ALS Maduro goed had gespeeldquote:Op woensdag 29 juni 2005 08:32 schreef Vhiper het volgende:
Tsja, als hij er nou eens tegen Nigeria bij was geweest...![]()
Als mijn tante een pikkie had gehad, dan was't mijn oom geweestquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:35 schreef kollie het volgende:
[..]
ALS Maduro goed had gespeeld
ALS Van der Struijk niet zo'n slechte verdediger was
ALS John die penalty niet had gemist
allemaal als......
Allemaal niet beinvloedbaar, terwijl het meespelen van Kalou wel degelijk mogelijk was. Kalou is volgens elke coach een versterking voor het Nederlands elftal -20 en het is dus gewoonweg schandalig dat Verdonk het beter denkt te weten door te stellen dat Kalou geen versterking zou zijn geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2005 11:35 schreef kollie het volgende:
[..]
ALS Maduro goed had gespeeld
ALS Van der Struijk niet zo'n slechte verdediger was
ALS John die penalty niet had gemist
allemaal als......
Of dan was je oom heameauquote:Op woensdag 29 juni 2005 11:55 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Als mijn tante een pikkie had gehad, dan was't mijn oom geweest
Dus met Kalou hadden we die Nigerianen opgerold???quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:20 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Allemaal niet beinvloedbaar, terwijl het meespelen van Kalou wel degelijk mogelijk was. Kalou is volgens elke coach een versterking voor het Nederlands elftal -20 en het is dus gewoonweg schandalig dat Verdonk het beter denkt te weten door te stellen dat Kalou geen versterking zou zijn geweest.
Verdonk moet gewoon eens naar de experts luisteren.
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef kollie het volgende:
[..]
Dus met Kalou hadden we die Nigerianen opgerold???
Kalou is behoorlijk veel beter dan Babel, Quincy, Vincken en John.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:32 schreef kollie het volgende:
koffiedik kijken... blijf maar lekker dromen jongen![]()
je hoort mij ook niet zeggen dat dit niet het geval is....quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Kalou is behoorlijk veel beter dan Babel, Quincy, Vincken en John.
Dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 29 juni 2005 12:43 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik vind het alleen onzin om te beweren dat we met Kalou wereldkampioen waren geworden![]()
ook zo'n loze beweringquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:27 schreef kollie het volgende:
[..]
Dus met Kalou hadden we die Nigerianen opgerold???
Yupquote:Dankzij die rot-verdonk worden we geen wereldkampioen,
Yup Yupquote:ze doet het gewoon expres....
Nope, ze is mediageil en dit was voor haar weer een mooi moment om met een compleet nutteloos besluit weer de media op haar gericht te krijgen.quote:ze houdt niet van voetbal, en daarom zit ze ons dwars![]()
Of als Medunjanin daar had gestaan. Scheelt ook wel wat.quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:40 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Afellay erbij was geweest, dat scheelt nogal. Ibrahim of Urby
Nep-Nederlander? M.a.w. iedereen die genaturaliseerd is is volgens jou geen echte Nederlander? Wat een onzin zeg!quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:21 schreef Woffel het volgende:
Dat zou wel heel triest zijn als hij met Oranje had meegedaan, gelukkig is het anders gelopen en zijn we niet met een nep-Nederlander uitgeschakeld tegen Nigeria.
Ho ho, ik zeg nergens dat mijn mening anders zou zijn als er een andere minister dan Verdonk dezelfde beslissing zou hebben genomen. Ik vind de beslissing gewoon fout, dat heeft niets met de persoon Verdonk te maken. Verdonk is gewoon een minister die veel fouten maakt en dus heb ik veel kritiek op haar.quote:Maarja zoals Vhiper zelf al aangeeft had hij anders gereageerd als hij geen anti-verdonk bril op had.
Op papier wordt Kalou misschien een echte Nederlander, hij staat echter met andere bedoelingen in Oranje dan de rest. Dat maakt hem in mijn ogen een nep-Nederlander ja, daarnaast beschouw ik het gewoon als valsspelen.quote:Op woensdag 29 juni 2005 13:48 schreef Vhiper het volgende:
Nep-Nederlander? M.a.w. iedereen die genaturaliseerd is is volgens jou geen echte Nederlander? Wat een onzin zeg!
Ik heb iig het idee dat jij jouw aversie tegen Verdonk sterk laat meewegen.quote:Ho ho, ik zeg nergens dat mijn mening anders zou zijn als er een andere minister dan Verdonk dezelfde beslissing zou hebben genomen. Ik vind de beslissing gewoon fout, dat heeft niets met de persoon Verdonk te maken. Verdonk is gewoon een minister die veel fouten maakt en dus heb ik veel kritiek op haar.
Hij staat in oranje met dezelfde bedoeling als de andere spelers: Die cup winnen!quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:23 schreef Woffel het volgende:
[..]
Op papier wordt Kalou misschien een echte Nederlander, hij staat echter met andere bedoelingen in Oranje dan de rest. Dat maakt hem in mijn ogen een nep-Nederlander ja, daarnaast beschouw ik het gewoon als valsspelen.
Nope, Kalou is gewoon een fantastische voetballer en ik heb vele malen meer vertrouwen in het inzicht van De Haan en Van Basten, dan van Verdonk als het op voetballen aan komt.quote:Ik heb iig het idee dat jij jouw aversie tegen Verdonk sterk laat meewegen.
Nou wil zo'n jongen eens iets voor Nederland doen, is het weer niet goed. En maar zeiken dat die allochtonen nooit hart voor dit land hebben. Ik mag hopen dat, als hij toch voor Ivoorkust gaat spelen, dat hij dan eigenhandig Nederland uit het toernooi knikkert.quote:Daarnaast vind ik het gewoon laf van Kalou om zijn team (met zijn echte landgenoten) in de steek te laten, mede omdat zij net als Oranje waarschijnlijk deelnemen aan het wk.
Dat het in de regelementen staat, betekent niet dat het ethisch juist is. Een speler naturaliseren is in principe belachelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2005 14:37 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Hij staat in oranje met dezelfde bedoeling als de andere spelers: Die cup winnen!
Verder is het volledig volgens de FIFA regelementen en is er dus niets "vals" aan.
[..]
Naast het feit dat hij slechts 1 seizoen af en toe de pannen van het dak speelde, het volgende. Oranje speelt en wint ook wel zonder Kalou hoor. Onmisbaar is hij niet. Dit is voldoende om de aanvraag af te wijzen; Verdonk hoeft dus helemaal geen beoordeling van zijn capaciteiten te maken.quote:Nope, Kalou is gewoon een fantastische voetballer en ik heb vele malen meer vertrouwen in het inzicht van De Haan en Van Basten, dan van Verdonk als het op voetballen aan komt.
[..]
Tuurlijk, hij doet het voor Nederland. hoe naief kan je zijnquote:Nou wil zo'n jongen eens iets voor Nederland doen, is het weer niet goed. En maar zeiken dat die allochtonen nooit hart voor dit land hebben. Ik mag hopen dat, als hij toch voor Ivoorkust gaat spelen, dat hij dan eigenhandig Nederland uit het toernooi knikkert.
Ach, zo zijn alle voetballers immers. Kan het hem niet eens kwalijk nemen. Het rare is dat er nog mensen waren die dachten dat zhet zo niet werkt....quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:34 schreef Stpan het volgende:
Hij deed het ook voor Feyenoord. De ware aard van dit ventje is naar boven gekomen, hij wil Feyenoord verlaten ondanks alle hulp bij de naturalisatie. En hij wilde het Oranje-shirt misbruiken om zijn eigen trieste land te verdoezelen en de aandacht te kunnen trekken op een WK.
Het toneelstukje 'iek willa voorrah Niederlende spiejln wanta iek mij foellah Niejerlander' voert hij maar ergens anders op.
Waarom?quote:Op woensdag 29 juni 2005 15:29 schreef aldostuta het volgende:
Dat het in de regelementen staat, betekent niet dat het ethisch juist is. Een speler naturaliseren is in principe belachelijk.
Ze winnen, getuige de wedstrijd tegen Nigeria, dus niet zonder Kalou.quote:Naast het feit dat hij slechts 1 seizoen af en toe de pannen van het dak speelde, het volgende. Oranje speelt en wint ook wel zonder Kalou hoor. Onmisbaar is hij niet. Dit is voldoende om de aanvraag af te wijzen; Verdonk hoeft dus helemaal geen beoordeling van zijn capaciteiten te maken.
Hij kan ook z'n boeltje pakken, naar Valencia gaan en de Spaanse nationaliteit aannemen of gewoon voor Ivoorkust gaan spelen.quote:Tuurlijk, hij doet het voor Nederland. hoe naief kan je zijn
Ik moet zeggen dat je hier een goed punt hebt, Feyenoord werd immers kampioen dankzij Kalou.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Vhiper het volgende:
Ze winnen, getuige de wedstrijd tegen Nigeria, dus niet zonder Kalou.
Verder worden topsporters in individuele sporten ook op hun capaciteiten beoordeeld, waarom zou dat voor een teamsport anders moeten zijn?
Hij kan ook gewoon voor Ivoorkust gaan spelen?! Je bedoelt zeker: Hij kan ook gewoon zoals het hoort voor zijn eigen land spelenquote:Hij kan ook z'n boeltje pakken, naar Valencia gaan en de Spaanse nationaliteit aannemen of gewoon voor Ivoorkust gaan spelen.
Wie zegt dat ze mét Kalou wél hadden gewonnen? Zo ken ik er namelijk ook nog wel een paar.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Vhiper het volgende:
Ze winnen, getuige de wedstrijd tegen Nigeria, dus niet zonder Kalou.
Haal die 20 goals die Kalou gemaakt heeft bij Feyenoord er eens vanaf en ze hadden zich middenmoter of erger kunnen noemen. Stellen dat Kalou niet van grote waarde is voor Feyenoord is complete onzin.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:37 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat je hier een goed punt hebt, Feyenoord werd immers kampioen dankzij Kalou.
Net zoals Audina voor indonesie had kunnen spelen en al die andere topsporters die wel zonder enig morren de Nederlandse nationaliteit hebben gehad.quote:Hij kan ook gewoon voor Ivoorkust gaan spelen?! Je bedoelt zeker: Hij kan ook gewoon zoals het hoort voor zijn eigen land spelen
Ikquote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:42 schreef Noorman het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze mét Kalou wél hadden gewonnen? Zo ken ik er namelijk ook nog wel een paar.![]()
Als het puur in het eigen belang gebeurt wel jaquote:Op vrijdag 1 juli 2005 10:50 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Waarom?
Jij vind het ethisch onjuist als mensen van nationaliteit veranderen?
[..]
Moet ik hier echt op in gaan? Kalou is njiet beter dan Quincy of Babel, dus had het verschil niet gemaakt. Ten tweede gaat het toch over het grote Oranje?quote:Ze winnen, getuige de wedstrijd tegen Nigeria, dus niet zonder Kalou.![]()
Stokslagen zit ie niet op te wachten. En bij spanje komt ie ook nooit aan de bak. Puur eigen belang dus om het hier te proberen.quote:Hij kan ook z'n boeltje pakken, naar Valencia gaan en de Spaanse nationaliteit aannemen of gewoon voor Ivoorkust gaan spelen.
Het is zijn nationaliteit, er hangen voor hem rechten en plichten aan, is het dan zo vreemd dat zijn keuze voor naturalisatie ook mede voor eigen belangen is ingegeven?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 11:55 schreef aldostuta het volgende:
Als het puur in het eigen belang gebeurt wel ja
Kalou is veel beter dan Quincy of Babel, getuige zijn 20 goals in de Eredivisie, de tweede plaats op de topscorersranglijst en nee, het ging voor die versnelde procedure ook om het WK onder 20.quote:Moet ik hier echt op in gaan? Kalou is njiet beter dan Quincy of Babel, dus had het verschil niet gemaakt. Ten tweede gaat het toch over het grote Oranje?
Je onderschat Kalou flink. Spanje zou blij zijn met zo'n jongen in de spits.quote:Stokslagen zit ie niet op te wachten. En bij spanje komt ie ook nooit aan de bak. Puur eigen belang dus om het hier te proberen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Het is zijn nationaliteit, er hangen voor hem rechten en plichten aan, is het dan zo vreemd dat zijn keuze voor naturalisatie ook mede voor eigen belangen is ingegeven?
ZKalou is een speler die goed speelt in een goed draaiend team, niet iemand die een slecht spelend team uit de malaise trekt. zulke spelers hebben we al zat. Geen meerwaarde dus.quote:Verder heeft Nederland er ook belangen bij. Het is een win-win situatie. Kalou kan zich in een Oranje shirt zich meer in de spotlights spelen, terwijl Nederland een feestje kan bouwen en de economische vruchten van een wereldbeker kan gaan plukken.
[..]
Ok, maar had dus geen verschil gemaakt.quote:Kalou is veel beter dan Quincy of Babel, getuige zijn 20 goals in de Eredivisie, de tweede plaats op de topscorersranglijst [/qoute]
Dit is in de HCE, is geen goede maatstaf.
[quote]en nee, het ging voor die versnelde procedure ook om het WK onder 20.
[..]
Kan best, maar dat kan nog niet geconcludeerd worden obv een seizoen waarin hij louter in de HCE gescoord heeft.....quote:Je onderschat Kalou flink. Spanje zou blij zijn met zo'n jongen in de spits.
Waarom zouden wij als welvarend land moeten genieten van het economische voordeel wat Kalou misschien met zich meebrengt als hij genaturaliseerd wordt, terwijl een land als Ivoorkust hier veel meer behoefde aan heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:01 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Het is zijn nationaliteit, er hangen voor hem rechten en plichten aan, is het dan zo vreemd dat zijn keuze voor naturalisatie ook mede voor eigen belangen is ingegeven?
Verder heeft Nederland er ook belangen bij. Het is een win-win situatie. Kalou kan zich in een Oranje shirt zich meer in de spotlights spelen, terwijl Nederland een feestje kan bouwen en de economische vruchten van een wereldbeker kan gaan plukken.
[..]
Kalou is veel beter dan Quincy of Babel, getuige zijn 20 goals in de Eredivisie, de tweede plaats op de topscorersranglijst en nee, het ging voor die versnelde procedure ook om het WK onder 20.
[..]
Je onderschat Kalou flink. Spanje zou blij zijn met zo'n jongen in de spits.
Ja joh, Kalou draaide slecht in het waardeloos draaiende Feyenoordquote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:06 schreef aldostuta het volgende:
ZKalou is een speler die goed speelt in een goed draaiend team, niet iemand die een slecht spelend team uit de malaise trekt. zulke spelers hebben we al zat. Geen meerwaarde dus.
Waarom niet? Kuijt scoort ook alleen maar in de Eredivisie. Zeker ook niets?quote:Ok, maar had dus geen verschil gemaakt.
Kan best, maar dat kan nog niet geconcludeerd worden obv een seizoen waarin hij louter in de HCE gescoord heeft.....
Als zijn ontwikkeling zo doorgaat, kan hij daar in een jaar, misschien twee, zo tussen gaan staan.quote:En als ik zie welke opties spanje voorin heeft, moet Kalou zich nog heel erg sterk ontwikkelen om een kans te kunnen maken tussen zulke spelers.
Ach, nu wil meneer meteen aan ontwikkelingshulp doen door de ontwikkeling van Kalou in de kiem te smoren.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:08 schreef Woffel het volgende:
Waarom zouden wij als welvarend land moeten genieten van het economische voordeel wat Kalou misschien met zich meebrengt als hij genaturaliseerd wordt, terwijl een land als Ivoorkust hier veel meer behoefde aan heeft.
Dus? Kalou had te maken met Gullit en een klote draaiend Feyenoord. Er dan toch nog 20 inleggen, getuigd van uitzonderlijke klasse, iets wat De Haan en Van Basten ook goed gezien hebben.quote:Daarnaast kan je Babel en Quincy niet vergelijken op he taantal doelpunten, Babel had te maken met Koeman en Quincy speelt bij Arsenal. Ahv jouw redenatie zou het feit dat Quincy speelt bij Arsenal moeten betekenen dat hij beter is dan Kalou.
De toekomst zal het leren, maar Kalou wordt een grote, daar ben ik van overtuigd.quote:Ik denk overigens dat je je vergist als je denkt dat Spanje zit te wachten op Kalou.
Waar slaat dit nou weer op? Het succes van Kalou boven dat van Ivoorkust te stellen......quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:17 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Ach, nu wil meneer meteen aan ontwikkelingshulp doen door de ontwikkeling van Kalou in de kiem te smoren.
Dus jij vind dat Kalou zijn toekomst, zijn keuzes in het leven, moet opgeven voor zijn land?quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:21 schreef Woffel het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Het succes van Kalou boven dat van Ivoorkust te stellen......
![]()
![]()
Nee het gaat mij erom dat jij onderhand ook wel door krijgt dat Kalou alleen maar in Oranje wil spelen voor zijn eigen succes, eerst probeerde je dat nog mooi te verdoezelen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:29 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Dus jij vind dat Kalou zijn toekomst, zijn keuzes in het leven, moet opgeven voor zijn land?
Ga lekker in Noord-Korea wonen ofzo![]()
Dus niet "alleen maar", hij doet het net zo goed ook voor Nederland. Hij kan immers ook een ander land uitzoeken.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:40 schreef Woffel het volgende:
[..]
Nee het gaat mij erom dat jij onderhand ook wel door krijgt dat Kalou alleen maar in Oranje wil spelen voor zijn eigen succes, eerst probeerde je dat nog mooi te verdoezelen.
Alsof hij het niet een eer vind om gevraagd te worden door Van Basten, want let wel, dit hele gedoe is begonnen nadat Van Basten het hem had gevraagd.quote:Dat hij zijn succes boven dat van zijn eigen land Ivoorkust stelt en dat hij gemakshalve negeert dat het een eer moet zijn om voor Oranje te mogen spelen en niet toevallig omdat je daardoor verkocht kan worden aan een Engelse club, daar zet ik mijn vraagtekens bij. Ik vergat even dat mij dat een communist maakt.
Uitzonderingen voor topsporters en belangrijke personen (Zoals ook de uitzondering voor Maxima) zijn normale regels!quote:HIj mag van mij best Nederlander worden, maar dat volgens de normale regels. Als hij dan later zijn land in de steek wil laten is dat niet mijn probleem.
Dat is nou juist het probleem, als het aan hem ligt zoekt hij een ander land. Andere sporters die genaturaliseerd worden hebben in ieder geval affiniteit met Nederland.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 12:49 schreef Vhiper het volgende:
Dus niet "alleen maar", hij doet het net zo goed ook voor Nederland. Hij kan immers ook een ander land uitzoeken.
Dat stelt me ook teleur dat Marco dat gedaan heeft, ik zie het ook als een coach van het B-team van de plaatselijke voetbalclub die A-spelers mee laat spelen.quote:Alsof hij het niet een eer vind om gevraagd te worden door Van Basten, want let wel, dit hele gedoe is begonnen nadat Van Basten het hem had gevraagd.
Dat klopt, echter de regels zijn zodanig opgesteld dat Verdonk de beslissing moet nemen en deze beslissing is in dit geval nee.quote:Uitzonderingen voor topsporters en belangrijke personen (Zoals ook de uitzondering voor Maxima) zijn normale regels!
Hij heeft anders Valencia en alle andere buitenlandse clubs afgewezen omdat ie Nederlander wil worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:13 schreef Woffel het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem, als het aan hem ligt zoekt hij een ander land. Andere sporters die genaturaliseerd worden hebben in ieder geval affiniteit met Nederland.
Marco heeft gewoon gelijk en zolang hij blijft winnen doet hij z'n werk gewoon goed. Of hij daar nou de jongens van Ajax, of het bierteam uit de 6e klasse voor gebruikt.quote:Dat stelt me ook teleur dat Marco dat gedaan heeft, ik zie het ook als een coach van het B-team van de plaatselijke voetbalclub die A-spelers mee laat spelen.
Marco zei vrij snel dat het niet uitmaakt waar je voetbalt, dus al speel je bij NEC etc je ook de kans maakt om opgenomen te worden in de selectie, hij had daar dus ook bij kunnen voegen dat hij ook als bondcoach van Oranje( ! ) niet naar nationaliteit kijkt.
We leven hier niet in een dictatuur. Verdonk dient haar beslissing consequent te nemen, dat heeft ze dus niet gedaan. Kalou gaat in beroep, ik hoop dat ie dat wint, zo niet, hoop ik echt van ganze harte dat Kalou eigenhandig Nederland op het volgende naar huis trapt.quote:Dat klopt, echter de regels zijn zodanig opgesteld dat Verdonk de beslissing moet nemen en deze beslissing is in dit geval nee.
DIe heeft hij vast afgewezen omdat hij dan naar Engeland kan, daar waar betere contracten voor hem liggen te wachten.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 13:37 schreef Vhiper het volgende:
Hij heeft anders Valencia en alle andere buitenlandse clubs afgewezen omdat ie Nederlander wil worden.
Als hij blijft winnen, zoals hij nu dus al doet waarom heeft hij Kalou dan nog nodig?quote:Marco heeft gewoon gelijk en zolang hij blijft winnen doet hij z'n werk gewoon goed. Of hij daar nou de jongens van Ajax, of het bierteam uit de 6e klasse voor gebruikt.
Als dat zo zou zijn, had ie nu wel in Engeland gezeten. Gezien het feit dat dat niet het geval is en het feit dat Kalou zelf heeft gezegd niet uit Nederland weg te willen, omdat hij wil naturaliseren, lijkt me dat dus niet het geval.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:50 schreef Woffel het volgende:
DIe heeft hij vast afgewezen omdat hij dan naar Engeland kan, daar waar betere contracten voor hem liggen te wachten.
Blijkbaar gaat het jou dus liever om wat jij ziet wat er met Kalou gebeurt, dan hoe Kalou daar zelf over denkt.quote:Als hij blijft winnen, zoals hij nu dus al doet waarom heeft hij Kalou dan nog nodig?[qoute]
Omdat hij vind dat hij met Kalou een nog sterker team heeft. Als Kalou ons er in een wedstrijd op het WK doorheen sleept, heeft ie z'n waarde al bewezen.
[quote]Ik hoop ook van harte dat Kalou verder komt met Ivoorkust en geschiedenis voor zichzelf en het land schrijft.
Ik zie hem dan ook liever als Ivooriaanse speler met tolk een interview aan de NOS te geven dan als Oranje speler met tolk.
Kalou mag van mij denken wat hij wil, alleen mag onderhand wel duidelijk zijn dat ik het niet zie zitten dat een nep-Nederlander(def. hiervan heb ik ook al uitgelegd) plaatsneemt in Oranje.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:02 schreef Vhiper het volgende:
Blijkbaar gaat het jou dus liever om wat jij ziet wat er met Kalou gebeurt, dan hoe Kalou daar zelf over denkt.
Jouw probleem.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:11 schreef Woffel het volgende:
Kalou mag van mij denken wat hij wil, alleen mag onderhand wel duidelijk zijn dat ik het niet zie zitten dat een nep-Nederlander(def. hiervan heb ik ook al uitgelegd) plaatsneemt in Oranje.
Onzin, reeds 100x uitgelegd.quote:Zoals ik al zei, Kalou heeft totaal geen affiniteit met Nederland. Hij kan daarnaast amper aan een praatje houden in het Nederlands, dat zou wat zijn communicatiestoorenissen in een nationaal elftal![]()
So what?quote:En volgens mij hanteert Engeland strenge regelgeving wat betreft het aantal spelers afkomstig buiten Europa bij een club
Ehm Kalou is blijkbaar degene met een probleem ik niet, hij is immers niet geanturaliseerdquote:
Ja het is onderhand wel duidelijk dat Verdonk jouw drijfveer is.quote:Onzin, reeds 100x uitgelegd.
So what?!! Dat is de reden dat Kalou in Oranje wil, niets anders. Dat jij elke keer door wil laten schemeren hoe naief je bent...quote:So what?
Gelukkig geeft Kalou niet op en is hij in hoger beroep gegaanquote:Op vrijdag 1 juli 2005 15:51 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ehm Kalou is blijkbaar degene met een probleem ik niet, hij is immers niet geanturaliseerd![]()
Voor de helft. Ze heeft duidelijk een verkeerde beslissing genomen, voor de andere helft wil ik wel eens iemand in een oranjeshirt die gouden beker zien vasthouden en of het nou Kalou is die in dat shirt zit, zal me echt m'n reet roesten.quote:Ja het is onderhand wel duidelijk dat Verdonk jouw drijfveer is.
Je hebt dan anders nog steeds niet kunnen bewijzen. Verder, al zou dat zo zijn, nogmaals, dat interesseert me geen reet.quote:So what?!! Dat is de reden dat Kalou in Oranje wil, niets anders. Dat jij elke keer door wil laten schemeren hoe naief je bent...
Het is het Nederlands elftal. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Voor de helft. Ze heeft duidelijk een verkeerde beslissing genomen, voor de andere helft wil ik wel eens iemand in een oranjeshirt die gouden beker zien vasthouden en of het nou Kalou is die in dat shirt zit, zal me echt m'n reet roesten.
Als hij genaturaliseert zou worden, was het een Nederlander. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is het Nederlands elftal. Wat begrijp je daar niet aan?
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:51 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als hij genaturaliseert zou worden, was het een Nederlander. Wat begrijp je daar niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |