abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28327512
Tsja, als hij er nou eens tegen Nigeria bij was geweest...
pi_28331909
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:32 schreef Vhiper het volgende:
Tsja, als hij er nou eens tegen Nigeria bij was geweest...
ALS Maduro goed had gespeeld
ALS Van der Struijk niet zo'n slechte verdediger was
ALS John die penalty niet had gemist

allemaal als......
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:55:39 #203
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28332529
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:35 schreef kollie het volgende:

[..]

allemaal als......
Als mijn tante een pikkie had gehad, dan was't mijn oom geweest
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28333378
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:35 schreef kollie het volgende:

[..]

allemaal als......
Allemaal niet beinvloedbaar, terwijl het meespelen van Kalou wel degelijk mogelijk was. Kalou is volgens elke coach een versterking voor het Nederlands elftal -20 en het is dus gewoonweg schandalig dat Verdonk het beter denkt te weten door te stellen dat Kalou geen versterking zou zijn geweest.

Verdonk moet gewoon eens naar de experts luisteren.
pi_28333469
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Als mijn tante een pikkie had gehad, dan was't mijn oom geweest
Of dan was je oom heameau
pi_28333633
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Allemaal niet beinvloedbaar, terwijl het meespelen van Kalou wel degelijk mogelijk was. Kalou is volgens elke coach een versterking voor het Nederlands elftal -20 en het is dus gewoonweg schandalig dat Verdonk het beter denkt te weten door te stellen dat Kalou geen versterking zou zijn geweest.

Verdonk moet gewoon eens naar de experts luisteren.
Dus met Kalou hadden we die Nigerianen opgerold???

Dankzij die rot-verdonk worden we geen wereldkampioen, ze doet het gewoon expres.... ze houdt niet van voetbal, en daarom zit ze ons dwars
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_28333781
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef kollie het volgende:

[..]

Ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2005 12:31:50 ]
pi_28333835
koffiedik kijken... blijf maar lekker dromen jongen
Bobby Robson forever!
pi_28334071
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef kollie het volgende:
koffiedik kijken... blijf maar lekker dromen jongen
Kalou is behoorlijk veel beter dan Babel, Quincy, Vincken en John.
pi_28334099
Als Afellay erbij was geweest, dat scheelt nogal. Ibrahim of Urby
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28334200
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kalou is behoorlijk veel beter dan Babel, Quincy, Vincken en John.
je hoort mij ook niet zeggen dat dit niet het geval is....
Ik vind het alleen onzin om te beweren dat we met Kalou wereldkampioen waren geworden
Loze beweringen, die nergens op gebaseerd zijn.
Bobby Robson forever!
pi_28334269
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef kollie het volgende:

[..]

Ik vind het alleen onzin om te beweren dat we met Kalou wereldkampioen waren geworden
Dat zeg ik ook niet
pi_28334355
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ja.
ook zo'n loze bewering
Bobby Robson forever!
pi_28334490
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef kollie het volgende:

[..]

quote:
Dankzij die rot-verdonk worden we geen wereldkampioen,
Yup
quote:
ze doet het gewoon expres....
Yup Yup
quote:
ze houdt niet van voetbal, en daarom zit ze ons dwars
Nope, ze is mediageil en dit was voor haar weer een mooi moment om met een compleet nutteloos besluit weer de media op haar gericht te krijgen.

Het argument dat Kalou geen versterking van het Nederlands elftal zou zijn, wordt door alle experts onderuit gehaald, dus anders dan haar mediageilheid kan ik dit besluit niet verklaren.
pi_28334621
Die Verdonk zit je wel dwars he
Bobby Robson forever!
pi_28335064
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Afellay erbij was geweest, dat scheelt nogal. Ibrahim of Urby
Of als Medunjanin daar had gestaan. Scheelt ook wel wat.
pi_28335584
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef kollie het volgende:
Die Verdonk zit je wel dwars he
Neem eens een kijkje in Pol en dan weet je waarom
pi_28335740
Dat zou wel heel triest zijn als hij met Oranje had meegedaan, gelukkig is het anders gelopen en zijn we niet met een nep-Nederlander uitgeschakeld tegen Nigeria.

Maarja zoals Vhiper zelf al aangeeft had hij anders gereageerd als hij geen anti-verdonk bril op had.
pi_28336827
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:21 schreef Woffel het volgende:
Dat zou wel heel triest zijn als hij met Oranje had meegedaan, gelukkig is het anders gelopen en zijn we niet met een nep-Nederlander uitgeschakeld tegen Nigeria.
Nep-Nederlander? M.a.w. iedereen die genaturaliseerd is is volgens jou geen echte Nederlander? Wat een onzin zeg!
quote:
Maarja zoals Vhiper zelf al aangeeft had hij anders gereageerd als hij geen anti-verdonk bril op had.
Ho ho, ik zeg nergens dat mijn mening anders zou zijn als er een andere minister dan Verdonk dezelfde beslissing zou hebben genomen. Ik vind de beslissing gewoon fout, dat heeft niets met de persoon Verdonk te maken. Verdonk is gewoon een minister die veel fouten maakt en dus heb ik veel kritiek op haar.
pi_28338167
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Vhiper het volgende:

Nep-Nederlander? M.a.w. iedereen die genaturaliseerd is is volgens jou geen echte Nederlander? Wat een onzin zeg!
Op papier wordt Kalou misschien een echte Nederlander, hij staat echter met andere bedoelingen in Oranje dan de rest. Dat maakt hem in mijn ogen een nep-Nederlander ja, daarnaast beschouw ik het gewoon als valsspelen.
quote:
Ho ho, ik zeg nergens dat mijn mening anders zou zijn als er een andere minister dan Verdonk dezelfde beslissing zou hebben genomen. Ik vind de beslissing gewoon fout, dat heeft niets met de persoon Verdonk te maken. Verdonk is gewoon een minister die veel fouten maakt en dus heb ik veel kritiek op haar.
Ik heb iig het idee dat jij jouw aversie tegen Verdonk sterk laat meewegen.

Daarnaast vind ik het gewoon laf van Kalou om zijn team (met zijn echte landgenoten) in de steek te laten, mede omdat zij net als Oranje waarschijnlijk deelnemen aan het wk.
pi_28338675
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Woffel het volgende:

[..]

Op papier wordt Kalou misschien een echte Nederlander, hij staat echter met andere bedoelingen in Oranje dan de rest. Dat maakt hem in mijn ogen een nep-Nederlander ja, daarnaast beschouw ik het gewoon als valsspelen.
Hij staat in oranje met dezelfde bedoeling als de andere spelers: Die cup winnen!

Verder is het volledig volgens de FIFA regelementen en is er dus niets "vals" aan.
quote:
Ik heb iig het idee dat jij jouw aversie tegen Verdonk sterk laat meewegen.
Nope, Kalou is gewoon een fantastische voetballer en ik heb vele malen meer vertrouwen in het inzicht van De Haan en Van Basten, dan van Verdonk als het op voetballen aan komt.
quote:
Daarnaast vind ik het gewoon laf van Kalou om zijn team (met zijn echte landgenoten) in de steek te laten, mede omdat zij net als Oranje waarschijnlijk deelnemen aan het wk.
Nou wil zo'n jongen eens iets voor Nederland doen, is het weer niet goed. En maar zeiken dat die allochtonen nooit hart voor dit land hebben. Ik mag hopen dat, als hij toch voor Ivoorkust gaat spelen, dat hij dan eigenhandig Nederland uit het toernooi knikkert.

Arrogant gedoe, bah!
pi_28340711
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hij staat in oranje met dezelfde bedoeling als de andere spelers: Die cup winnen!

Verder is het volledig volgens de FIFA regelementen en is er dus niets "vals" aan.
[..]
Dat het in de regelementen staat, betekent niet dat het ethisch juist is. Een speler naturaliseren is in principe belachelijk.
quote:
Nope, Kalou is gewoon een fantastische voetballer en ik heb vele malen meer vertrouwen in het inzicht van De Haan en Van Basten, dan van Verdonk als het op voetballen aan komt.
[..]
Naast het feit dat hij slechts 1 seizoen af en toe de pannen van het dak speelde, het volgende. Oranje speelt en wint ook wel zonder Kalou hoor. Onmisbaar is hij niet. Dit is voldoende om de aanvraag af te wijzen; Verdonk hoeft dus helemaal geen beoordeling van zijn capaciteiten te maken.
quote:
Nou wil zo'n jongen eens iets voor Nederland doen, is het weer niet goed. En maar zeiken dat die allochtonen nooit hart voor dit land hebben. Ik mag hopen dat, als hij toch voor Ivoorkust gaat spelen, dat hij dan eigenhandig Nederland uit het toernooi knikkert.
Tuurlijk, hij doet het voor Nederland. hoe naief kan je zijn
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:34:14 #223
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_28380791
Hij deed het ook voor Feyenoord. De ware aard van dit ventje is naar boven gekomen, hij wil Feyenoord verlaten ondanks alle hulp bij de naturalisatie. En hij wilde het Oranje-shirt misbruiken om zijn eigen trieste land te verdoezelen en de aandacht te kunnen trekken op een WK.
Het toneelstukje 'iek willa voorrah Niederlende spiejln wanta iek mij foellah Niejerlander' voert hij maar ergens anders op.
pi_28380855
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef Stpan het volgende:
Hij deed het ook voor Feyenoord. De ware aard van dit ventje is naar boven gekomen, hij wil Feyenoord verlaten ondanks alle hulp bij de naturalisatie. En hij wilde het Oranje-shirt misbruiken om zijn eigen trieste land te verdoezelen en de aandacht te kunnen trekken op een WK.
Het toneelstukje 'iek willa voorrah Niederlende spiejln wanta iek mij foellah Niejerlander' voert hij maar ergens anders op.
Ach, zo zijn alle voetballers immers. Kan het hem niet eens kwalijk nemen. Het rare is dat er nog mensen waren die dachten dat zhet zo niet werkt....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_28381232
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef aldostuta het volgende:

Dat het in de regelementen staat, betekent niet dat het ethisch juist is. Een speler naturaliseren is in principe belachelijk.
Waarom?

Jij vind het ethisch onjuist als mensen van nationaliteit veranderen?
quote:
Naast het feit dat hij slechts 1 seizoen af en toe de pannen van het dak speelde, het volgende. Oranje speelt en wint ook wel zonder Kalou hoor. Onmisbaar is hij niet. Dit is voldoende om de aanvraag af te wijzen; Verdonk hoeft dus helemaal geen beoordeling van zijn capaciteiten te maken.
Ze winnen, getuige de wedstrijd tegen Nigeria, dus niet zonder Kalou.

Verder worden topsporters in individuele sporten ook op hun capaciteiten beoordeeld, waarom zou dat voor een teamsport anders moeten zijn?
quote:
Tuurlijk, hij doet het voor Nederland. hoe naief kan je zijn
Hij kan ook z'n boeltje pakken, naar Valencia gaan en de Spaanse nationaliteit aannemen of gewoon voor Ivoorkust gaan spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')