Ik geloof zelfs iets groter, als je de handhelds niet meerekent.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dacht het wel.
Microsoft zit 3-4 jaar in de industrie, Nintendo dik 20. Microsoft heeft nu al net zo groot aandeel als Nintendo...
Wat een onzin zeg,quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ja, Halo heeft hun console van de dood gered.
En net zo groot betekent volgens jou: Nintendo haalt het bij lange na niet bij MS?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Dacht het wel.
Microsoft zit 3-4 jaar in de industrie, Nintendo dik 20. Microsoft heeft nu al net zo groot aandeel als Nintendo...
Ja, dat is ook geen probleem als je zoveel geld tot je beschikking hebt. De XBOX is in financieel opzicht een extreme flop.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs iets groter, als je de handhelds niet meerekent.
Maar das sowieso een geheel andere markt. Erg knap iig hoe MS zich zo snel heeft kunnen manifesteren in een wereld die werd gedomineerd door Ninty en Sony..
Haha echt niet, zonder Halo was de Xbox 2/3 van zijn marktaandeel kwijtquote:
Dat mag ook, consoles worden namelijk verkocht door (goede) games. Maar ja, Metroid Prime is net zo goed (of beter volgens de ratings) en zoveel Gamecubes waren er niet verkocht dus je redenering klopt niet echt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha echt niet, zonder Halo was de Xbox 2/3 van zijn marktaandeel kwijt. Serieus zoveel mensen hebben een Xbox gekocht voor Halo, waardoor andere third party's meer voor de Xbox gingen devven. Zonder Halo was dat niet snel gebeurt.
Ik vind dat het figuur Mario wordt uitgemolken. De vraag is of de naam zolangzamerhand dat extra kan geven. Ik vind van niet, jij van wel. Verschil in smaak, volgens mij kun je daar niet over twisten (idee voor Nintendo: Mario Twister met een twister matjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?
[..]
Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?
[..]
Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?
Het is meer dat je wel Mario Tennis kan spelen, maar Top Spin niet. En daar haken een hoop mensen af. Goede golf game? Geen Tiger Woods, maar Mario Golf. Enzovoorts. Shooter? Alleen Metroid, geen andere franchises. Met andere woorden, om bepaalde soorten spellen te spelen wordt door Nintendo Mario en zn kornuiten gewoon door je strot gedouwd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind dat het figuur Mario wordt uitgemolken. De vraag is of de naam zolangzamerhand dat extra kan geven. Ik vind van niet, jij van wel. Verschil in smaak, volgens mij kun je daar niet over twisten (idee voor Nintendo: Mario Twister met een twister matje)
Pokemon is ook uitmelken, in dit geval wordt het idee uitgemolken.
Orginaliteit is natuurlijk ook lastig tegenwoordig, we zijn verwend als gamer. De zoveelste shooter kan mij iig niet meer bekoren. En soms wil ik ook meer van hetzelfde (Diablo 3 , plz!). Ook weer een kwestie van welk soort spellen je houdt, denk ik. Maar op de GC vind ik het wel erg gortig worden. Hopelijk is er verbetering bij de Revo, ik wil ook wel eens wat anders dan bv Mario.
Hey die reactie was een beetje "in the heat of the moment".quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:24 schreef Aram_NintendoDS het volgende:
[..]
Je hebt jezelf laten mee slepen in de hype hoor, nintendo kan er niks aan doen. Zij hadden misschien wel helemaal niks gepland voor de E3 qua revolution, maar jij hebt jezelf helemaal blij zitten maken dat er wat zou komen. Dan is het wel een beetje triest om nintendo de schuld te gaan geven dat jij teleurgesteld bent op dit moment. Had dan na de persconferentie al gezegd dat je teleurgesteld was en dat je het niet meer ziet zitten bij nintendo.
Geen andere franchise? Wat te denken van Killer7 en Gheist?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:37 schreef Rodie83 het volgende:
[..]
Het is meer dat je wel Mario Tennis kan spelen, maar Top Spin niet. En daar haken een hoop mensen af. Goede golf game? Geen Tiger Woods, maar Mario Golf. Enzovoorts. Shooter? Alleen Metroid, geen andere franchises. Met andere woorden, om bepaalde soorten spellen te spelen wordt door Nintendo Mario en zn kornuiten gewoon door je strot gedouwd.
Gelukkig zijn er mensen die dat leuk blijven vinden, maar ik denk eerlijk gezegd dat het merendeel van de Nintendofans het erondertussen ook wel mee heeft gehad.
Dat is (nog) geen franchise. Sowieso moet nog maar gezien worden dat het uberhaupt goede games zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Geen andere franchise? Wat te denken van Killer7 en Gheist?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |