abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:52:21 #181
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27179916
Ik weet nu wel helemaal zeker dat de Rev langzamer is dan de Xbox 360. Maar ATI en IBM werken eraan dus ik verwacht dat zowel de CPU als het GPU effecient worden.

Sinds deze generatie zijn graphics niet meer belangrijk voor de gameplay want nu zijn de graphics niet beperkend meer, hoewel ik het nog steeds jammer vindt.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:53 #182
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27179966
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Dacht het wel.
Microsoft zit 3-4 jaar in de industrie, Nintendo dik 20. Microsoft heeft nu al net zo groot aandeel als Nintendo...
Ik geloof zelfs iets groter, als je de handhelds niet meerekent.
Maar das sowieso een geheel andere markt. Erg knap iig hoe MS zich zo snel heeft kunnen manifesteren in een wereld die werd gedomineerd door Ninty en Sony. .
-
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:55:23 #183
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27180027
Ja, Halo heeft hun console van de dood gered.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:56:45 #184
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27180070
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ja, Halo heeft hun console van de dood gered.
Wat een onzin zeg, .
-
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:57:21 #185
87889 Max_Dark
Wii're waiting...
pi_27180098
Beetje teleurgesteld toen ik hoorde dat alle Nintendo games ooit kunnen worden gespeeld op dit apparaat. Geeft al wel een beetje weg dat de controller van de Revolution dus WEL knoppen moet hebben (NES met wat voor gestoorde controller jullie bedenken werkt niet echt ) en dan kijk je al snel naar een touchscreen om het een beetje revolutionair te houden. Gewoon dat voor elk spel de knoppen op het tablet verschijnen en dat is dan optimale gameplay ofzo. Beetje jammer.
pi_27180308
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Dacht het wel.
Microsoft zit 3-4 jaar in de industrie, Nintendo dik 20. Microsoft heeft nu al net zo groot aandeel als Nintendo...
En net zo groot betekent volgens jou: Nintendo haalt het bij lange na niet bij MS?
pi_27180373
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ik geloof zelfs iets groter, als je de handhelds niet meerekent.
Maar das sowieso een geheel andere markt. Erg knap iig hoe MS zich zo snel heeft kunnen manifesteren in een wereld die werd gedomineerd door Ninty en Sony. .
Ja, dat is ook geen probleem als je zoveel geld tot je beschikking hebt. De XBOX is in financieel opzicht een extreme flop.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:17:29 #188
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27180728
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:56 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg, .
Haha echt niet, zonder Halo was de Xbox 2/3 van zijn marktaandeel kwijt . Serieus zoveel mensen hebben een Xbox gekocht voor Halo, waardoor andere third party's meer voor de Xbox gingen devven. Zonder Halo was dat niet snel gebeurt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:20:29 #189
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_27180819
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:17 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Haha echt niet, zonder Halo was de Xbox 2/3 van zijn marktaandeel kwijt . Serieus zoveel mensen hebben een Xbox gekocht voor Halo, waardoor andere third party's meer voor de Xbox gingen devven. Zonder Halo was dat niet snel gebeurt.
Dat mag ook, consoles worden namelijk verkocht door (goede) games. Maar ja, Metroid Prime is net zo goed (of beter volgens de ratings) en zoveel Gamecubes waren er niet verkocht dus je redenering klopt niet echt.

Hele volwassen signature trouwens.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_27181026
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?
[..]

Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?
[..]

Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?
Ik vind dat het figuur Mario wordt uitgemolken. De vraag is of de naam zolangzamerhand dat extra kan geven. Ik vind van niet, jij van wel. Verschil in smaak, volgens mij kun je daar niet over twisten (idee voor Nintendo: Mario Twister met een twister matje )

Pokemon is ook uitmelken, in dit geval wordt het idee uitgemolken.

Orginaliteit is natuurlijk ook lastig tegenwoordig, we zijn verwend als gamer. De zoveelste shooter kan mij iig niet meer bekoren. En soms wil ik ook meer van hetzelfde (Diablo 3 , plz!). Ook weer een kwestie van welk soort spellen je houdt, denk ik. Maar op de GC vind ik het wel erg gortig worden. Hopelijk is er verbetering bij de Revo, ik wil ook wel eens wat anders dan bv Mario.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:29:02 #191
91076 Steeven
Ad Fontes
pi_27181043
MS heeft ongeveer net zoveel marktaandeels als Nintendo, maar lijdt enorme verliezen en Nintendo niet. Daarnaast is de handheldmarkt niet meegeteld, want als je die mee gaat tellen roept Nintendo weer dat ze de PS2 'outsellen'. .

Maar MS heeft wel een fundering voor de toekomst neergelegd, bij Nintendo is dat nog maar af te wachten .
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:37:55 #192
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_27181288
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik vind dat het figuur Mario wordt uitgemolken. De vraag is of de naam zolangzamerhand dat extra kan geven. Ik vind van niet, jij van wel. Verschil in smaak, volgens mij kun je daar niet over twisten (idee voor Nintendo: Mario Twister met een twister matje )

Pokemon is ook uitmelken, in dit geval wordt het idee uitgemolken.

Orginaliteit is natuurlijk ook lastig tegenwoordig, we zijn verwend als gamer. De zoveelste shooter kan mij iig niet meer bekoren. En soms wil ik ook meer van hetzelfde (Diablo 3 , plz!). Ook weer een kwestie van welk soort spellen je houdt, denk ik. Maar op de GC vind ik het wel erg gortig worden. Hopelijk is er verbetering bij de Revo, ik wil ook wel eens wat anders dan bv Mario.
Het is meer dat je wel Mario Tennis kan spelen, maar Top Spin niet. En daar haken een hoop mensen af. Goede golf game? Geen Tiger Woods, maar Mario Golf. Enzovoorts. Shooter? Alleen Metroid, geen andere franchises. Met andere woorden, om bepaalde soorten spellen te spelen wordt door Nintendo Mario en zn kornuiten gewoon door je strot gedouwd.

Gelukkig zijn er mensen die dat leuk blijven vinden, maar ik denk eerlijk gezegd dat het merendeel van de Nintendofans het erondertussen ook wel mee heeft gehad.
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:06:27 #193
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_27182133
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:24 schreef Aram_NintendoDS het volgende:

[..]

Je hebt jezelf laten mee slepen in de hype hoor, nintendo kan er niks aan doen. Zij hadden misschien wel helemaal niks gepland voor de E3 qua revolution, maar jij hebt jezelf helemaal blij zitten maken dat er wat zou komen. Dan is het wel een beetje triest om nintendo de schuld te gaan geven dat jij teleurgesteld bent op dit moment. Had dan na de persconferentie al gezegd dat je teleurgesteld was en dat je het niet meer ziet zitten bij nintendo.
Hey die reactie was een beetje "in the heat of the moment".
Ik schaf nog steeds een Rev aan hoor. Tis alleen een beetje jammer dat ze niet meer details naar buiten hebben gebracht. Dat was marketing technisch gezien wel beter geweest, nadat MS en Sony hun systemen wel ten toon hebben gesteld.

Maarja, afwachten maar weer.

Die hype heeft me idd de das om gedaan de laatste paar dagen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:08:21 #194
22683 MaHawK
M'n bureaustoel is verrot
pi_27182190
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:37 schreef Rodie83 het volgende:

[..]

Het is meer dat je wel Mario Tennis kan spelen, maar Top Spin niet. En daar haken een hoop mensen af. Goede golf game? Geen Tiger Woods, maar Mario Golf. Enzovoorts. Shooter? Alleen Metroid, geen andere franchises. Met andere woorden, om bepaalde soorten spellen te spelen wordt door Nintendo Mario en zn kornuiten gewoon door je strot gedouwd.

Gelukkig zijn er mensen die dat leuk blijven vinden, maar ik denk eerlijk gezegd dat het merendeel van de Nintendofans het erondertussen ook wel mee heeft gehad.
Geen andere franchise? Wat te denken van Killer7 en Gheist?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 13:14:43 #195
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27182384
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 13:08 schreef MaHawK het volgende:

[..]

Geen andere franchise? Wat te denken van Killer7 en Gheist?
Dat is (nog) geen franchise. Sowieso moet nog maar gezien worden dat het uberhaupt goede games zijn.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')