abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28327512
Tsja, als hij er nou eens tegen Nigeria bij was geweest...
pi_28331909
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 08:32 schreef Vhiper het volgende:
Tsja, als hij er nou eens tegen Nigeria bij was geweest...
ALS Maduro goed had gespeeld
ALS Van der Struijk niet zo'n slechte verdediger was
ALS John die penalty niet had gemist

allemaal als......
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  woensdag 29 juni 2005 @ 11:55:39 #203
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_28332529
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:35 schreef kollie het volgende:

[..]

allemaal als......
Als mijn tante een pikkie had gehad, dan was't mijn oom geweest
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_28333378
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:35 schreef kollie het volgende:

[..]

allemaal als......
Allemaal niet beinvloedbaar, terwijl het meespelen van Kalou wel degelijk mogelijk was. Kalou is volgens elke coach een versterking voor het Nederlands elftal -20 en het is dus gewoonweg schandalig dat Verdonk het beter denkt te weten door te stellen dat Kalou geen versterking zou zijn geweest.

Verdonk moet gewoon eens naar de experts luisteren.
pi_28333469
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Als mijn tante een pikkie had gehad, dan was't mijn oom geweest
Of dan was je oom heameau
pi_28333633
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Allemaal niet beinvloedbaar, terwijl het meespelen van Kalou wel degelijk mogelijk was. Kalou is volgens elke coach een versterking voor het Nederlands elftal -20 en het is dus gewoonweg schandalig dat Verdonk het beter denkt te weten door te stellen dat Kalou geen versterking zou zijn geweest.

Verdonk moet gewoon eens naar de experts luisteren.
Dus met Kalou hadden we die Nigerianen opgerold???

Dankzij die rot-verdonk worden we geen wereldkampioen, ze doet het gewoon expres.... ze houdt niet van voetbal, en daarom zit ze ons dwars
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_28333781
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef kollie het volgende:

[..]

Ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2005 12:31:50 ]
pi_28333835
koffiedik kijken... blijf maar lekker dromen jongen
Bobby Robson forever!
pi_28334071
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef kollie het volgende:
koffiedik kijken... blijf maar lekker dromen jongen
Kalou is behoorlijk veel beter dan Babel, Quincy, Vincken en John.
pi_28334099
Als Afellay erbij was geweest, dat scheelt nogal. Ibrahim of Urby
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_28334200
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Kalou is behoorlijk veel beter dan Babel, Quincy, Vincken en John.
je hoort mij ook niet zeggen dat dit niet het geval is....
Ik vind het alleen onzin om te beweren dat we met Kalou wereldkampioen waren geworden
Loze beweringen, die nergens op gebaseerd zijn.
Bobby Robson forever!
pi_28334269
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef kollie het volgende:

[..]

Ik vind het alleen onzin om te beweren dat we met Kalou wereldkampioen waren geworden
Dat zeg ik ook niet
pi_28334355
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:31 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Ja.
ook zo'n loze bewering
Bobby Robson forever!
pi_28334490
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef kollie het volgende:

[..]

quote:
Dankzij die rot-verdonk worden we geen wereldkampioen,
Yup
quote:
ze doet het gewoon expres....
Yup Yup
quote:
ze houdt niet van voetbal, en daarom zit ze ons dwars
Nope, ze is mediageil en dit was voor haar weer een mooi moment om met een compleet nutteloos besluit weer de media op haar gericht te krijgen.

Het argument dat Kalou geen versterking van het Nederlands elftal zou zijn, wordt door alle experts onderuit gehaald, dus anders dan haar mediageilheid kan ik dit besluit niet verklaren.
pi_28334621
Die Verdonk zit je wel dwars he
Bobby Robson forever!
pi_28335064
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Afellay erbij was geweest, dat scheelt nogal. Ibrahim of Urby
Of als Medunjanin daar had gestaan. Scheelt ook wel wat.
pi_28335584
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 12:54 schreef kollie het volgende:
Die Verdonk zit je wel dwars he
Neem eens een kijkje in Pol en dan weet je waarom
pi_28335740
Dat zou wel heel triest zijn als hij met Oranje had meegedaan, gelukkig is het anders gelopen en zijn we niet met een nep-Nederlander uitgeschakeld tegen Nigeria.

Maarja zoals Vhiper zelf al aangeeft had hij anders gereageerd als hij geen anti-verdonk bril op had.
pi_28336827
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:21 schreef Woffel het volgende:
Dat zou wel heel triest zijn als hij met Oranje had meegedaan, gelukkig is het anders gelopen en zijn we niet met een nep-Nederlander uitgeschakeld tegen Nigeria.
Nep-Nederlander? M.a.w. iedereen die genaturaliseerd is is volgens jou geen echte Nederlander? Wat een onzin zeg!
quote:
Maarja zoals Vhiper zelf al aangeeft had hij anders gereageerd als hij geen anti-verdonk bril op had.
Ho ho, ik zeg nergens dat mijn mening anders zou zijn als er een andere minister dan Verdonk dezelfde beslissing zou hebben genomen. Ik vind de beslissing gewoon fout, dat heeft niets met de persoon Verdonk te maken. Verdonk is gewoon een minister die veel fouten maakt en dus heb ik veel kritiek op haar.
pi_28338167
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Vhiper het volgende:

Nep-Nederlander? M.a.w. iedereen die genaturaliseerd is is volgens jou geen echte Nederlander? Wat een onzin zeg!
Op papier wordt Kalou misschien een echte Nederlander, hij staat echter met andere bedoelingen in Oranje dan de rest. Dat maakt hem in mijn ogen een nep-Nederlander ja, daarnaast beschouw ik het gewoon als valsspelen.
quote:
Ho ho, ik zeg nergens dat mijn mening anders zou zijn als er een andere minister dan Verdonk dezelfde beslissing zou hebben genomen. Ik vind de beslissing gewoon fout, dat heeft niets met de persoon Verdonk te maken. Verdonk is gewoon een minister die veel fouten maakt en dus heb ik veel kritiek op haar.
Ik heb iig het idee dat jij jouw aversie tegen Verdonk sterk laat meewegen.

Daarnaast vind ik het gewoon laf van Kalou om zijn team (met zijn echte landgenoten) in de steek te laten, mede omdat zij net als Oranje waarschijnlijk deelnemen aan het wk.
pi_28338675
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Woffel het volgende:

[..]

Op papier wordt Kalou misschien een echte Nederlander, hij staat echter met andere bedoelingen in Oranje dan de rest. Dat maakt hem in mijn ogen een nep-Nederlander ja, daarnaast beschouw ik het gewoon als valsspelen.
Hij staat in oranje met dezelfde bedoeling als de andere spelers: Die cup winnen!

Verder is het volledig volgens de FIFA regelementen en is er dus niets "vals" aan.
quote:
Ik heb iig het idee dat jij jouw aversie tegen Verdonk sterk laat meewegen.
Nope, Kalou is gewoon een fantastische voetballer en ik heb vele malen meer vertrouwen in het inzicht van De Haan en Van Basten, dan van Verdonk als het op voetballen aan komt.
quote:
Daarnaast vind ik het gewoon laf van Kalou om zijn team (met zijn echte landgenoten) in de steek te laten, mede omdat zij net als Oranje waarschijnlijk deelnemen aan het wk.
Nou wil zo'n jongen eens iets voor Nederland doen, is het weer niet goed. En maar zeiken dat die allochtonen nooit hart voor dit land hebben. Ik mag hopen dat, als hij toch voor Ivoorkust gaat spelen, dat hij dan eigenhandig Nederland uit het toernooi knikkert.

Arrogant gedoe, bah!
pi_28340711
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Hij staat in oranje met dezelfde bedoeling als de andere spelers: Die cup winnen!

Verder is het volledig volgens de FIFA regelementen en is er dus niets "vals" aan.
[..]
Dat het in de regelementen staat, betekent niet dat het ethisch juist is. Een speler naturaliseren is in principe belachelijk.
quote:
Nope, Kalou is gewoon een fantastische voetballer en ik heb vele malen meer vertrouwen in het inzicht van De Haan en Van Basten, dan van Verdonk als het op voetballen aan komt.
[..]
Naast het feit dat hij slechts 1 seizoen af en toe de pannen van het dak speelde, het volgende. Oranje speelt en wint ook wel zonder Kalou hoor. Onmisbaar is hij niet. Dit is voldoende om de aanvraag af te wijzen; Verdonk hoeft dus helemaal geen beoordeling van zijn capaciteiten te maken.
quote:
Nou wil zo'n jongen eens iets voor Nederland doen, is het weer niet goed. En maar zeiken dat die allochtonen nooit hart voor dit land hebben. Ik mag hopen dat, als hij toch voor Ivoorkust gaat spelen, dat hij dan eigenhandig Nederland uit het toernooi knikkert.
Tuurlijk, hij doet het voor Nederland. hoe naief kan je zijn
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  vrijdag 1 juli 2005 @ 10:34:14 #223
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_28380791
Hij deed het ook voor Feyenoord. De ware aard van dit ventje is naar boven gekomen, hij wil Feyenoord verlaten ondanks alle hulp bij de naturalisatie. En hij wilde het Oranje-shirt misbruiken om zijn eigen trieste land te verdoezelen en de aandacht te kunnen trekken op een WK.
Het toneelstukje 'iek willa voorrah Niederlende spiejln wanta iek mij foellah Niejerlander' voert hij maar ergens anders op.
pi_28380855
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef Stpan het volgende:
Hij deed het ook voor Feyenoord. De ware aard van dit ventje is naar boven gekomen, hij wil Feyenoord verlaten ondanks alle hulp bij de naturalisatie. En hij wilde het Oranje-shirt misbruiken om zijn eigen trieste land te verdoezelen en de aandacht te kunnen trekken op een WK.
Het toneelstukje 'iek willa voorrah Niederlende spiejln wanta iek mij foellah Niejerlander' voert hij maar ergens anders op.
Ach, zo zijn alle voetballers immers. Kan het hem niet eens kwalijk nemen. Het rare is dat er nog mensen waren die dachten dat zhet zo niet werkt....
pi_28381232
quote:
Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef aldostuta het volgende:

Dat het in de regelementen staat, betekent niet dat het ethisch juist is. Een speler naturaliseren is in principe belachelijk.
Waarom?

Jij vind het ethisch onjuist als mensen van nationaliteit veranderen?
quote:
Naast het feit dat hij slechts 1 seizoen af en toe de pannen van het dak speelde, het volgende. Oranje speelt en wint ook wel zonder Kalou hoor. Onmisbaar is hij niet. Dit is voldoende om de aanvraag af te wijzen; Verdonk hoeft dus helemaal geen beoordeling van zijn capaciteiten te maken.
Ze winnen, getuige de wedstrijd tegen Nigeria, dus niet zonder Kalou.

Verder worden topsporters in individuele sporten ook op hun capaciteiten beoordeeld, waarom zou dat voor een teamsport anders moeten zijn?
quote:
Tuurlijk, hij doet het voor Nederland. hoe naief kan je zijn
Hij kan ook z'n boeltje pakken, naar Valencia gaan en de Spaanse nationaliteit aannemen of gewoon voor Ivoorkust gaan spelen.
pi_28382646
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Vhiper het volgende:

Verder worden topsporters in individuele sporten ook op hun capaciteiten beoordeeld, waarom zou dat voor een teamsport anders moeten zijn?
Ik moet zeggen dat je hier een goed punt hebt, Feyenoord werd immers kampioen dankzij Kalou.
quote:
Hij kan ook z'n boeltje pakken, naar Valencia gaan en de Spaanse nationaliteit aannemen of gewoon voor Ivoorkust gaan spelen.
Hij kan ook gewoon voor Ivoorkust gaan spelen?! Je bedoelt zeker: Hij kan ook gewoon zoals het hoort voor zijn eigen land spelen
pi_28382803
quote:

Wie zegt dat ze mét Kalou wél hadden gewonnen? Zo ken ik er namelijk ook nog wel een paar.
pi_28383161
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Woffel het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat je hier een goed punt hebt, Feyenoord werd immers kampioen dankzij Kalou.
Haal die 20 goals die Kalou gemaakt heeft bij Feyenoord er eens vanaf en ze hadden zich middenmoter of erger kunnen noemen. Stellen dat Kalou niet van grote waarde is voor Feyenoord is complete onzin.
quote:
Hij kan ook gewoon voor Ivoorkust gaan spelen?! Je bedoelt zeker: Hij kan ook gewoon zoals het hoort voor zijn eigen land spelen
Net zoals Audina voor indonesie had kunnen spelen en al die andere topsporters die wel zonder enig morren de Nederlandse nationaliteit hebben gehad.

Kalou anders behandelen slaat dus gewoon nergens op.
pi_28383190
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Noorman het volgende:

[..]

Wie zegt dat ze mét Kalou wél hadden gewonnen? Zo ken ik er namelijk ook nog wel een paar.
Ik
pi_28383216
quote:

[..]

Waarom?

Jij vind het ethisch onjuist als mensen van nationaliteit veranderen?
[..]
Als het puur in het eigen belang gebeurt wel ja
quote:
Moet ik hier echt op in gaan? Kalou is njiet beter dan Quincy of Babel, dus had het verschil niet gemaakt. Ten tweede gaat het toch over het grote Oranje?
quote:
Stokslagen zit ie niet op te wachten. En bij spanje komt ie ook nooit aan de bak. Puur eigen belang dus om het hier te proberen.
pi_28383433
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 11:55 schreef aldostuta het volgende:

Als het puur in het eigen belang gebeurt wel ja
Het is zijn nationaliteit, er hangen voor hem rechten en plichten aan, is het dan zo vreemd dat zijn keuze voor naturalisatie ook mede voor eigen belangen is ingegeven?

Verder heeft Nederland er ook belangen bij. Het is een win-win situatie. Kalou kan zich in een Oranje shirt zich meer in de spotlights spelen, terwijl Nederland een feestje kan bouwen en de economische vruchten van een wereldbeker kan gaan plukken.
quote:
Moet ik hier echt op in gaan? Kalou is njiet beter dan Quincy of Babel, dus had het verschil niet gemaakt. Ten tweede gaat het toch over het grote Oranje?
Kalou is veel beter dan Quincy of Babel, getuige zijn 20 goals in de Eredivisie, de tweede plaats op de topscorersranglijst en nee, het ging voor die versnelde procedure ook om het WK onder 20.
quote:
Stokslagen zit ie niet op te wachten. En bij spanje komt ie ook nooit aan de bak. Puur eigen belang dus om het hier te proberen.
Je onderschat Kalou flink. Spanje zou blij zijn met zo'n jongen in de spits.
pi_28383585
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Het is zijn nationaliteit, er hangen voor hem rechten en plichten aan, is het dan zo vreemd dat zijn keuze voor naturalisatie ook mede voor eigen belangen is ingegeven?

Mede... . hij wil Nederland natuurlijk een dienst bewijzen, kom op zeg.
quote:
Verder heeft Nederland er ook belangen bij. Het is een win-win situatie. Kalou kan zich in een Oranje shirt zich meer in de spotlights spelen, terwijl Nederland een feestje kan bouwen en de economische vruchten van een wereldbeker kan gaan plukken.
[..]
ZKalou is een speler die goed speelt in een goed draaiend team, niet iemand die een slecht spelend team uit de malaise trekt. zulke spelers hebben we al zat. Geen meerwaarde dus.
quote:
Kalou is veel beter dan Quincy of Babel, getuige zijn 20 goals in de Eredivisie, de tweede plaats op de topscorersranglijst [/qoute]

Dit is in de HCE, is geen goede maatstaf.

[quote]en nee, het ging voor die versnelde procedure ook om het WK onder 20.
[..]
Ok, maar had dus geen verschil gemaakt.
quote:
Kan best, maar dat kan nog niet geconcludeerd worden obv een seizoen waarin hij louter in de HCE gescoord heeft.....
En als ik zie welke opties spanje voorin heeft, moet Kalou zich nog heel erg sterk ontwikkelen om een kans te kunnen maken tussen zulke spelers.
pi_28383662
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Vhiper het volgende:

[..]

[..]

Kalou is veel beter dan Quincy of Babel, getuige zijn 20 goals in de Eredivisie, de tweede plaats op de topscorersranglijst en nee, het ging voor die versnelde procedure ook om het WK onder 20.
[..]

Waarom zouden wij als welvarend land moeten genieten van het economische voordeel wat Kalou misschien met zich meebrengt als hij genaturaliseerd wordt, terwijl een land als Ivoorkust hier veel meer behoefde aan heeft.

Daarnaast kan je Babel en Quincy niet vergelijken op he taantal doelpunten, Babel had te maken met Koeman en Quincy speelt bij Arsenal. Ahv jouw redenatie zou het feit dat Quincy speelt bij Arsenal moeten betekenen dat hij beter is dan Kalou.

Ik denk overigens dat je je vergist als je denkt dat Spanje zit te wachten op Kalou.
pi_28383837
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef aldostuta het volgende:

ZKalou is een speler die goed speelt in een goed draaiend team, niet iemand die een slecht spelend team uit de malaise trekt. zulke spelers hebben we al zat. Geen meerwaarde dus.
Ja joh, Kalou draaide slecht in het waardeloos draaiende Feyenoord
quote:
Ok, maar had dus geen verschil gemaakt.

Kan best, maar dat kan nog niet geconcludeerd worden obv een seizoen waarin hij louter in de HCE gescoord heeft.....
Waarom niet? Kuijt scoort ook alleen maar in de Eredivisie. Zeker ook niets?
quote:
En als ik zie welke opties spanje voorin heeft, moet Kalou zich nog heel erg sterk ontwikkelen om een kans te kunnen maken tussen zulke spelers.
Als zijn ontwikkeling zo doorgaat, kan hij daar in een jaar, misschien twee, zo tussen gaan staan.
pi_28383925
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Woffel het volgende:

Waarom zouden wij als welvarend land moeten genieten van het economische voordeel wat Kalou misschien met zich meebrengt als hij genaturaliseerd wordt, terwijl een land als Ivoorkust hier veel meer behoefde aan heeft.
Ach, nu wil meneer meteen aan ontwikkelingshulp doen door de ontwikkeling van Kalou in de kiem te smoren.
quote:
Daarnaast kan je Babel en Quincy niet vergelijken op he taantal doelpunten, Babel had te maken met Koeman en Quincy speelt bij Arsenal. Ahv jouw redenatie zou het feit dat Quincy speelt bij Arsenal moeten betekenen dat hij beter is dan Kalou.
Dus? Kalou had te maken met Gullit en een klote draaiend Feyenoord. Er dan toch nog 20 inleggen, getuigd van uitzonderlijke klasse, iets wat De Haan en Van Basten ook goed gezien hebben.

Heeft Quincy er bij Arsenal 20 ingelegd? Nee? Dan is hij volgens mijn redenatie dus slechter dan Kalou en dat is dus ook zo.
quote:
Ik denk overigens dat je je vergist als je denkt dat Spanje zit te wachten op Kalou.
De toekomst zal het leren, maar Kalou wordt een grote, daar ben ik van overtuigd.
pi_28384029
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:17 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ach, nu wil meneer meteen aan ontwikkelingshulp doen door de ontwikkeling van Kalou in de kiem te smoren.
Waar slaat dit nou weer op? Het succes van Kalou boven dat van Ivoorkust te stellen......

pi_28384310
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Woffel het volgende:

[..]

Waar slaat dit nou weer op? Het succes van Kalou boven dat van Ivoorkust te stellen......

Dus jij vind dat Kalou zijn toekomst, zijn keuzes in het leven, moet opgeven voor zijn land?

Ga lekker in Noord-Korea wonen ofzo
pi_28384661
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Dus jij vind dat Kalou zijn toekomst, zijn keuzes in het leven, moet opgeven voor zijn land?

Ga lekker in Noord-Korea wonen ofzo
Nee het gaat mij erom dat jij onderhand ook wel door krijgt dat Kalou alleen maar in Oranje wil spelen voor zijn eigen succes, eerst probeerde je dat nog mooi te verdoezelen.

Dat hij zijn succes boven dat van zijn eigen land Ivoorkust stelt en dat hij gemakshalve negeert dat het een eer moet zijn om voor Oranje te mogen spelen en niet toevallig omdat je daardoor verkocht kan worden aan een Engelse club, daar zet ik mijn vraagtekens bij. Ik vergat even dat mij dat een communist maakt.

HIj mag van mij best Nederlander worden, maar dat volgens de normale regels. Als hij dan later zijn land in de steek wil laten is dat niet mijn probleem.
pi_28384912
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Woffel het volgende:

[..]

Nee het gaat mij erom dat jij onderhand ook wel door krijgt dat Kalou alleen maar in Oranje wil spelen voor zijn eigen succes, eerst probeerde je dat nog mooi te verdoezelen.
Dus niet "alleen maar", hij doet het net zo goed ook voor Nederland. Hij kan immers ook een ander land uitzoeken.
quote:
Dat hij zijn succes boven dat van zijn eigen land Ivoorkust stelt en dat hij gemakshalve negeert dat het een eer moet zijn om voor Oranje te mogen spelen en niet toevallig omdat je daardoor verkocht kan worden aan een Engelse club, daar zet ik mijn vraagtekens bij. Ik vergat even dat mij dat een communist maakt.
Alsof hij het niet een eer vind om gevraagd te worden door Van Basten, want let wel, dit hele gedoe is begonnen nadat Van Basten het hem had gevraagd.
quote:
HIj mag van mij best Nederlander worden, maar dat volgens de normale regels. Als hij dan later zijn land in de steek wil laten is dat niet mijn probleem.
Uitzonderingen voor topsporters en belangrijke personen (Zoals ook de uitzondering voor Maxima) zijn normale regels!
pi_28385687
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Vhiper het volgende:

Dus niet "alleen maar", hij doet het net zo goed ook voor Nederland. Hij kan immers ook een ander land uitzoeken.
Dat is nou juist het probleem, als het aan hem ligt zoekt hij een ander land. Andere sporters die genaturaliseerd worden hebben in ieder geval affiniteit met Nederland.
quote:
Alsof hij het niet een eer vind om gevraagd te worden door Van Basten, want let wel, dit hele gedoe is begonnen nadat Van Basten het hem had gevraagd.
Dat stelt me ook teleur dat Marco dat gedaan heeft, ik zie het ook als een coach van het B-team van de plaatselijke voetbalclub die A-spelers mee laat spelen.
Marco zei vrij snel dat het niet uitmaakt waar je voetbalt, dus al speel je bij NEC etc je ook de kans maakt om opgenomen te worden in de selectie, hij had daar dus ook bij kunnen voegen dat hij ook als bondcoach van Oranje( ! ) niet naar nationaliteit kijkt.
quote:
Uitzonderingen voor topsporters en belangrijke personen (Zoals ook de uitzondering voor Maxima) zijn normale regels!
Dat klopt, echter de regels zijn zodanig opgesteld dat Verdonk de beslissing moet nemen en deze beslissing is in dit geval nee.
pi_28386633
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:13 schreef Woffel het volgende:

[..]

Dat is nou juist het probleem, als het aan hem ligt zoekt hij een ander land. Andere sporters die genaturaliseerd worden hebben in ieder geval affiniteit met Nederland.
Hij heeft anders Valencia en alle andere buitenlandse clubs afgewezen omdat ie Nederlander wil worden.
quote:
Dat stelt me ook teleur dat Marco dat gedaan heeft, ik zie het ook als een coach van het B-team van de plaatselijke voetbalclub die A-spelers mee laat spelen.
Marco zei vrij snel dat het niet uitmaakt waar je voetbalt, dus al speel je bij NEC etc je ook de kans maakt om opgenomen te worden in de selectie, hij had daar dus ook bij kunnen voegen dat hij ook als bondcoach van Oranje( ! ) niet naar nationaliteit kijkt.
Marco heeft gewoon gelijk en zolang hij blijft winnen doet hij z'n werk gewoon goed. Of hij daar nou de jongens van Ajax, of het bierteam uit de 6e klasse voor gebruikt.
quote:
Dat klopt, echter de regels zijn zodanig opgesteld dat Verdonk de beslissing moet nemen en deze beslissing is in dit geval nee.
We leven hier niet in een dictatuur. Verdonk dient haar beslissing consequent te nemen, dat heeft ze dus niet gedaan. Kalou gaat in beroep, ik hoop dat ie dat wint, zo niet, hoop ik echt van ganze harte dat Kalou eigenhandig Nederland op het volgende naar huis trapt.
pi_28389282
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 13:37 schreef Vhiper het volgende:

Hij heeft anders Valencia en alle andere buitenlandse clubs afgewezen omdat ie Nederlander wil worden.
DIe heeft hij vast afgewezen omdat hij dan naar Engeland kan, daar waar betere contracten voor hem liggen te wachten.
quote:
Marco heeft gewoon gelijk en zolang hij blijft winnen doet hij z'n werk gewoon goed. Of hij daar nou de jongens van Ajax, of het bierteam uit de 6e klasse voor gebruikt.
Als hij blijft winnen, zoals hij nu dus al doet waarom heeft hij Kalou dan nog nodig?

[qoute]
We leven hier niet in een dictatuur. Verdonk dient haar beslissing consequent te nemen, dat heeft ze dus niet gedaan. Kalou gaat in beroep, ik hoop dat ie dat wint, zo niet, hoop ik echt van ganze harte dat Kalou eigenhandig Nederland op het volgende naar huis trapt.
[/quote]

Ik hoop ook van harte dat Kalou verder komt met Ivoorkust en geschiedenis voor zichzelf en het land schrijft.
Ik zie hem dan ook liever als Ivooriaanse speler met tolk een interview aan de NOS te geven dan als Oranje speler met tolk.
pi_28389746
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef Woffel het volgende:

DIe heeft hij vast afgewezen omdat hij dan naar Engeland kan, daar waar betere contracten voor hem liggen te wachten.
Als dat zo zou zijn, had ie nu wel in Engeland gezeten. Gezien het feit dat dat niet het geval is en het feit dat Kalou zelf heeft gezegd niet uit Nederland weg te willen, omdat hij wil naturaliseren, lijkt me dat dus niet het geval.
quote:
Als hij blijft winnen, zoals hij nu dus al doet waarom heeft hij Kalou dan nog nodig?[qoute]

Omdat hij vind dat hij met Kalou een nog sterker team heeft. Als Kalou ons er in een wedstrijd op het WK doorheen sleept, heeft ie z'n waarde al bewezen.

[quote]Ik hoop ook van harte dat Kalou verder komt met Ivoorkust en geschiedenis voor zichzelf en het land schrijft.
Ik zie hem dan ook liever als Ivooriaanse speler met tolk een interview aan de NOS te geven dan als Oranje speler met tolk.
Blijkbaar gaat het jou dus liever om wat jij ziet wat er met Kalou gebeurt, dan hoe Kalou daar zelf over denkt.
pi_28390024
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:02 schreef Vhiper het volgende:

Blijkbaar gaat het jou dus liever om wat jij ziet wat er met Kalou gebeurt, dan hoe Kalou daar zelf over denkt.
Kalou mag van mij denken wat hij wil, alleen mag onderhand wel duidelijk zijn dat ik het niet zie zitten dat een nep-Nederlander(def. hiervan heb ik ook al uitgelegd) plaatsneemt in Oranje.

Zoals ik al zei, Kalou heeft totaal geen affiniteit met Nederland. Hij kan daarnaast amper aan een praatje houden in het Nederlands, dat zou wat zijn communicatiestoorenissen in een nationaal elftal

En volgens mij hanteert Engeland strenge regelgeving wat betreft het aantal spelers afkomstig buiten Europa bij een club
pi_28391034
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:11 schreef Woffel het volgende:

Kalou mag van mij denken wat hij wil, alleen mag onderhand wel duidelijk zijn dat ik het niet zie zitten dat een nep-Nederlander(def. hiervan heb ik ook al uitgelegd) plaatsneemt in Oranje.
Jouw probleem.
quote:
Zoals ik al zei, Kalou heeft totaal geen affiniteit met Nederland. Hij kan daarnaast amper aan een praatje houden in het Nederlands, dat zou wat zijn communicatiestoorenissen in een nationaal elftal
Onzin, reeds 100x uitgelegd.
quote:
En volgens mij hanteert Engeland strenge regelgeving wat betreft het aantal spelers afkomstig buiten Europa bij een club
So what?

Verdonk moet gewoon haar beleid consequent toepassen en als dat betekend dat Kalou niet voor een vergunning in aanmerking komt, dan dient ze die voor Audina en Maxima ook in te trekken en dan gaan die twee ook maar lekker op de "normale" manier op hun Nederlandse paspoort wachten.

Maxima mag overigens dan ook meteen op het eerstvolgende vliegtuig richting Argentinie gezet worden. Ze is hier immers zonder MVV binnengekomen en voor Argentinie geldt een visumplicht.

Verdonk kan natuurlijk ook gewoon toegeven dat ze niet consequent is, dat ze Kalou gebruikt heeft om in de pers een wit voetje bij bepaalde Nederlanders te halen en dat ze dus compleet incompetent als minister is en haar ontslag indient. Dan ben ik ook tevreden
pi_28391209
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:45 schreef Vhiper het volgende:

Jouw probleem.
Ehm Kalou is blijkbaar degene met een probleem ik niet, hij is immers niet geanturaliseerd
quote:
Onzin, reeds 100x uitgelegd.
Ja het is onderhand wel duidelijk dat Verdonk jouw drijfveer is.
quote:
So what?
So what?!! Dat is de reden dat Kalou in Oranje wil, niets anders. Dat jij elke keer door wil laten schemeren hoe naief je bent...
pi_28391549
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 15:51 schreef Woffel het volgende:

[..]

Ehm Kalou is blijkbaar degene met een probleem ik niet, hij is immers niet geanturaliseerd
Gelukkig geeft Kalou niet op en is hij in hoger beroep gegaan
quote:
Ja het is onderhand wel duidelijk dat Verdonk jouw drijfveer is.
Voor de helft. Ze heeft duidelijk een verkeerde beslissing genomen, voor de andere helft wil ik wel eens iemand in een oranjeshirt die gouden beker zien vasthouden en of het nou Kalou is die in dat shirt zit, zal me echt m'n reet roesten.
quote:
So what?!! Dat is de reden dat Kalou in Oranje wil, niets anders. Dat jij elke keer door wil laten schemeren hoe naief je bent...
Je hebt dan anders nog steeds niet kunnen bewijzen. Verder, al zou dat zo zijn, nogmaals, dat interesseert me geen reet.
pi_28410985
quote:
Voor de helft. Ze heeft duidelijk een verkeerde beslissing genomen, voor de andere helft wil ik wel eens iemand in een oranjeshirt die gouden beker zien vasthouden en of het nou Kalou is die in dat shirt zit, zal me echt m'n reet roesten.
Het is het Nederlands elftal. Wat begrijp je daar niet aan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 2 juli 2005 @ 13:51:33 #249
107445 Jajong
Hadouken!
pi_28411856
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Het is het Nederlands elftal. Wat begrijp je daar niet aan?
Als hij genaturaliseert zou worden, was het een Nederlander. Wat begrijp je daar niet aan?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_28411956
quote:
Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef Jajong het volgende:

[..]

Als hij genaturaliseert zou worden, was het een Nederlander. Wat begrijp je daar niet aan?

Een nationaal elftal moet bestaan uit Nederlanders, Duitsers, Belgen, Italianen... whatever... spelers uit het eigen land, geen genaturaliseerde spelers. Kalou gaat maar lekker met Ivoorkust naar het WK.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')