Leuk model zeg, zoiets wil ik ook wel in een ander kleurtjequote:
Mooi shirt! Hoe duur?quote:Op maandag 13 juni 2005 20:43 schreef Molluck het volgende:
Haha ok, sorry, maar je moet toegeven dat die foto ook wel een beetje vreemd is he
En ja, hij zei dat ie er 60 euro voor heeft betaald in de Lacoste Boutique in Rome
edit: ik loop ver achter met het posten van mijn nieuwe kleding, maar dit t-shirt staat toevallig on-line
gekocht bij de jack&jones en ja, ik sta er dus zelf ook op
Hoe kom jij erbij dat ie ¤ 60 isquote:Op maandag 13 juni 2005 16:34 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hee knul, ik heb niets negatiefs over dat tasje gezegd, ik heb alleen die foto geplaatst omdat ik dacht dat het hetzelfde tasje is (dat is het toch he?) Die gozer op de foto gedroeg zich nogal...excentriek, maar hij gebruikte dat ding dan ook niet serieus (60 euro dure grap, maar goed)
Ik vroeg me alleen af wanneer jij van plan was met dat ding rond te gaan lopen?
In de Kalvertoren in Adam zit een winkel op de 2e verdieping met _alleen_ maar tassen. Echt alle formaten. Daar hing 'iequote:Op maandag 13 juni 2005 21:42 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Waar heb je dat tasje dan wel gekocht? (voor minder dan 60 euro dus).
Ik vind hem vet![]()
Jah hij is hard, en laat die FOK!ers maar zeggen dat het voor turken is enzo, zulks een gelul, ik moet em in t zwartquote:Op maandag 13 juni 2005 22:15 schreef Bananenman het volgende:
[..]
In de Kalvertoren in Adam zit een winkel op de 2e verdieping met _alleen_ maar tassen. Echt alle formaten. Daar hing 'ie
(¤35,-).
Inderdaad zeer leuk jurkje! Staat je ook goedquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
Liev jurkje van de H&M![]()
Ik moet alleen nog wel wat bruiner worden
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi die 2equote:Op donderdag 9 juni 2005 13:02 schreef miesjuh het volgende:
Mies heeft weer geld, dus ook geshopt!!
[afbeelding]
(L)
[afbeelding]
Zo mooi!
Waar zijn de foto's van je bikini dan??quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef MaRySe het volgende:
Shirtje en rok van de H&M. Shirtje kreeg ik bij m'n bikini's.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je hebt maar een 1persoonsbed, wat is dat
Over mij?quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je hebt maar een 1persoonsbed, wat is dat
Die komen nog welquote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:46 schreef kultivate het volgende:
[..]
Waar zijn de foto's van je bikini dan??
1 pot natquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:50 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Toch zal ik me de volgende keer nog wel te rade gaan als ik je weer eens in Almere-Stad zie lopen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:51 schreef MaRySe het volgende:
[..]Zie je me wel eens lopen dan
Het is een divan. Die divan staat in de serre. En Nee, daar slaap ik niet op. Dat doe ik in m'n slaapkamer.
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:52 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]Jah maar dan mag ik zelf niet te opvallend kijken, aangezien ik daar 9 van de 10x met me chick loop
![]()
quote:
rok valt tegen, sryquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
NafNaf is wel helemaal je-van-het in Frankrijk toch? Heb er een keer een heel liev roze shirtje gehaaldquote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:12 schreef lovegrrl het volgende:
[[url=http://img260.echo.cx/img260/3959/zwarteshirtje2sg.th.jpg]afbeelding][/URL]
nieuw shirtje + riempje op rokje dat ik al eerder had gepost
[[url=http://img204.echo.cx/img204/1316/zwartepolo0qn.th.jpg]afbeelding][/URL]
Polo zonder knoopjes van de Zara
en nog een felroze polo (Ralph Lauren kleur) van de h&m
en een wit tasje van Naf Naf
[[url=http://img259.echo.cx/img259/7767/wittasjenafnaf0mi.th.jpg]afbeelding][/URL]
geslaagd in Frankrijk![]()
Die heeft een vriendin van mij ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En een grotere cup maat en hij staat je perfect!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan het goed hebben hoor, en anders mag je wel onder mijn zonnebank hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leuk hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:30 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Leukquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:53 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gezelligquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Je kan het goed hebben hoor, en anders mag je wel onder mijn zonnebank hoor![]()
wahaha, wat een slechte poging
waar heb je die gympen vandaan!!! oew, bloemetjes!!quote:Op maandag 13 juni 2005 21:33 schreef Marty26 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik een maandje of 2 nuvan ripley gehad
weet niet hoe de Fransen erover denken maar ik vond het heel leuk. heel zwierige kleren, fijne stoffen, en niet al te schreeuwerige kleuren, gewoon een beetje basic met een tikkeltje apart.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 15:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
NafNaf is wel helemaal je-van-het in Frankrijk toch? Heb er een keer een heel liev roze shirtje gehaald
En de nikky of zo? Die scheen ook wel tov te zijn,
Ik bedoel er niks mee.. Maar wij hebben thuis zulke pannenlappenquote:Op maandag 13 juni 2005 21:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Leuk model zeg, zoiets wil ik ook wel in een ander kleurtje
Meer ontopic, lekket budget bezig zijn![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Op deze wil ik nog wat dobbelsteentjes oid verven. Beetje rockabilly-er maken
Wij ookquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:22 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik bedoel er niks mee.. Maar wij hebben thuis zulke pannenlappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |