Ach ja, dat Martelarenplein.... enkel de gebouwen van de Vlaamse overheid zien er piekfijn uit, terwijl de rest wegrot. Zo typisch Brussel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:59 schreef HiZ het volgende:
Is dat Martelarenplein overigens ooit nog eens afgekomen? Dat zou wel mooi zijn, Vlaanderen als echte hoeder van een stuk cultuurgoed in Brussel, dat op zoveel andere plekken zo verminkt is.
Heb je daar bronnen van?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 21:46 schreef misteriks het volgende:
Frederic, de Vlamingen hebben de grootste hap in brussels vastgoed ; (oa nieuwsstraat , zavel en de dansaert en zelfs av. louise).
Hyperslecht idee; en ligt nog verder af dan alle andere scenario's.
niet op het net ; maar ik zit wel in die markt en spreek vanuit ondervinding. Het is niet omdat de Vlaming niet in Brussel leeft ; dat hij er geen connectie meer mee heeft. Er zijn een aantal Vlaamse grootgrondbezitters in BXL die héééééél veel in handen hebben. zelfs de panden waarvan je al lang dacht dat ze verkocht waren aan een of andere maffia..quote:
Maar zou het voor die Vlamingen die vastgoed hebben in Brussel zo'n probleem zijn als Brussel onafhankelijk wordt? Of heb ik net iets doms gevraagd?quote:Op donderdag 23 juni 2005 19:24 schreef misteriks het volgende:
[..]
niet op het net ; maar ik zit wel in die markt en spreek vanuit ondervinding. Het is niet omdat de Vlaming niet in Brussel leeft ; dat hij er geen connectie meer mee heeft. Er zijn een aantal Vlaamse grootgrondbezitters in BXL die héééééél veel in handen hebben. zelfs de panden waarvan je al lang dacht dat ze verkocht waren aan een of andere maffia..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |