helaas nog 1 jaar studeren, maar daarna ben ik wegquote:Op vrijdag 10 juni 2005 09:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik heb het ff gemist... maar wanneer ga jij naar Australië ??
oke je hebt mail als het goed isquote:Op zaterdag 11 juni 2005 11:06 schreef Gumtree het volgende:
voor diegene die nog een reisverhalen website in de aanbieding hebben, stuur mij ff een mailtje en ik zet ze op de http://australie-reisverhalen.pagina.nl
mail naar australie-reisverhalen@pagina.nl
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:32 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Yes yes nog 1 dag...![]()
Zal jullie over een weekje wel ff laten weten hoe het is![]()
Nee had je nog niet gevraagdquote:Op dinsdag 14 juni 2005 11:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]moet je doen !! had je nog een weblog? of had ik dat al gevraagd?
Ik ben benieuwd naar je verhalen... dan weet ik waar ik waar ik rekening mee moet houden als ik 17 oktober ga
Stiekem ben ik zo jaloers op je... zou zo mee willen.. .maar helaas moet ik nog een paar maanden wachten tot ik ga... hoeveel geld neem je eignelijk mee (beetje onbeleefde vraag misschienquote:Op dinsdag 14 juni 2005 17:39 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Nee had je nog niet gevraagd![]()
Maar dat is www.karindownunder.nl
Er staat nog niks maar dat word gedaan (ben zelf niet zo handig met het internet dus een vriend van mij fixt hem)
ja..wat ik al zei..zal jullie op de hoogte houden![]()
Ik neem aan dat je nog wel op Fok! komtquote:Op woensdag 15 juni 2005 07:35 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
hehe jahaa
Whoehoee nog 8 uurtjes en dan 5 dgn Bangkok!!
Ik heb 3800 euro om mee te nemen en krijg volgende maand nog wat salaris +vak.uren...gok op zo'n 700 euro
En wie weet idd!!
wat wil je er voor hebben en waar staat ie in ozzieland?quote:Op donderdag 16 juni 2005 14:30 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik vlieg volgende week zaterdag naar huis![]()
* AtDaMotDaMotDa heeft nog wel een leuk campervannetje te koop
quote:Rego until end of 10/2005
current odometer is 169.000.
• new reconditioned engine (warranty until 13/01/2006),
• new battery (still 2 year of warranty),
• new radiator,
• new waterpump,
• new condenser,
• overhauled and cleaned carby
• recently renewed spark-plugs, points and ignition coil.
Campervan has a built-in
• oven and stove,
• 3-way fridge (works on 240V, 12V and gas),
• water-tap and sink
• storage space & closets
• seats 4 people
• sleeps 2 people
Comes with camping equipment: 2 gas bottles, Jerry can, pots and pans, 2 camping chairs, camping table, cutlery and plates,
$5250,- O.N.O
is dat incl ticket en andere aanschaf spullen?quote:Op woensdag 15 juni 2005 07:35 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
hehe jahaa
Whoehoee nog 8 uurtjes en dan 5 dgn Bangkok!!
Ik heb 3800 euro om mee te nemen en krijg volgende maand nog wat salaris +vak.uren...gok op zo'n 700 euro
En wie weet idd!!
Ik snap wat je bedoelt... ik probeer de hele maand Sept te werken en dat geld voor de eerste maanden Sydney te gebruiken...quote:Op zondag 3 juli 2005 18:59 schreef Kontiki het volgende:
Jeeh, gefeliciteerd
Ik wilde mijn reis eerst omboeken bij Backpackers, van China Airlines naar Cathay. Maar bleek dat net de belasting omhoog was gegaan voor Cathay. Dus moet nu zelf een ticket los boeken naar NZ, maar dat doe ik daar wel. Het geld zet ik speciaal apart, anders gaat het op aan Australisch gerstenat
Over geld gesproken: ik hoor van veel backpackers dat vooral die eerste tijd in Sydney geld slurpt. Dus ik heb nu een aparte 'spaarpot' voor Sydney gemaakt. Met dat geld kan ik straks de accomodatie en eten/drinken in Sydney betalen. Scheelt toch weer in het budget. Absoluut gezien maakt het niet uit natuurlijk, maar ik vind het wel fijn om een buffertje te hebben.
uit het raam kijkenquote:Op zondag 3 juli 2005 19:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt... ik probeer de hele maand Sept te werken en dat geld voor de eerste maanden Sydney te gebruiken...
Maar die foto's gisteren... *kwijlt*
Ik zag trouwens dat ik een persoonlijke tv heb... met zelf te kiezen kanalenen ik kan ook nog gamen (zelfs tegen elkaar
)
Wat wilt een mens nog meer op zo'n lange vlucht
Zeg hoe gaat het eigenlijk met je ??quote:Op zondag 19 juni 2005 15:22 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
joh,wat voor is het??
en voor hoeveel idd...
Ben nu trouwens in Bangkok..op zich wel leuk maar 5 dgn is te lang!!! ben toch wel blij als ik dinsdag naar Sydney vlieg!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |