quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:19 schreef DarkElf het volgende:
hoe kom je zo vervelend, ben je verliefd?
Ja, maar misschien niet de hele winter..quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:39 schreef DarkElf het volgende:
van de winter weer?
Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Frenkie het volgende:
Nee Trancie. Dat kan niet. Of misschien ook wel, maar zo boeiend is het niet
Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin isquote:Op donderdag 9 juni 2005 12:57 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik zou graag even mijn naam gezuiverd zien in die zin. Dat lijkt me niet meer dan terecht, daar het hier echt twee verschillende users betreft...
Ik ben altijd fel, dat mag toch wel bekend staan als verondersteld. Ik hou niet zo van onzin over me, net als dat 'stalking'-verhaal laatst. Stalking is toch even wat erger dan wat ik deed.quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:00 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit? Het is slechts mijn vermoeden. Je kan er ook hard om lachen en het wegwuiven als het echt zulke onzin is
Ik wil niet in de fok-annalen komen als een jonge papaquote:Op donderdag 9 juni 2005 13:01 schreef DarkElf het volgende:
je naam zuiveren? sjees tis maar fok hoor.
Dan zie ik zelf alsnog het nut niet in om dat uit het puberteit-topic in het versieren-topic naar voren te brengen...quote:Op donderdag 9 juni 2005 19:53 schreef Frenkie het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Heb wel ergere dingen gezien moet ik zeggen.
Heb jij dan geen mening als ex-moderator... Lees de laatste 20 posts bvan mn topic... Nu kan ik er weer 1 gaan openen terwijl ik net zo goed in t oude verder kon gaan. Kan je niet die zooi offtopic posts verwijderen en dat ik gewoon in dit deel door kan gaan... Of is dat onmogelijk?quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:21 schreef DarkElf het volgende:
Cc is er niet mén , die is een paar dagen weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |