bijzonder serieus kan ik je vertellen, altijd al geweest ook!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Zetje naar ONZ, no matter hoe serieus je bent...
als je er gewoon netjes inpist is er niks aan de hand. Tenzij je zo dronken bent dat je ook op de kruik of in je bed pist, dat is wel vervelend. Of dat je vergeet de kruik eerst te openen, die fout maak ik ook niet meer.quote:
je weet dat als je veel gedronken hebt dat je ook wat nadorst hebtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:48 schreef kletskop het volgende:
en wanneer haal je het er weer uit dan.... als tie vol is?![]()
Goeie onzin, daar hou ik van! Ik hou je in de gatenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:50 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
je weet dat als je veel gedronken hebt dat je ook wat nadorst hebtNee hoor geintje, die leeg je dan gewoon de volgende dag ofzo.
en ballicious ik ben mid twintig.
haha dat verbaast me niks dat jou dat is overkomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:43 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
als je er gewoon netjes inpist is er niks aan de hand. Tenzij je zo dronken bent dat je ook op de kruik of in je bed pist, dat is wel vervelend. Of dat je vergeet de kruik eerst te openen, die fout maak ik ook niet meer.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
haha dat verbaast me niks dat jou dat is overkomen.
nou ja, ik zie je vanavond in ieder geval in het feestcafe.
okidokiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:13 schreef LouiisVerschoor het volgende:
[..]
haha dat verbaast me niks dat jou dat is overkomen.
nou ja, ik zie je vanavond in ieder geval in het feestcafe.
Ach, kik nou! Ons menneke pis...... (wordt er weemoedig van)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef Theunissen het volgende:
Tilburgse textielarbeiders deden dat vroeger.......
Ter herinnering:
[afbeelding]
Oudquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:37 schreef LouiisVerschoor het volgende:
Na een avondje doorzakken moet ik toch godverdomme altijd zo veel pissen. Sinds kort heb ik wel de oplossing door in bed te blijven en in mijn kruik te pisssn. Die is dan gelijk lekker warm zodat ik de kruik nog kan gebruiken om warm te blijven.
Zijn er meer mensen die dit doen? Of die andere handige trucjes hebben bedacht, met wat dan ook.
Dat is gewoonr ranzig.quote:
Niet als je m op vernevelen zet, dan wordt de urine zo fijn en gelijkmatig verspreid dat het niet meer van water te onderscheiden is......quote:
Rook je ze daarna ook nog dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef bonke het volgende:
[..]
waarom ?? mijn plantjes staan er prima bij hoor
en ze glimmen ook zo mooi
Katten zijn zowieso sletten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Niet als je m op vernevelen zet, dan wordt de urine zo fijn en gelijkmatig verspreid dat het niet meer van water te onderscheiden is......
En ik pis niet in mijn kruik maar wel in de kattenbak, ik deel mijn huis met hem, hij deelt de bak met mij! Wel zo eerlijk.
dat doe ik ook wel eens, alleen krijg ik een vuilnszak in me uppie niet helemaal volquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef Skv het volgende:
Ik doe altijd kakken in een vuilniszak.
Daarna kan je die als kussen gebruiken!
heerlijk warm én zacht
Stijf kloppen en dan kracht zetten en gewoon snoeihard in je bek zeiken..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef star_gazer het volgende:
Gewoon laten lopen, wordt je bed zo lekker warm van
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:24 schreef Heatseeker het volgende:
Ik doe altijd als ik moet kotsen die harde stukjeseruit halen want daarvan maak ik altijd voor de volgende dag salade van
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:37 schreef Juggernaut het volgende:
ik poep altijd in een vuilniszak en als die vol is dan smeer ik dat bij m'n buurman op de ramen ahahahh
he Klaas is terug, remember de Jambers topics van VAC...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:39 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
![]()
Dat moet je niet doen bij mensen waarvan je houdt... Bovendien komt een poepfetish vaak voort uit een tekort aan anale aandacht.......![]()
Vooral als je dronken bent, misschien zit er dan wel alcohol inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:24 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Stijf kloppen en dan kracht zetten en gewoon snoeihard in je bek zeiken..
Megageilepisrecycle praktijken zijn hip.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
he Klaas is terug, remember de Jambers topics van VAC...
Ja ik zal mijn dakgoot ook maar eens weer een beurt geven.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:49 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Oh yeah good old times....
![]()
Yup ik zag dat er een hoop bagger-users waren opgetieft dus nu ga ik helpen om die tig bagger-users te vervangen voor moi.![]()
Ik heb zolang in de haven van Rukkefenne zitten wachten tot mijn VOC-schip aanmeerde zodat ik kon aanmonsteren................ Maar ben nooit echt een dekhengst geweest dus heb niet zolang gevaren.....
Daar lijkt het wel op.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:33 schreef Thieske het volgende:
Kom je uit Tilburg?
Nee nachtkastje is dichterbij.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:29 schreef Ballicious het volgende:
Ik zeik altijd in m'n kast
Hou op, mijn milt scheurtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef Klaasklapschaats het volgende:
En ik pis niet in mijn kruik maar wel in de kattenbak, ik deel mijn huis met hem, hij deelt de bak met mij! Wel zo eerlijk.
En terechtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:15 schreef Klaasklapschaats het volgende:
[..]
Kan dat ook met mijn laptopquote:Op zaterdag 11 juni 2005 16:49 schreef H-blast het volgende:
Soms he, zit ik 's winters achter de computer en dan voelt het toetsenbord zo koud aan, nou dan pis ik doe ook ff onder. Dat heb ik maar 1x gedaan, want daarna was ie kapot.
Beetje vies topic....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |