kun je, hoe vreemd dat ook in je oren klinkt, gewoon wassen, net zoals je T-shirt bijvoorbeeld.
Lekker hoor..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')