bij zoveel emotie van uw kant krijg ik nu toch eventjes de slappe lachquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:00 schreef JoeyT het volgende:
[Voor jou en mij is het misschien heel normaal om aandacht te hebben van het andere geslacht, maar voor sommigen gaat dat wat moeilijker en dan is het gewoon prettig dat je ziet dat je niet de enige bent. En de sfeer was er juist heel prettig, nieuwe users konden hun hart luchten en werder juist NIET veroordeeld of afgezeken.
Nogmaals JIJ ziet het nut er niet van in maar ik denk heel veel anderen wel...
Nah, ik voel me niet aangetrokken tot de SCreeks van bv SHO of US.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Oke ik ga proberen uit te leggen waarom ik tegen een SC-reeks in R&P ben.
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden.
Waarom kan het niet naast elkaar? Een SCtopic impliceert toch niet dat de andere topics niet meer serieus zouden zijn? Wellicht ondervang je er juist offtopic geginnegap mee, omdat men dat in het SCtopic kan doen.quote:Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Nogmaals, als mensen in een SCtopic gezellig SC-ten, maakt dat hen in andere topics toch niet per definitie minder open-minded? Waarom zouden zij anderen afzeiken?quote:ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.
Oh.quote:Daarom dus!
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:03 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Ik sta ook open voor inhoudelijke argumentatie..
Waarom er per se in R&P een slowchattopicreeks moet komen..
Hier ben ik het volledig mee eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:51 schreef Moonah het volgende:
Het is toch leuk om mensen die je kent van R&P tegen te komen in een SC-topic.
Er zijn natuurlijk genoeg andere fora met SC-reeksen, maar hé, wat moet ik nou bv in de SC van US? Ik heb niets met die mensen.
Eerlijk gezegd vind ik de HVJJN reeks al behoorlijk richting SC gaan. Wellicht niet over wat je nu gaat eten of drinken, maar over je koppijn, rotgevoel, etc.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
geef me eerst eens het verschil tussen een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is) en een topic waar singles gewoon eens kunnen zeggen wat op hun lever ligt.
ik heb niet bepaald een antwoord op mijn vraag gekregenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.
Ja, idd. Dat is echt een soort KLB van R&P geworden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:07 schreef petitlapin het volgende:
een HVJJN- reeks, (wat ik persoonlijk echt een topic vind wat te belachelijk voor woorden is)
Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Als dat geen verschil is, dan kunnen de singles ook in HVJJN participeren.
Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat ik me dan ook afvraag is wat jullie definitie van SC precies is, waar leggen jullie de grens?
Het gaat er toch om dat de singlereeks een SC werd... Lees dan ook tussen de regels door en zie het nut van die slow chat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:02 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mijn betoog ging over Slowchattopics, niet over de singlereeks
Kijk de reactie boven de jouwe voor iets over de singles.
Ik ben tegen SC in serieuze topics, helemaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook al heel lang af. En het valt me hier een beetje op dat alleen de Mods ertegen schijnen te zijn terwijl de rest een beetje naar "voor" neigt... Het forum is toch voor en door de user?
IMO heeft HVJJN al een behoorlijk SC gehalte (zie mijn vorige post). Maar goed, ik ben benieuwd waarom de mods dat (blijkbaar) niet vinden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ja, maar als je daar de hele tijd gaat lopen lullen over weet ik veel wat, dan wordt HVJJN een SC-topic, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:53 schreef Frenkie het volgende:
Ten eerste vind ik dat er op Fok! al genoeg SC topics zijn. Het moet niet moeilijk zijn om daarin aansluiting te vinden. Wat is nou de toegevoegde waarde van een SC topic in R&P? R&P is een serieus forum, waar mensen hun hart kunnen luchten en advies kunnen vragen. Niet een forum om te melden wat je nu gaat eten/drinken etc.
ik vind de kracht van R&P juist de doorstroming. Er zijn wel vaste users, maar niet te veel en zeker niet sfeerbepalend. Dat zorgt er voor dat het lekker open minded is, wat het voor nieuwe users makkelijker maakt een topic te openen en zijn hart te luchten, zonder bang te zijn veroordeeld of afgezeken te worden.
Daarom dus!
Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:
Ja, idd. Dat is echt een soort KLB van R&P geworden.
echt huilen idd, is het daarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, idd. Dat is echt een soort KLB van R&P geworden.
Maar mss kun je dan wel op mijn andere (inhoudelijke!) posts reageren?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Mee eens, maar dat lijkt me nu niet aan de orde..
Precies.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Sabrina1981 het volgende:
Nou een sc-topic is natuurlijk niet alleen voor de singles, maar ook voor de andere users van R&P. Als je in HVJJN teveel blijft reageren op iemand krijg je ook dat je te horen dat je ontopic moet gaan, niks verkeerds mee overigens, maar je kan niet echt in een ander topic doorpraten over iets (serieus of niet serieus) en in de meeste subfora is dat wel het geval.
"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom mag een HVJJN-reeks dan blijven bestaan ?
Ik heb daar toch wel wat positieve gevoelens gepsot de afgelopen dagenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:13 schreef Wolkje het volgende:
[..]
echt huilen idd, is het daar![]()
Soms vraag je je af of er ook nog wel eens vrolijke mensen kunnen posten hoe ze zich voelen.
Sorry, even offtopic
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:14 schreef Frenkie het volgende:
[..]
"Meester hun mogen dat wel" is geen argument.
Hvvjn bekijken we later..
Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:16 schreef DaMart het volgende:
met alle respect, maar zo'n antwoord geeft toch de indruk dat er met 2 maten wordt gemeten. Als er SC voorkomt in de singles reeks mag het niet, maar een reeks met een behoorlijk SC gehalte als HVJJN wordt gedoogd...
ok, antwoord dan eens op de post van Moonah, dat ging specifiek over de singles ...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:17 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Nee zo'n antwoord geeft aan dat we nu discussieren over singles en SC-topics en dat we later gaan kijken naar HVJJN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |