JAAAAAAAAAAAAHquote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef MichielV het volgende:
Stukje onvervalste reclame voor mezelf: morgenavond (vrijdag) maak je in Veenstravaganza, tussen 22 en 01 op Radio Veronica, kans op vijf Kreatief met Kurk-pakketten. Daarin zit de dvd-set en twee kaarten voor de presentatie van de DVD in Amsterdam, waar cursusleider Peter van de Pood een kurk-workshop geeft. Ook kun je daar kijken naar een expositie van kurk-kunstwerken.
*proest*...echt ??????quote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:49 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAH
Bedankt voor je onvervalste reclame, want we hebben net toch maar mooi gewonnen.![]()
![]()
Marijn & Erik.
p.s. Altijd van je af snijden![]()
Een officiële presentatie van de dvd vindt plaats op donderdag 9 juni in het Stedelijk Museum CS in Club 11, waar Peter van de Pood niet alleen enkele van zijn oude werken exposeert, maar ook een moderne workshop 'kreatief met kurk' geeft.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:46 schreef linebear het volgende:
wanneer is de presentatie van de DVD ?!?
Hey ik wist niet dat je ook op het fok!forum zat.quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:11 schreef MichielV het volgende:
Stukje onvervalste reclame voor mezelf: morgenavond (vrijdag) maak je in Veenstravaganza, tussen 22 en 01 op Radio Veronica, kans op vijf Kreatief met Kurk-pakketten. Daarin zit de dvd-set en twee kaarten voor de presentatie van de DVD in Amsterdam, waar cursusleider Peter van de Pood een kurk-workshop geeft. Ook kun je daar kijken naar een expositie van kurk-kunstwerken.
Ik om een effe na 00.30 zoiets.quote:Op zaterdag 4 juni 2005 02:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*proest*...echt ??????
Ik ook...was om ong. kwart voor 11 te horen, Michiel belde mij !
tot donderdag !
http://www.stedelijk.nl/oc2/page.asp?PageID=1132quote:Op zaterdag 4 juni 2005 07:20 schreef linebear het volgende:
Damn heb nog geen uitnodiging gehad.... moet ik er weer achteraan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |