Uniek wil nog niet zeggen dat hij ook fotografisch verantwoord is (om het maar even "duur" te zeggen). Grappige, leuke foto, maar ik denk niet dat hij hier echt thuis hoort eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:59 schreef Vonkenboer het volgende:
[afbeelding]
Vrij unieke foto dacht ik zo
Helaas heb ik hem niet op een hoge resolutie omdat ik vergeten was om te kijken hoe de camera ingesteld stonden omdat ik voorlopig niet weer kom op deze plek
![]()
Ik zeg ook niet dat het geen leuk kiekje is, maar face it, het is geen foto die je boven je bed hangt of iets in die richting... Grappig, maar niet mooi.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:05 schreef Vonkenboer het volgende:
Alsof ik op de bouw tijd heb om precies die goede belichting te bewerkstelligen en alsof je daar alle storende elementen weg kunt laten of wat dan ook... ook kun je niet 20 cm van dat nest een foto gaan staan maken want dan is het poef weg vogel
Niet in het verkeerde subforum, in het verkeerde topic...beoordeel mijn foto...en dat wordt gedaanquote:Op zondag 22 mei 2005 18:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Das dus precies de gedachte die ik er ook bij heb..
Het is geen mooie foto het gaat om het "grappige" eraan..
Maar ik merk wel weer dat in het verkeerde subforum zit; als het om de humor gaat tenminste
Bedankt voor je informatie!quote:Op zondag 22 mei 2005 12:25 schreef portier het volgende:
[..]
1: Nogal saai kiekje van een regenlucht.
2: Mn beeldscherm staat nogal donker, dus ik kan je foto niet echt lekker beoordelen. De lucht is wel okay, maar volgens mij is de onderkan nogal rommelig en saai.
Ook je andere foto's in acht genomen zou ik zeggen, ga er eens uit! Pak een fotoboek en leef je uit, leer technieken enzo.
Je horizon staat scheef en dat verkeersbord stoort nogal (al helemaal omdat het er niet helemaal opstaat. Btw; snelheid 20? Dat heb ik echt nog nooit gezienquote:
Heb jij wel positieve complimentenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:36 schreef portier het volgende:
[..]
Je horizon staat scheef en dat verkeersbord stoort nogal (al helemaal omdat het er niet helemaal opstaat. Btw; snelheid 20? Dat heb ik echt nog nooit gezien). Verder is je foto wel okay, misschien wel iets teveel lucht erboven, maar dat is ook zo te verhelpen.
Ja, maar alleen "Mooie foto" heb je geen donder aan. Zonder kritiek geen verbetering en zonder verbetering is mijn kruistocht verdoemdquote:
Als je met lijnen speelt vind ik het persoonlijk mooier als de lijnen je de foto intrekken, bij deze foto loopt de lijn de foto uit. Ik vind wel de wolken erg mooi, maar zoals gezegd, de compositie ietwat ongelukkig.quote:
Als je het zo bekijkt; http://images.fok.nl/upload/050522_20641_windmolens.jpgquote:Op zondag 22 mei 2005 20:39 schreef MacroTough het volgende:
Maar de windmolen staat recht, dat heb je wel eens met groothoek.
Als je geen kritiek kan of wilt hebben moet je geen foto's posten. Je mag mijn foto's ook helemaal de tyfus in helpen, dat zal me jeuken. Ik probeer alleen verbeterpunten aan te geven en gezien het gros van de reacties in dit topic en voorgaande delen stellen de meeste mensen dat zeer op prijs.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:44 schreef MacroTough het volgende:
Amyway, je gedraagt je hier als de zelfuitgeroepen meester van het licht, maar als je de armetierige vakatiekiekjes in je 'portfolio' bekijkt is dat ook niets om over naar huis te schrijven.
Wat een ontzettend lelijke foto!!quote:
Mooi silhouet, mooie dof. Je lijkt een beetje last te hebben van paarse zweem langs de randen, maar dat valt pas echt op bij het vergroten. Wel een afdrukje waard zoquote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef ReadMe het volgende:
Wat vind men van deze foto?
Klikbaar voor ware grootte (3008x2000, 2,2 MB)
[[url=http://readme.satanist.nl/vogeltjeklein.jpg]afbeelding][/url]
Gemaakt met een Nikon D70
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:41 schreef portier het volgende:
[..]
Ja, maar alleen "Mooie foto" heb je geen donder aan. Zonder kritiek geen verbetering en zonder verbetering is mijn kruistocht verdoemd.
Wat een foto zegquote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef ReadMe het volgende:
Wat vind men van deze foto?
Klikbaar voor ware grootte (3008x2000, 2,2 MB)
[[url=http://readme.satanist.nl/vogeltjeklein.jpg]afbeelding][/url]
Gemaakt met een Nikon D70
Mooie foto, met een belachelijke opmerking. Idioot..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:33 schreef W4 het volgende:
[[url=http://www.warhoofd.demon.nl/fok/mookgrafklein.jpg]afbeelding][/url]
Schieten maar
niet scherp.....quote:Op maandag 23 mei 2005 00:11 schreef ReadMe het volgende:
[..]
Mooie foto, met een belachelijke opmerking. Idioot..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |